Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Givairo Read

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Je vergeet alleen dat Read op het punt stond verkocht teworden aan Bayern München dat was afgelopen winterstop volgens Te Kloese. Maar doordat de hamstringblessures er tussen kwamen heeft Read gewoon een kleurloos seizoen gehad echter in de CL met Priske heeft hij zich echt laten zien twee keer in elftal vd week zelfs.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 04 augustus 2026 om 18:09:

SjaakF schreef op 04 augustus 2026 om 17:58:

Het is ook nooit goed. Of we zijn de de Aldi van de BVO’s, lekker goedkoop shoppen voor de kapitaalkrachtige clubs, of we moeten oppassen dat we niet een naam opbouwen van een club waar geen zaken mee valt te doen. :D
Ik vind het prima hoor hoe Feyenoord nu handelt, het grote verschil met vroeger is dat we nu niet hoeven te verkopen dus kan er het maximale voor de spelers gevraagd worden. En als clubs dan afhaken voor Read des te beter, nog een jaartje blijven en hopelijk een goede CL spelen en dan volgend jaar een top transfer naar de PL.

Feyenoord is al vier jaar de Aldi niet meer. PSV wordt drie keer op rij kampioen en kan Saibari voor 50 miljoen verkopen. Ajax heeft een reputatie opgebouwd van altijd goede spelers opleiden. Feyenoord ligt echt achter op die twee.

We zijn bezig met een inhaalslag en de vraagprijzen die Feyenoord nu hanteert zegt mij dat ze op de goede weg zitten.

+1/-0

55 miljoen voor Saibari vind ik ook een normale prijs gezien zijn kwaliteiten.

+1/-0

Marc Acardipane schreef op 04 augustus 2026 om 18:31:

50 miljoen voor Saibari vind ik ook een normale prijs gezien zijn kwaliteiten.

Ja vind ik ook wel, liet het tot zijn blessure ook op het WK zien en is 3x achter elkaar met psv kampioen geworden.
Voor die Belg van Ajax slaat een vraagprijs van 70 miljoen nergens op. Dat ventje zat niet eens bij de Belgische wk selectie en is nog nooit kampioen geworden met zijn club

+1/-0

Godts is zo'n 40 miljoen waard. Het is geen Antony hé United komt nooit meer terug bij Ajax. :D

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Spelers » Givairo Read