Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (20/08/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

SANTI !

Nou kom op Slot offensief !

 

+1/-0

Sauer heerlijke spelerT, maar had Boskamp ook gezegd.

 

+1/-0

LEOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

 

+1/-0

Lekker hoor, hopelijk geeft dit vertrouwen.

 

+1/-0

Ja echt een lichtpuntje.

 

+1/-0

Top dat hij het nu dus ook in een officiële wedstrijd laat zien dat het waanzin is om vrolijk door te blijven gaan met het aantrekken van linksbuitens

 

+1/-0

Toch redelijk positief over de laatste 30 minuten invallers lieten goede dingen zien. Santi eerste goal ook lekker.
Blok Hancko-Trauner staat er weer.

 

+1/-0

Poeh weet niet eens waar ik moet beginnen.

Zou er een positie zijn die Stengs wel aan kan?(enige wat zou kunnen in mijn ogen is reserve voor de rechterflank achter Paixão)
Wat is die slecht zeg, alles word afgepakt en lijkt te snel voor hem te gaan(niet dat het heel snel was vandaag)
Dat lijkt me de volgende miljoenen aankoop voor de bank te worden.
Wel leuk rijtje
Timber, Stengs en Zerrouki.
Dat is +20 miljoen op de bank, helaas niet op de goede bank.
Dit zijn spelers die je gewoon in de jeugd hebt rondlopen met meer potentie.
Maarja Slot zal het wel weten..
Zal er gelijk bij zeggen dat Timber vandaag minder slecht was dan normaal maar als je eerlijk bent is er geen plek voor hem.

Slot kan zich zelf alleen verwijten, hij wilde dit soort spelers en zal ze dan ook opstellen.
Eigenlijk zet je je elftal zo neer dat je altijd later weer moet repareren.

Hele elftal is het kwijt, door alle rare positie wisselingen , rare transfers etc

Kijken de technische staf(Slot en Kroese) ook wel kritisch naar hun zelf?
Ik wist niet dat het doel was een hele erge dure bank te hebben...

Wel mooi dat dan een jonkie het uiteindelijk moet doen...

 

+1/-0

Trauner zei het goed vorig jaar speelden ze ook niet goed in het begin, vier verliespunten is kut maar nog 32 tegaan.

 

+1/-0

Zag de uitslag, voor eerst in 3 jaar heb ik zoiets van: Boeiend.... Ben er ff helemaal klaar mee... Nee we hebben hele grote problemen bij Feyenoord en dat is meer dan een Ivanusec. Slot stapelt fout op fout op fout met z'n basis opstellingen en tactiek. Daardoor valt het hele elftal volledig in elkaar en stort alles ineen. Daarnaast zit het op mentaal gebied helemaal niet goed, geen vertrouwen, geen gevoel van: We laten ons dit niet gebeuren. Dit jaar trek je dit niet meer recht, dit had vanaf seconde 1 in de voorbereiding goed opgepakt moeten worden. Dat is NIET gebeurd en dat komt nu keihard naar boven. Irritatie groeit bij Slot, omdat die het uit z'n handen ziet glijden. De geplande super aankopen blijven uit, deel van de alternatieven is niet slecht, maar hopeloos uit vorm (Stengs). Daarnaast is een Nieuwkoop gewoon onbegrijpelijk als aankoop, als je Pedersen hebt, die gewoon aanvallend en ook verdedigend beter is/wordt. Dat niet alle jeugd DE kans krijgt kan ik nog in komen, maar dan moet je je geld wel goed besteden. En niet 9 miljoen cadeau doen aan Enschede aan inmiddels een bankzitter die alleen maar een balletje breed en terug kan spelen. Zoals ik al eerder zei: Je had nog beter 9 miljoen in de Maas kunnen flikkeren. Daarnaast ben ik ook wel klaar met Wellenreuther. Hij blundert er op los en laat gewoon zien het niveau niet aan te kunnen. Hij was volledig schuldig aan de goals vandaag, waarbij er ook andere in de fout gingen, maar hij deed nauwelijks/niks om ze te stoppen. Dit is ver onder de maat en ga je met een Koratisch international niet oplossen...

 

+1/-1

Manmanman, overdrijven is ook een vak.

 

+1/-0

Wellenreuther houd je twee keer in de wedstrijd en de tweede redding was van wereldklasse.

 

+1/-0

Ik vond de opstelling vandaag tamelijk logisch, maar het tempo lag laag en de creativiteit was ver te zoeken. Het spel viel helaas weer tegen, maar ik kan me van vorig jaar herinneren dat we vergelijkbare wedstrijden speelden in het begin. Je verliest nu punten door een fout van Beelen/Wellenreuther en een fout bij een counter van Sparta. We hadden de pech dat onze gelijkmaker te laat viel. Desalniettemin blijft het zorgwekkend hoe we al tijden weinig kansen weten te creëren.

Slot zei dat we door het powerplay nog de 2-2 wisten te maken, maar dan lijkt het mij verstandig om een keer met dat powerplay te beginnen. Het was te slap op het begin. Misschien door een gebrek aan urgentie, beweging en diepgang. Iets dat toch grotendeels trainbaar zou moeten zijn.

De beste (basis)spelers waren Hancko en Timber, degenen met de meeste urgentie en beweging. Vooral Timber vond ik een aardige wedstrijd afwerken, misschien zijn beste tot nu toe. Ik zou hem toch nog eens op 8 proberen als Milambo en Zechiël geen kansen gaan krijgen, want van de middenvelders is hij na Wieffer degene met nog het meeste tempo en creativiteit in zijn spel.

Voorin kwam er pas beweging in toen Gimenez niet meer geïsoleerd stond en er nieuw elan kwam van de vleugels. Ik ben niet zo gecharmeerd van Minteh, vond de verspreking van de commentator (die noemde hem Conteh) heel treffend, maar hij viel goed in. Sauer was uiteindelijk degene die in mijn ogen het grootste verschil maakt, daar zit meer finesse en inzicht bij. Slot noemde hem een tweede Idrissi, maar ik heb de indruk dat Sauer verder kan komen met zijn explosiviteit en actie in de kleine ruimte. Geef hem maar een basisplaats vanaf nu.

 

+1/-0

Hem vergelijken met Idrissi kan nu nog wel, maar die was toen hij 17 was echt stukken minder. Sauer is meer een natuurtalent dat zie je zo Idrissi moet keihard werken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (20/08/2023-14:30)