Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 1.774
Reg.: 28 juli 2015
Favoriete opstelling: 4-3-3
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 1.031
Reg.: 31 augustus 2023
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 27 juli 2025 om 08:58:
Feyenoord en trainers is zelden een goed huwelijk. Ruben den Uil in de gaten houden. Hij liet Excelsior goed voetbal spelen en is gepromoveerd.
Forumreacties: 16.893
Reg.: 2 januari 2007
Je had natuurlijk Simonis moeten pakken. Ook hij liet zijn spelers er beter uitzien vanwege een prima organisatie. Als je Mats Deijl in interviews hoorde analyseren over de opbouw tegen druk, dan wist je dat daar binnen die selectie over nagedacht werd. Dat is het werk van een trainer. Natuurlijk, Simonis is een broekie. RvP kan waarschijnlijk beter met de media omgaan vanwege zijn ervaring in de top. Maar als je er nog niet klaar voor bent en faalt op het veld, helpt je dat ook niet lang.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.789
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 27 juli 2025 om 01:30:
open/sluit de onderstaande quote:
Mwah, het is wel een beetje managementboek.nl hoor.
Hij heeft ergens een cursus leidinggeven gevolgd en gebruikt behoorlijk wat cliches.
Verder blijft hij verkondigen hoe lekker het gaat met druk zetten op de training, maar hij heeft dat bij geen enkele profploeg voor elkaar gekregen. We hebben vrijwel altijd minder balbezit dan de tegenstander. Als je communicatie zo ver af staat van de realiteit dan is de communicatie ook niet zo goed.
Forumreacties: 16.893
Reg.: 2 januari 2007
Dan zijn we het oneens Willy. Dat positieve gewauwel dat zo ver af staat van de realiteit is naar mijn mening geen goede communicatie. Om goed te communiceren moet je ook een beetje realistisch zijn, anders kan je die maffe militair uit Irak, Al Sahaf geloof ik, ook een goede communicator noemen.
Willykment
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 4.789
Reg.: 30 januari 2014
open/sluit de onderstaande quote:socrates schreef op 27 juli 2025 om 11:39:
Dan zijn we het oneens Willy. Dat positieve gewauwel dat zo ver af staat van de realiteit is naar mijn mening geen goede communicatie. Om goed te communiceren moet je ook een beetje realistisch zijn, anders kan je die maffe militair uit Irak, Al Sahaf geloof ik, ook een goede communicator noemen.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Robin van Persie