Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Antef Tsoungui

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Wycombe wil NAC dwarsbomen met komst Tsoungui

Wycombe Wanderers is actief in de markt gekomen voor de diensten van Antef Tsoungui. De club uit Engeland wil de Belg van Feyenoord huren. De centrale verdediger staat nog tot medio 2026 onder contract in Rotterdam.

Het eerste huurvoorstel ligt al op tafel ter beoordeling in Rotterdam. Wycombe is actief in de League One; één competitie onder de Championship en twee competities lager dan de Premier League. Tsoungui kwam al eerder in Engeland uit voor Brighton & Hove Albion.

Ook NAC Breda is concreet voor Tsoungui. De club wil zich versterken met twee centrumverdedigers, waarvan Tsoungui als eerst op het bord komt. Het is onduidelijk waar de rechtspoot zijn toekomst ligt, maar een tijdelijke overstap naar Breda lijkt op dit moment het meest logisch.

+1/-0

Op het derde Engelse niveau schijnen ze nog met een veter in de bal te spelen.

+1/-0

Ik vind het een goede speler. Een verhuur binnen de Eredivisie zou voor hem een mooie stap zijn voor zijn ontwikkeling. Het derde niveau in Engeland kan ik niet beoordelen, maar klinkt niet als een plek waar je terecht wil komen. Misschien zie ik dat verkeerd…

+1/-0

Ik wil hem juist bij Feyenoord houden. We moeten genoeg centrale verdedigers hebben, zeker omdat Hancko en Geertruida nog altijd weg kunnen gaan. Daarnaast heeft hij de leeftijd waarop hij de stap moet zetten. Dus laat het nu maar zien. Wieffer en Beelen kwamen van hetzelfde niveau.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Spelers » Antef Tsoungui