Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Stéphano Carrillo

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

+1/-0

+1/-0

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

polytrack schreef op 20 maart 2025 om 04:00:

Hopelijk rondt de jonge Mexicaanse spits snel de formaliteiten af, komt hij naar Rotterdam en kan hij zijn waarde in De Kuip bewijzen. Poly Track

Heeft toch al gespeeld?
Of was dat iemand anders lol.

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

+1/-0

Vandaag weer aan het werk gezien en ik ben echt overtuigd, hij moet gewoon de eerste spits worden tot er een meer ervaren speler is.

Hij heeft zoveel kwaliteit en talent, geef hem de kans.
Ueda valt compleet weg bij Carillio, hij heeft de beweging/actie en doelgerichtheid.

Bouw daar je elftal omheen, stem het team er op af en ik weet zeker dat hij Gimenez achterna kan op ten duur.

+1/-0

Santigoal29 schreef op 12 juli 2025 om 15:42:

Vandaag weer aan het werk gezien en ik ben echt overtuigd, hij moet gewoon de eerste spits worden tot er een meer ervaren speler is.

Hij heeft zoveel kwaliteit en talent, geef hem de kans.
Ueda valt compleet weg bij Carillio, hij heeft de beweging/actie en doelgerichtheid.

Bouw daar je elftal omheen, stem het team er op af en ik weet zeker dat hij Gimenez achterna kan op ten duur.

Ik vind hem nog wat druistig en licht voor een spits, maar hij maakt inderdaad een veel betere indruk dan Ueda tot nu toe. Zolang er nog geen nieuwe spits is vind ik het geen gek idee om Carillo meer kansen te geven als eerste spits.

+2/-0

+1/-0

Wat mij betreft hadden we niet zoveel aandacht aan Ueda moeten schenken en onderschatten we de capaciteiten van speler als Carrillo. Ueda zit zo'n beetje aan zijn limiet van voetballend vermogen, meer haal je daar niet uit.In Carrillo zit nog rek.

+1/-0

arrow1 schreef op 05 september 2025 om 03:38:

Wat mij betreft hadden we niet zoveel aandacht aan Ueda moeten schenken en onderschatten we de capaciteiten van speler als Carrillo. Ueda zit zo'n beetje aan zijn limiet van voetballend vermogen, meer haal je daar niet uit.In Carrillo zit nog rek.

Carillo is een vd grootste talenten van Mexico een supergroot land, hij heeft al fanbase daar.

+1/-0

Niet goed genoeg voor de basis bij Dordrecht. Dat zegt wel iets. En dan mag ie invallen in de tweede helft tegen ADO verprutst die meteen een 100% kans.

Dit bericht is gewijzigd op 18 oktober 2025, 11:42:18.

+2/-0

Ben toch wel benieuwd wat Feyenoord ervan vindt dat hij nooit speelt bij Dordrecht. Vanavond weer niet in de wedstrijd van Dordrecht tegen Almere City. Zo heeft verhuren helemaal geen zin.

+1/-0

Knakkie schreef op 03 november 2025 om 21:28:

Ben toch wel benieuwd wat Feyenoord ervan vindt dat hij nooit speelt bij Dordrecht. Vanavond weer niet in de wedstrijd van Dordrecht tegen Almere City. Zo heeft verhuren helemaal geen zin.

Had wel verwachtingen van hem blijkbaar ziet Kuijt het nog niet in hem. Je moet een speler wel een paar wedstrijden de kans geven zeker een spits.

+1/-0

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Spelers » Stéphano Carrillo