Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » T-Mobile

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

'Feyenoord lijkt beet te hebben: nieuwe hoofdsponsor wordt grote multinational'

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1058839/feyenoord-lijkt-beet-te-hebben-nieuwe-hoofdsponsor-wordt-grote-multinational.htmllink

 

+1/-0

Miljoentje of 8 schat ik in....?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 15 december 2022 om 23:07:

Miljoentje of 8 schat ik in....?



Ziggo 9 miljoen bij ajax. wel geinig is een directe concurrent voor T-Mobile dat een veel groter bedrijf is wereldwijd.

 

+1/-0

Overigens sluit dit een sponsordeal met Dubai Ports World ook nog niet uit. Niet als hoofdsponsor maar meerdere grote sponsors zou beter zijn. Een club als T-Mobile trekt wellicht ook weer anderen aan zie je bij Bayern ook.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 december 2022, 00:20:35.

 

+1/-0

Gis Woerts zegt dat het niet waar, dus het officiële nieuws zal snel naar buiten komen!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 december 2022 om 19:47:

Gis Woerts zegt dat het niet waar, dus het officiële nieuws zal snel naar buiten komen!



:B

1908 zuigt die naam niet uit hun duim en toevallig loopt contract met Utrecht deze zomer af. We zullen zien maar dat de commercieel directeur iig met grote partijen om tafel zit is hoopgevend. Op het gebied van sponsoring valt veel winst tehalen zeker nu het sportief ook goed gaat, dat spreekt toch bedrijven aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 december 2022 om 20:36:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 december 2022 om 19:47:

Gis Woerts zegt dat het niet waar, dus het officiële nieuws zal snel naar buiten komen!



:B

1908 zuigt die naam niet uit hun duim en toevallig loopt contract met Utrecht deze zomer af. We zullen zien maar dat de commercieel directeur iig met grote partijen om tafel zit is hoopgevend. Op het gebied van sponsoring valt veel winst tehalen zeker nu het sportief ook goed gaat, dat spreekt toch bedrijven aan.


Dit is een wereldmerk, Feyenoord zit weer in de lift.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 17 december 2022 om 00:56:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 december 2022 om 20:36:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 16 december 2022 om 19:47:

Gis Woerts zegt dat het niet waar, dus het officiële nieuws zal snel naar buiten komen!



:B

1908 zuigt die naam niet uit hun duim en toevallig loopt contract met Utrecht deze zomer af. We zullen zien maar dat de commercieel directeur iig met grote partijen om tafel zit is hoopgevend. Op het gebied van sponsoring valt veel winst tehalen zeker nu het sportief ook goed gaat, dat spreekt toch bedrijven aan.


Dit is een wereldmerk, Feyenoord zit weer in de lift.



Inderdaad als je europees wilt spelen heb je ook meer uitstraling met een internationaal merk als met droomparken lol. Vind Castore ook verfrissend en is een behoorlijk lucratief contract. Daar heb je Woerts niet over gehoord! Zit mischien nog wat oud zeer tov Feyenoord.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 december 2022, 01:22:20.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

T-Mobile niet in zee met Feyenoord
vandaag, 17:39 62 reacties
T-Mobile en Feyenoord gaan niet met elkaar in zee. Afgelopen maand kwamen er geruchten naar buiten dat het telecombedrijf in de race was om hoofdsponsor te worden van de Rotterdamse club, maar dat bleek niet te kloppen.

FC Utrecht en T-Mobile werken al jaren samen en hebben de intentie om het aflopende contract te verlengen. Thijs van Es kreeg direct te horen dat een switch naar Feyenoord niet ging gebeuren. De algemeen directeur van FC Utrecht ontving een berichtje van één van de directieleden van T-Mobile om de goede banden met de Utrechters aan te halen.

'''Ze bedoelen vast P-Mobile, een parkeergarage in Rotterdam.' Onze relatie met T-Mobile is langdurig, dat begon ooit met Tele2 als rugsponsor'', vertelt Van Es. ''Er is een zeer goede relatie die we gaan bestendigen voor de toekomst. Daar is geen twijfel over mogelijk. Als de directie nu Rotterdam binnenrijdt sturen ze een appje: 'Maak je geen zorgen, we zijn hier voor een andere afspraak'''



Jullie hadden maar één taak Toon en Dennis….
De kritiek op van Bedegom is hij geen investeerders binnenhaalt en nu ook heen vette sponsor. Zal wel verlengen worden met die vakantiehuisjes verhuurder.

Dit bericht is gewijzigd op 9 februari 2023, 18:20:26.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 februari 2023 om 18:11:

open/sluit de onderstaande quote:

T-Mobile niet in zee met Feyenoord
vandaag, 17:39 62 reacties
T-Mobile en Feyenoord gaan niet met elkaar in zee. Afgelopen maand kwamen er geruchten naar buiten dat het telecombedrijf in de race was om hoofdsponsor te worden van de Rotterdamse club, maar dat bleek niet te kloppen.

FC Utrecht en T-Mobile werken al jaren samen en hebben de intentie om het aflopende contract te verlengen. Thijs van Es kreeg direct te horen dat een switch naar Feyenoord niet ging gebeuren. De algemeen directeur van FC Utrecht ontving een berichtje van één van de directieleden van T-Mobile om de goede banden met de Utrechters aan te halen.

'''Ze bedoelen vast P-Mobile, een parkeergarage in Rotterdam.' Onze relatie met T-Mobile is langdurig, dat begon ooit met Tele2 als rugsponsor'', vertelt Van Es. ''Er is een zeer goede relatie die we gaan bestendigen voor de toekomst. Daar is geen twijfel over mogelijk. Als de directie nu Rotterdam binnenrijdt sturen ze een appje: 'Maak je geen zorgen, we zijn hier voor een andere afspraak'''



Jullie hadden maar één taak Toon en Dennis….
De kritiek op van Bedegom is hij geen investeerders binnenhaalt en nu ook heen vette sponsor. Zal wel verlengen worden met die vakantiehuisjes verhuurder.



Een hoofd-/shirtsponsor binnenhalen is toch echt de taak van de commercieel directeur. Dat Joris van Dijk ‘in overleg’ vertrokken is bij Feyenoord kan best te maken hebben met het mislukken van deze deal. Als hij daar al z’n geld op had gezet. Al waren er eerder ook geruchten over een Arabische container-tent.

Laten we hopen dat Te Kloese en dat wat er van de commerciële afdeling resteert, er wel in slaagt een keer een goede hoofd-/shirtsponsor te vinden. Een die het gat met Ajax en PSV financieel weer een beetje verkleind.

Als Feyenoord straks weer met een naam op de borst loopt, die via een vage constructie met Poelmanns loterijgelden wordt betaald; is dat wel echt het failliet voor de commerciële afdeling van de club.

 

+1/-0

Ik mag hopen dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan het binnenhalen van een nieuwe hoofdsponsor. Na het T-Mobile gerucht, wat trouwens door FTM en 1908.nl als bijna rond werd bestempeld, blijft het oorverdovend stil. Misschien is het wel een goed teken dat er niets op straat ligt. Dat hoop ik dan maar….

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 28 februari 2023 om 20:32:

Ik mag hopen dat er achter de schermen hard gewerkt wordt aan het binnenhalen van een nieuwe hoofdsponsor. Na het T-Mobile gerucht, wat trouwens door FTM en 1908.nl als bijna rond werd bestempeld, blijft het oorverdovend stil. Misschien is het wel een goed teken dat er niets op straat ligt. Dat hoop ik dan maar….



Straks gaan ze nog verlengen met Europarcs! Mag toch hopen dat er een kapitaalkrachtiger sponsor komt ook met het oog op evt CL. ;)

 

+1/-0

Het vastleggen van een ‘grote’ shirtsponsor is afgelopen jaren uiterst lastig gebleken voor Feyenoord.

Er wordt weleens gesuggereerd dat dit komt door de slechte naam van de supporters, maar dat geloof ik niet. Bij Ajax gaat er op supportersvlak minstens evenveel fout, en zij hebben met Ziggo een grote vis. En FC Utrecht staat ook niet bekend om haar brave toeschouwers, en die weten T-mobile te behouden.

Ik denk dat het de commerciële afdeling aan een degelijk netwerk ontbreekt. En dat de ‘zakelijke’ achterban ook te weinig oplevert, al die ‘old boys’ die op de achtergrond tegen de organisatie aanschurken leveren de club aan sponsorinkomsten niets op. Kom daar als partij maar eens tussen.

Wat heeft Feyenoord verder een potentiële hoofdsponsor te bieden wat betreft business units, -seats en hospitality rondom wedstrijden?! De Kuip biedt in die zin misschien ook te weinig faciliteiten.

Met de komst van Castore als nieuwe kleding-sponsor hoop ik dat er ook nog een grote hoofdsponsor kan worden binnengehengeld. Wat dat bedrijf doet interesseert me verder weinig, Feyenoord is geloof ik niet in de positie om eisen te stellen. Dus als een ‘fout’ regime wil sponsoren, of een gokbedrijf; het zal me eerlijk gezegd een worst wezen.

Er is natuurlijk een grens, met het hoofd van Poetin op je borst wil je niet rondlopen.

Met betrekking tot die kledingsponsor; het absolute merendeel van alle katoen die wereldwijd geproduceerd wordt, wordt nog altijd geplukt door kinderen en slaven. Ondanks alle overeenkomsten die grote kledingmerken daarover ondertekent hebben. In Bangladesh en China hebben die afspraken geleid tot betere omstandigheden waar de kleding geproduceerd wordt. Maar de grondstoffen worden nog altijd erg discutabel verkregen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 01 maart 2023 om 16:38:

Het vastleggen van een ‘grote’ shirtsponsor is afgelopen jaren uiterst lastig gebleken voor Feyenoord.

Er wordt weleens gesuggereerd dat dit komt door de slechte naam van de supporters, maar dat geloof ik niet. Bij Ajax gaat er op supportersvlak minstens evenveel fout, en zij hebben met Ziggo een grote vis. En FC Utrecht staat ook niet bekend om haar brave toeschouwers, en die weten T-mobile te behouden.

Ik denk dat het de commerciële afdeling aan een degelijk netwerk ontbreekt. En dat de ‘zakelijke’ achterban ook te weinig oplevert, al die ‘old boys’ die op de achtergrond tegen de organisatie aanschurken leveren de club aan sponsorinkomsten niets op. Kom daar als partij maar eens tussen.

Wat heeft Feyenoord verder een potentiële hoofdsponsor te bieden wat betreft business units, -seats en hospitality rondom wedstrijden?! De Kuip biedt in die zin misschien ook te weinig faciliteiten.

Met de komst van Castore als nieuwe kleding-sponsor hoop ik dat er ook nog een grote hoofdsponsor kan worden binnengehengeld. Wat dat bedrijf doet interesseert me verder weinig, Feyenoord is geloof ik niet in de positie om eisen te stellen. Dus als een ‘fout’ regime wil sponsoren, of een gokbedrijf; het zal me eerlijk gezegd een worst wezen.

Er is natuurlijk een grens, met het hoofd van Poetin op je borst wil je niet rondlopen.

Met betrekking tot die kledingsponsor; het absolute merendeel van alle katoen die wereldwijd geproduceerd wordt, wordt nog altijd geplukt door kinderen en slaven. Ondanks alle overeenkomsten die grote kledingmerken daarover ondertekent hebben. In Bangladesh en China hebben die afspraken geleid tot betere omstandigheden waar de kleding geproduceerd wordt. Maar de grondstoffen worden nog altijd erg discutabel verkregen.



Zou goed kunnen dat je gelijk hebt, volgens mij zou een sterke commerciële afdeling er meer uit kunnen halen. De potentie van het merk Feyenoord is gigantisch. Met een beetje netwerk buiten de old boys netwerkjes zou je toch wat bedrijven voor dit merk moeten kunnen interesseren. Kan een enorme win-win zijn als het goed wordt aangepakt. Vooralsnog lijkt het erop dat Feyenoord in een te kleine vijver vist. Wat misschien ook meespeelt is dat de regio Rijnmond economisch minder booming is dan de regio's Amsterdam en Eindhoven, waar in die laatste regio ook meer chauvinistische PSV-ers te vinden zijn met meer bereidheid de lokale club te helpen. Die indruk heb ik nooit bij de grote bedrijven in de regio Rijnmond.

 

+1/-0

Overigens is de verlenging van T-Mobile bij Utrecht ook nog niet officieel. De algemeen directeur van FC Utrecht ontving alleen een berichtje van één van de directieleden van T-Mobile om de goede banden met de Utrechters aan te halen.

Vanuit het bedrijf zelf hebben ze nog niks gezegd.

 

+1/-0

Wat Amsterdam en Eindhoven aangaat zijn de bedrijven die willen sponsoren een grotere financiele rek hebben dan in Rotterdam, voeg daarbij toe dat als je als sponsor voor Feyenoord optreedt je heel goed moet uitkijken dat je door randverschijnselen niet negatief wordt beinvloed, noch bedreigd. Eindhoven zitten jongens als ASML/Holdings en aanverwante bedrijven in de IC sector die ruimhartig jegens PSV kunnen zijn. Daarentegen, grote sponsors wil niet alleen zeggen dat je er financieel voorstaat. Wat dat aangaat is het hebben van een topselectie met een aankomende jeugd met hetzelfde nivo een veel betere uitgangspunt omdat dat om continuiteit en rendement gaat, waardoor je kapitaal sponsors gemakkelijker aantrekt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 02 maart 2023 om 00:15:
(…)



Ik weet niet op welke ‘randverschijnselen’ je doelt, maar het grootste probleem is in mijn ogen de mogelijkheden van de Kuip. De hospitality die Feyenoord te bieden heeft rondom wedstrijden die het voor sponsors interessant maakt om zich aan de club te verbinden.

Die voorwaarden zijn bij PSV en Ajax vele malen beter.

In al het andere is Feyenoord niet minder.

Misschien moet je lering trekken uit de constructie die voor de shirtsponsor van PSV bedacht is. Kleinere bedrijven die gezamenlijk bijdragen om onder de noemer ‘Brainport Eindhoven’ bekendheid proberen te genereren.

Talent wordt steeds schaatser en kostbaar, dat geldt voor veel sectoren. Wellicht kunnen havenbedrijven ook krachten bundelen en zo op het shirt van Feyenoord komen, en bij (internationaal) talent onder de aandacht gebracht worden. ‘Oh, ik kan ook in de Rotterdamse haven een mooie carrière opbouwen…’

 

+1/-0

Maar Middenveldert, je ziet toch zelf dat de door de BAM vor z'n 125 miljoen euries een ramp renovatie is geworden? Neem alleen maar de bussiness cabins waar pijpen met een doorsnee van ruim een meter dwars door de ruimten gaan, waardoor je niet eens fatsoenlijk met je genodigden van de wedstrijd kan genieten. (Dit relaas heb ik eerder gelezen van onze welnemende De Sigaar). Wat de uirinoirs aangaat, daar was geen donder mee gedaan. De meur overweldigt je als je al een 5 meter vanaf bent om de trappen te nemen. De begane grond is nog erger, hoewel ze daar spoelingen kennen. Wat de catering aangaat is die nog als toen ik in de jaren 60 de Kuip betrad. Ik was wel blij dat er mensen met grote plateaus langskwamen met kroketten. Dan hoefde je niet van je plaats. Ik was toen een 10/11 jaar. Dat bijgebouw was ik binnengegaan om naar het toilet te gaan en oh, wat vond ik slecht ingedeeld en gebouwd. De DMK gaat weer zo'n 125 miljoen euries tegenaan gooien en dan denken ze dat het lek boven is. Ik vraag me wel eens af of er ergens iemand in de leiding verstand heeft om deze plannen te weigeren uit te voeren. Het is weer het paard achter de wagen spannen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 03 maart 2023 om 00:50:
(…)



Ik ben het wat betreft de Kuip volledig met je eens. Zoals ik al stelde zijn de hospitality mogelijkheden van het stadion zodanig, dat het voor het echte grote geld onvoldoende is om een grote sponsorovereenkomst aantrekkelijk te maken.

Maar je had het bij ‘randverschijnselen’ ook over bedreiging. Dat vind ik onzin. Feyenoord heeft dan misschien geen goede naam, maar die houden we zelf ook in stand door er telkens naar te verwijzen. Zoals ik ook al gezegd heb; andere clubs hebben ook hun ellende met de aanhang. Daarin is Feyenoord niet erger. Er hangt de laatste jaren juist een enorme positiviteit rond de club. Laten we daaraan vasthouden. Dat blijven benoemen. De excessen niet negeren, maar wel in perspectief blijven zien.

En het mag voor de club zeker niet als excuus blijven dienen dat er geen goede sponsor vastgelegd kan worden. Want dat is bullshit. Kijk naar Olympique Marseille; het is een oorlogsgebied daar rond het stadion tijdens wedstrijden. Daar willen bedrijven toch ook op het shirt staan?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » T-Mobile