Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 198 pagina's: 1 2 3 4 ... 194 195 196 197 198

Giovanni Reyna zou zijn aangeboden bij de Top-3 in Nederland. Heeft nog een contract van 1 seizoen bij Borussia Dortmund. Is eigenlijk pas 22; voor mijn gevoel speelt hij al 10 jaar in Duitsland.

Is echt een middenvelder, de linie waar Feyenoord geen versterking meer nodig heeft. Hij zou ook op de flank kunnen spelen, en hij zal echt wel kunnen voetballen. Maar heeft hij specifieke kwaliteiten voor een buitenspeler? Snelheid? Individuele actie? Volgens mij valt dat mee.

Hij kan volgens mij heel goedkoop opgepikt worden, want hij zit echt op een zijspoor. Maar in potentie is het echt wel een goeie speler.

Het lijkt mij meer een PSV-aankoop. Ik denk ook dat zij een hoger salaris kunnen bieden. Lijkt mij ook een prima vervanger voor Tillman.

Of moet Feyenoord toch een poging wagen?

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 30 juni 2025 om 14:51:

Giovanni Reyna zou zijn aangeboden bij de Top-3 in Nederland. Heeft nog een contract van 1 seizoen bij Borussia Dortmund. Is eigenlijk pas 22; voor mijn gevoel speelt hij al 10 jaar in Duitsland.

Is echt een middenvelder, de linie waar Feyenoord geen versterking meer nodig heeft. Hij zou ook op de flank kunnen spelen, en hij zal echt wel kunnen voetballen. Maar heeft hij specifieke kwaliteiten voor een buitenspeler? Snelheid? Individuele actie? Volgens mij valt dat mee.

Hij kan volgens mij heel goedkoop opgepikt worden, want hij zit echt op een zijspoor. Maar in potentie is het echt wel een goeie speler.

Het lijkt mij meer een PSV-aankoop. Ik denk ook dat zij een hoger salaris kunnen bieden. Lijkt mij ook een prima vervanger voor Tillman.

Of moet Feyenoord toch een poging wagen?

Zou het niet weten, nog nooit van die speler gehoord.

+1/-0

Wat moet je nou denken van die geruchten rondom Björn Meier. Zal DtK werkelijk na Stengs weer een medisch wrak in huis gaan halen? Die heeft de laatste twee jaar amper gespeeld door allerlei blessures. Ik had gehoopt dat we dat tijdperk definitief achter ons gelaten hebben dat we afhankelijk waren van kneusjes met een rugzakje op de transfermarkt.

+1/-0

Knakkie schreef op 30 juni 2025 om 17:02:

(...)

Medisch wrak? Is dat niet een beetje overdreven?

Het is een aanzienlijk rijtje met blessures, maar op een zware knieblessure na zijn het allemaal spierblessures waardoor hij niet heel lang eruit is telkens. En ondanks al die blessures komt hij op 22 jarige leeftijd en in 4 volledige seizoenen toch tot 120 wedstrijden. Dat zijn er 30 per seizoen.

Ik ben ook niet overtuigd van Bjorn Meijer, ik verwacht dat hij flink wat moet gaan kosten. Voor een linksback. Daar moet Feyenoord toch een goedkoper, gelijkwaardig alternatief voor kunnen vinden.

Zijn blessure-historie weegt niet in zijn voordeel, maar de suggestie dat we hier te maken hebben met een halve invalide lijkt mij wat te zwaar aangezet...

+1/-0

Spelers waar andere grote clubs serieuze interesse in hebben laten we best links liggen. Feyenoord heeft niet zoveel tijd. Wachten tot wat op de markt overblijft nadat de grote clubs er om hebbeb gevochten is zinloos. Beter ons richten op de eigen voetbalmarkt en gaan voor de sub-top waar rek in zit en restwaarde.

+1/-0

Knakkie schreef op 30 juni 2025 om 16:56:

(...)Zou het niet weten, nog nooit van die speler gehoord.

Serieus?

Speler die op 17-jarige leeftijd begin 2020 doorbrak bij Borussia Dortmund en de eerste anderhalf jaar met twee vingers in de neus leek mee te kunnen komen in de Bundesliga. Jongste speler in de Bundesliga ooit, die tot 50 competities wedstrijden kwam.

In die tijd ook echt gevolgd door de gehele mondiale top, megatalent.

Wat er daarna allemaal mis is gegaan, weet ik niet precies. Heeft te maken gehad met (spier)blessures en volgens mij ook geen jongen die altijd even goed voor zijn sport geleefd heeft. Vind ik niet in zijn voordeel spreken maar van de andere kant, je moet aardig sterk in je schoenen staan om op die leeftijd die weelde te kunnen dragen. Hopelijk heeft ervan geleerd.

Overigens is hij ook bekend van het akkefietje over een incident in een ver verleden dat zijn vader (oud-prof Claudio Reyna) en Gregg Berhalter publiekelijk uitvochten tijdens het WK in Quatar.

Zoon Giovanni Reyna is overigens naar verluidt vernoemd naar van Bronckhorst.
(waar vaderlief mee samenspeelde bij Glasgow Rangers)

Reyna jr. zit inmiddels echt op een zijspoor, terwijl hij ooit een enorme belofte was. Met 22 jaar is hij nog altijd relatief jong, maar een hopo vraagtekens. Feyenoord had zeker een poging moeten wagen, ware het niet dat we overlopen van middenvelders. En ik niet overtuigd ben dat hij als buiten-/flankspeler het type is wat we zoeken.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 01 juli 2025 om 09:07:

Knakkie schreef op 30 juni 2025 om 17:02:

(...)

Medisch wrak? Is dat niet een beetje overdreven?

Het is een aanzienlijk rijtje met blessures, maar op een zware knieblessure na zijn het allemaal spierblessures waardoor hij niet heel lang eruit is telkens. En ondanks al die blessures komt hij op 22 jarige leeftijd en in 4 volledige seizoenen toch tot 120 wedstrijden. Dat zijn er 30 per seizoen.

Ik ben ook niet overtuigd van Bjorn Meijer, ik verwacht dat hij flink wat moet gaan kosten. Voor een linksback. Daar moet Feyenoord toch een goedkoper, gelijkwaardig alternatief voor kunnen vinden.

Zijn blessure-historie weegt niet in zijn voordeel, maar de suggestie dat we hier te maken hebben met een halve invalide lijkt mij wat te zwaar aangezet...

Natuurlijk is dat gechargeerd. Maar mijn punt is dat Feyenoord het weer zoekt in een bepaalde categorie spelers waarvan ik dacht dat we dat stadium voorbij waren. Aan de andere kant gold dat ook voor Moder en dat bleek een gouden greep te zijn.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 01 juli 2025 om 09:20:

Knakkie schreef op 30 juni 2025 om 16:56:

(...)Zou het niet weten, nog nooit van die speler gehoord.

Serieus?.

Serieus :)
Ik volg dat Duitse voetbal niet zo eigenlijk. Maar bedankt voor de info.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 198 pagina's: 1 2 3 4 ... 194 195 196 197 198

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten