Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Etiënne Reijnen

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

VI: Feyenoord onderhandelt met Cambuur over Reijnen

Etiënne Reijnen wordt gezien als de opvolger van Marino Pusic. Feyenoord is momenteel in gesprek met SC Cambuur om de voormalige voetballer aan te trekken. Reijnen is op dit moment werkzaam als technisch directeur en zal naar verwachting de staf van trainer Arne Slot komen versterken.

Reijnen heeft in het verleden samengespeeld met Slot bij PEC Zwolle, dus de twee kennen elkaar goed. De trainer heeft eerder al aangegeven dat iemand naast de nodige voetbalkennis ook iemand moet zijn die in het huidige technische team past. De 36-jarige Reijnen wordt gezien als de geschikte opvolger van de vertrokken Pusic.

Dit bericht is gewijzigd op 25 november 2023, 21:10:45.

 

+1/-0

Als dit gaat inhouden dat Slot minimaal nog een jaartje blijft??? Graag!!!

 

+1/-0

 

+1/-0

Goede teksten past precies in de filosofie van de Slotfather.

 

+1/-0

Eerste assistent moet natuurlijk vooral iemand zijn waar Slot 100% mee door één deur kan. Is toch een klankbord voor álles,
je doet het echt samen. Niet iemand die achter je rug om aan je stoelpoten aan het zagen is. zoals een Maduro.
Dan mag zo'n zoektocht best even duren, en mag je ook wel in je eigen netwerk zoeken.

Ik heb 'm wel eens gesproken, zeer correcte jongen, down to earth.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 27 november 2023 om 05:21:

Eerste assistent moet natuurlijk vooral iemand zijn waar Slot 100% mee door één deur kan. Is toch een klankbord voor álles,
je doet het echt samen. Niet iemand die achter je rug om aan je stoelpoten aan het zagen is. zoals een Maduro.
Dan mag zo'n zoektocht best even duren, en mag je ook wel in je eigen netwerk zoeken.

Ik heb 'm wel eens gesproken, zeer correcte jongen, down to earth.


In welke hoedanigheid was dat, Realist? ;)

 

+1/-0

Pusic één op één vervangen gaat hem niet worden, Marino is in alles meer een hoofdtrainer. Echter zal Reijnen wel van toegevoegde waarde zijn denk ik weet wat Slot wil.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Etiënne Reijnen