Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (20/08/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Aanvallend is het wel magertjes.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 20 augustus 2023 om 14:56:

Aanvallend is het wel magertjes.



Heel veel onzekerheid in de ploeg.

Kijk maar hoe ze met de bal lopen, zit geen vertrouwen in.
Bij Sparta "plakt de bal aan de voet" en bij Feyenoord lijkt het wel of die er los aan bungelt.

Dat spreekt gewoon niet van vertrouwen, spelers die zoekende zijn en dat is nooit goed.

 

+1/-0

41" 1-0: Brim

Dik verdient.

Beelen dekt niet goed en Wellenreuther gaat ook gigantisch in de fout, staat volledig verkeerd voor z'n goal...

 

+1/-0

Feyenoord is onherkenbaar terwijl de meeste spelers vorig jaar ook speelden op Stengs en Beelen na.

 

+1/-0

Dat wordt wat in de CL tegen de echt betere teams

 

+1/-0

Wat is er met Gimenez zeg?

 

+1/-0

Het mogen duidelijk zijn dat we echt hele grote problemen hebben.

Er zit helemaal geen enkele vorm van vertrouwen in de ploeg.
Het tempo is er helemaal niet.
Als we de bal hebben dan zijn ze bang om deze kwijt te raken en durven geen enkele actie te maken.
Ze zijn bang om te verliezen en de wil en de durf om vooruit te voetballen ontbreekt compleet.
De vleugels leveren niet, waardoor Gimenez telkens uit positie moet lopen om de bal te krijgen.

Het middenveld staat kwa personeel beter, maar nu maakt Slot WEER een fout door spelers teveel laat switchen.
Zorg er eerst eens voor dat je de vaste patronen er weer in krijgt en dat het elftal wat vertrouwen krijgt, daarna kun je zaken aanpassen.
Dit is weer terug te filmen dat je niet op tijd je selectie op orde brengt en onvoldoende systemen er in hebt weten te slijpen.

Dit is in deze echt wel Slot aan te rekenen en blijft een zwakte bij hem.

Dit is echt verreweg het slechtste spel wat ik in 3 jaar Slot heb gezien en ik zie momenteel echt niet hoe we dit gaan omdraaien, zeker vandaag niet.

Je kan Sauer nog voor Alireza of Paixao (is vandaag om het even zo slecht) brengen en dan hopen dat hij onbevlogen iets kan omdraaien.
Verder zit er helemaal niks in vandaag en dat zal voorlopig niet beter worden ben ik bang...

 

+1/-0

Als je dit zooitje ongeregeld bezig ziet mag je je handen dichtknijpen met een plek in de playoffs in mei. De Feyenoord traditie dat een succesvol seizoen gevolgd wordt door een zeer zwak seizoen gaat ook nu weer op.

 

+1/-0

Als het zo blijft al vijf verliespunten !

SAUER komt erin héhé..en TRAUNER !

 

+1/-0

Tweede helft: Wissels (2/5):

Sauer --> Alireza
Trauner --> Beelen

Bijz: Debuut Sauer.

En nu gas er op!

 

+1/-0

Hoppa eerste bal Sauer gelijk lekker, bijna 1-1.

 

+1/-0

Hey Slot Gimenez eruit Ueda erin..

 

+1/-0

Wat een drama ongelofelijk Feyenoord verliest van zichzelf.

 

+1/-0

Mensen ik wens u nog een hele fijne middag, ik ben er weg van.

Ik ga een mooie zondagmiddag hierdoor niet meer laten verpesten dan nodig...

Tot de volgende...

 

+1/-0

Dat wordt de bus opwachten.

 

+1/-0

We kunnen nu wel constateren dat het kampioenschap vorig seizoen verdiend was maar wel een toevalstreffer en dat het succes traditioneel niet gecontinueerd kan worden. Jammer maar helaas, dat is Feyenoord. Zo is het altijd geweest en zo zal het altijd blijven.

 

+1/-0

Wordt eerder 3-0 als 2-1. 3 wedstrijden geen goal gemaakt.

 

+1/-0

Wat een ongelooflijke prutsers. Na twee wedstrijden 3 punten achter op Ajax, 5 op Philips en aangenomen dat AZ straks wint 5 op AZ. Lekker begin jongens, dat was dan de trotse kampioen.

 

+1/-0

Het zal toch niet?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sparta Rotterdam-Feyenoord (20/08/2023-14:30)