Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Het is officieel! Ben zelf al vaste klant, dus vind het wel wat hebben mbt marketing zie ik voor beide partijen ook wel opties.

https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/mediamarkt-nederland-nieuwe-hoofdpartner-feyenoord-030424link

Dit bericht is gewijzigd op 3 april 2024, 18:38:05.

 

+1/-0

Ben benieuwd of bij MediaMarkt Amsterdam ArenA aan de Johan Cruijff Boulevard de samenwerking met Feyenoord zichtbaar zal zijn :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 03 april 2024 om 20:37:

Ben benieuwd of bij MediaMarkt Amsterdam ArenA aan de Johan Cruijff Boulevard de samenwerking met Feyenoord zichtbaar zal zijn :D



Zijn de ruiten al ingegooid? :B

 

+1/-0

Goed beschouwd vind ik de deal aan de lage kant. Er moet toch veel meer uit het onderhandelen te halen zijn? Nog geeneens 7 miljoen per jaar? Dat is toch te vergelijken met een drol scheiten met drie knikkers?

 

+1/-0

20 miljoen voor 3 jaar vind ik niet zo gek en is een clubrecord met QTerminals erbij die ook miljoenen betaalt heb je het verschil met bv PSV beperkt. Castore betaalt ook nog eens goed.

Dit bericht is gewijzigd op 4 april 2024, 01:01:10.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 april 2024 om 00:34:

Goed beschouwd vind ik de deal aan de lage kant. Er moet toch veel meer uit het onderhandelen te halen zijn? Nog geeneens 7 miljoen per jaar? Dat is toch te vergelijken met een drol scheiten met drie knikkers?



Ja en nee. De sportieve ontwikkeling is pas van de laatste jaren. Feijenoord moet deze lijn doortrekken, bijvoorbeeld nogmaals kampioen worden en Europese sucrssen blijven halen. Ik weet dan zeker dat volgende termijn over paar jaar we gelijk met PSV kunnen staan of zelfs beter in de markt.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor