Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten

Deze normale topic is open en bestaat uit 212 pagina's: 1 2 3 4 ... 208 209 210 211 212

open/sluit de onderstaande quote:

Als Timber van de zomer vertrekt, zou Hwang kunnen doorschuiven 'op 8'. Je hebt met Zechiël, Milambo en Nadje geen echte '6'. En ook de verhuurde 't Zand is dat niet.

Dus dat de club een echte '6' zou moeten zoeken, daar kan ik me wel in vinden. Zerrouki gaat het echt niet meer worden in Rotterdam.

Niet omdat de ploeg tegen PSV zo verrassend voor de dag kwam, maar het spel en vooral het middenveld van Excelsior is mij eerder positef opgevallen. Die Cedric Hatenboer is een speler die Feyenoord in de gaten moet houden, misschien is komende zomer nog net te vroeg maar die kun je wellicht wel al aantrekken en dan nog een seizoen in de Eredivisie 'stallen'.

+1/-0

Marquis schreef op 10 januari 2025 om 20:49:

Alle Ajacieden bij mij op het werk zijn het er mee eens dat Ajax teveel punten heeft voor de kwaliteiten die ze op de mat leggen.
Ik zie niet in waarom wij niet boven Ajax kunnen eindigen? Ik vind het huidige Feyenoord minimaal gelijkwaardig. In vorm zijn wij beter dan Ajax in vorm.

Ik ben het er volledig mee eens: het spel van Ajax is niet om aan te zien, maar ze weten wel punten te pakken. Onze selectie is naar mijn mening beter, maar wij slagen er simpelweg niet in om de benodigde resultaten te behalen.

Feyenoord zakt vrijwel elke wedstrijd in zodra er gewisseld wordt. De invallers maken het vaak alleen maar slechter, wat ons telkens parten speelt.

Hoewel Ajax niet indrukwekkend speelt, staan we inmiddels wel 7 punten achter op ze. Dat is een aanzienlijk gat. Zoals we allemaal weten, kun je de Eredivisie voor 85% 'schriftelijk' afdoen. Het verschil wordt gemaakt in een handvol wedstrijden, en daar laten wij het liggen.

Daarnaast zag je gisteren opnieuw het effect van Haller bij Utrecht. Die scoort gewoon na 22 seconden op het veld te staan. Ook zij zie ik op dit moment niet veel punten meer verspelen.

Ik hoop dat ik het mis heb.

+1/-0

MIddenveldert schreef op 16 januari 2025 om 09:20:

Veel middenvelders kunnen binnen de linie in meerdere rollen uit de voeten. Milambo zit tussen de 8 en 10 in. Hwang is een 8, maar ook zeker geen onaardige 6. Ik ken Moder niet, en heb dus geen idee wat voor type Feyenoord in huis zou halen. Maar als zijn meer voetballend vermogen in huis heeft dan Zerrouki, en zijn komst zorgt ervoor dat we minder op hem hoeven terugvallen; daar zou het team wel sterker van worden!

Kijkend naar zijn statistieken, het zijn 60 PL-wedstrijden uitgesmeerd over 5 seizoenen; dat is niet veel. En ik zie in het jaar '22-'23 geen enkele wedstrijd. Dat lijkt op een (zware) blessure. Wel iets om rekening mee te houden als club...

Hij is er ca 470 dagen uitgeweest vanwege een zware knieblessure. Dit seizoen heeft hij 159 minuten gespeeld.

Ik vind dat we wel degelijk een echte 6 nodig hebben. Hwang kan daar inderdaad spelen maar is geen controleur bij balverlies. En daar gaat het bij ons heel vaak mis, ook gisteren weer. Staan ze gewoon met 4-1 ineens voor de keeper of zo.

Dit moet opgelost worden. Of door een betere organisatie, waar ik Priske niet toe in staat zie. Of door een dijk van een controleur daar neer te zetten. Dat is Moder ook niet, zo lijkt het.

+1/-0

socrates schreef op 16 januari 2025 om 11:43:

MIddenveldert schreef op 16 januari 2025 om 09:20:

Veel middenvelders kunnen binnen de linie in meerdere rollen uit de voeten. Milambo zit tussen de 8 en 10 in. Hwang is een 8, maar ook zeker geen onaardige 6. Ik ken Moder niet, en heb dus geen idee wat voor type Feyenoord in huis zou halen. Maar als zijn meer voetballend vermogen in huis heeft dan Zerrouki, en zijn komst zorgt ervoor dat we minder op hem hoeven terugvallen; daar zou het team wel sterker van worden!

Kijkend naar zijn statistieken, het zijn 60 PL-wedstrijden uitgesmeerd over 5 seizoenen; dat is niet veel. En ik zie in het jaar '22-'23 geen enkele wedstrijd. Dat lijkt op een (zware) blessure. Wel iets om rekening mee te houden als club...

Hij is er ca 470 dagen uitgeweest vanwege een zware knieblessure. Dit seizoen heeft hij 159 minuten gespeeld.

Ik vind dat we wel degelijk een echte 6 nodig hebben. Hwang kan daar inderdaad spelen maar is geen controleur bij balverlies. En daar gaat het bij ons heel vaak mis, ook gisteren weer. Staan ze gewoon met 4-1 ineens voor de keeper of zo.

Dit moet opgelost worden. Of door een betere organisatie, waar ik Priske niet toe in staat zie. Of door een dijk van een controleur daar neer te zetten. Dat is Moder ook niet, zo lijkt het.

Dit is weer zo een last minute (Osman) back up die je helemaal niet moet halen.
Zie hem ook al snel geblesseerd raken.
Echt weer zo een Kloese aankoop.

+1/-0

Het type 'controleur' op de nummer 6 positie lijkt op dit moment bij Feyenoord geen overbodige luxe. Het probleem is echter wel dat dit soort spelers (ik las vandaag ook 'stofzuiger') vaak voetballend een stuk minder zijn.

En wil je daar als ploeg op zo'n cruciale positie op inleveren? Het is niet zo dat het team voetballend zo geweldig draait, dat het daarop iets 'over' heeft.

Die term 'stofzuiger' werd gebruikt in relatie tot Schouten bij PSV, maar daar doe je de speler natuurlijk wel ernstig tekort mee. Ik vind Schouten helemaal geen 'stofzuiger' en veel meer een voetballende 6. Zoals ook Wieffer is, en Hwang eigenlijk ook. Je wilt een speler die voetballend goed is, maar verdedigend/controlerend intelligent genoeg om ook bij balverlies iets te kunnen brengen.

Een Schouten is wel meer controlerend/verdedigend dan bijvoorbeeld Veerman, zoals ook Wieffer op dat vlak beter was dan Hwang (al ontlopen die elkaar voor mijn gevoel op dat vlak minder dan Schouten vs. Veerman).

Het zou mooi zijn als Feyenoord een iets meer verdedigend/controlerende 6 weet aan te trekken. Maar voetballend gezien moet de club niet teveel inleveren.

+1/-0

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoord-heeft-jakub-moder-bijna-binnen-transfersom-al-bekend/blt0cff5ca42e1833a2

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1250926/dit-moet-je-weten-over-doelwit-jakub-moder.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&am
p;utm_campaign=voetbal

Hoop echt dat ik het mis heb en we niet straks met 2 zerrouki's op het veld lopen.

Wat ik wel apart vind ,ik lees hij is hopelijk inzetbaar tegen ajax??
Dat is over paar weken.
Haller was in 1 dag speelgerechtigd en bij ons duurt het altijd een maand...

Ah my bad zie dat we nog alleen Cl hebben.
Toch lijkt het bij ons altijd erg lang duren.

Maar is dit de transfer die zo lang moest duren?
Dit kon niet voor de eerste wedstrijd worden geregeld?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 17 januari 2025, 12:55:05.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 212 pagina's: 1 2 3 4 ... 208 209 210 211 212

Feyenoord Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Transfergeruchten