Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 192 pagina's: 1 2 3 4 ... 188 189 190 191 192

open/sluit de onderstaande quote:

Ik geloof ook in de potentie en de kwaliteiten van Milambo en Timber, maar ik vind Hwang en Moder ook niet verkeerd hoor.

Wat je overigens ook wel moet meenemen, is dat Moder fysiek (nog) niet op 100% is. Zelf zegt hij na die anderhalf stilstand met die zware knieblessure verwacht aankomend seizoen pas echt weer helemaal terug te zijn op niveau.

Dat belooft wat!

+1/-0

Willykment schreef op 14 mei 2025 om 13:12:

Moder en Hwang zijn geen verkeerde spelers, maar een fitte Timber en Milambo zijn beter als 8. Afgelopen wedstrijd tegen PSV, met name de tweede helft, zag je de tekortkomingen van Moder en Hwang. De hoeveelheid balverlies was echt bizar. Iedereen sabelde Milambo neer en qua spel was dat absoluut niet onterecht, maar als je ziet hoe Hwang en Moder zowel fysiek als aan de bal bezwijken was dat ook wel een teken aan de wand op dit niveau. De hele hype rondom deze twee spelers vind ik wat overtrokken.

Hwang speelde de eerste helft goed, maar hij moest alles alleen doen. Moder en Milambo waren er niet. Dat Hwang in de tweede helft dan minder is, is logisch.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 192 pagina's: 1 2 3 4 ... 188 189 190 191 192

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten