Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15

En zelfs 2-2 in blessuretijd en dus uitgeschakeld. Zal een bizar slot zijn geweest.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 19 augustus 2023 om 23:01:

En zelfs 2-2 in blessuretijd en dus uitgeschakeld. Zal een bizar slot zijn geweest.



Heel bijzonder dit...

En nu snel die deal closen:pul

 

+1/-0

Feyenoord heeft ook de pech dat Dinamo drie belangrijke spelers tegelijk gaat verliezen zou je als topclub maar gebeuren.
Maar zowel ajax die ook al weken wacht op Sutalo als Feyenoord zouden al deal hebben.

 

+1/-0

Las een artikel zo zie je maar hoe afhankelijk je soms bent van andere moves Benjamin Pavard moet eerst naar Inter dan kan Bayern Geertruida halen dan pas heeft Feyenoord de 10 miljoen voor Ivanusec beschikbaar en evt geld voor keeper en die Braziliaan Nino.

 

+1/-0

Eindelijk LOL

Schot in de zaak: Feyenoord verwelkomt donderdag eindelijk Luka Ivanusec van Dinamo Zagreb
Artikel van Milan Keskin •

Luka Ivanusec lijkt dan toch eindelijk naar Feyenoord te vertrekken. De aanvallende middenvelder was al enkele weken persoonlijk akkoord met de landskampioen, maar Dinamo Zagreb liet hem nog niet gaan. Nu de Kroaten zijn uitgeschakeld in de voorrondes van de Champions League is de transfer van Ivansusec in een stroomversnelling geraakt.

Komende donderdag vliegt Ivanusec volgens Kroatische media naar Rotterdam om zijn transfer naar Feyenoord af te ronden. De international is na Josip Šutalo, die naar Ajax vertrok, alweer de tweede speler deze week die voor tien miljoen euro of meer vertrekt bij Dinamo Zagreb. De Kroatische topclub ontvangt naast een bedrag van tien miljoen euro ook nog eens een doorverkooppercentage van vijftien procent.

 

+1/-0

Transfernieuws Barco(te duur) en Ivanušec(komt op dit moment toch donderdag niet, wat een soap)

'Feyenoord niet langer in de race voor Barco'

Esequiel Barco maakt niet de overstap naar Feyenoord, zo weet 1908.nl te melden. Afgelopen weekend hebben de Rotterdammers een bod neergelegd bij River Plate, maar dat werd direct van tafel geveegd door de Argentijnen. Feyenoord zal geen nieuwe poging ondernemen om de 24-jarige middenvelder los te weken.

Dat heeft vooral te maken met het feit dat Barco op dit moment te duur is voor Feyenoord. Argentijnse media hebben eerder al gemeld dat River Plate mikt op een bedrag van meer dan tien miljoen dollar en dat is voor de stadionclub te gortig. De rechtspoot werd door Feyenoord beschouwd als een alternatief voor Luka Ivanušec, die nog steeds wordt gezien als een belangrijk doelwit in De Kuip.

Luka Ivanušec
Feyenoord is nog volop in gesprek met Dinamo Zagreb over de mogelijke komst van Ivanušec. Ondertussen wordt er druk gespeculeerd over de lopende onderhandelingen. Tot vanmorgen is er nog geen akkoord bereikt met de 24-jarige Kroaat, en het is afwachten op verdere ontwikkelingen. Berichtgeving vanuit buitenlandse media dat hij vóór donderdag de overstap zou maken naar Feyenoord, blijkt niet te kloppen.

 

+1/-0

Ben wel klaar met 1908 fake nieuws.

 

+1/-0

OK 1908 zegt nu weer iets heel anders haha

'Ivanušec maakt definitief de overstap naar Feyenoord'
vandaag, 15:02 26 reacties
Luka Ivanušec maakt definitief de overstap naar Feyenoord. De Rotterdammers hebben een totaal akkoord bereikt over de komst van de 24-jarige buitenspeler, zo meldt 1908.nl.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 augustus 2023 om 14:58:

Ben wel klaar met 1908 fake nieuws.



Met zijn Ivanusec bewering kunnen we het mooi testen. Dan gaan we zien of het fake nieuws is. Volgens FTM is het rond, hij heeft ook details genoemd over de transferprijs en de uiterlijke datum van de medische keuring.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Officieel: Ivanušec is speler van Feyenoord
vandaag, 17:47 77 reacties

Luka Ivanušec mag zich definitief speler van Feyenoord noemen. De 24-jarige Kroaat komt over van Dinamo Zagreb en gaat de komende seizoenen het shirt van de Rotterdamse club dragen.

Snel meer

Reactie Arne Slot
De trainer van Feyenoord is blij met de komst van Ivanušec. "Hij is een speler die vanaf de linkerkant het beste tot zijn recht komt, maar ook prima op 10 kan spelen. Hij is creatief en goed in de kleine ruimtes, dat is handig als je naar een elftal gaat dat veel de bal heeft rond het strafschopgebied van de tegenstander." Ivanusec zal zondag nog niet mee kunnen doen in de thuiswedstrijd tegen het gepromoveerde Almere City FC. Om dit weekend al speelgerechtigd te kunnen zijn, had Feyenoord hem vrijdag voor 12.00 uur 's middags moeten aanmelden.

Buitenspeler met extra kwaliteit
Journalist Pieter Zwart heeft op de website van Voetbal International een uitgebreide analyse gedeeld over de aanwinst van Feyenoord. ''Hij is doorgebroken in de opleiding als nummer tien, toen is hij bij Dinamo Zagreb gekomen. In eerste instantie als hangende rechtsbuiten. Het ding bij hem was echter dat hij geen rendement had. Hij kwam nooit in de dubbele cijfers, tot hij vorig jaar op links kwam te staan. Sindsdien is hij een doelpuntenkanon geworden en is duidelijk dat dat zijn beste positie is.''

Quilindschy Hartman gaat profiteren van de komst van de Kroaat. ''Absoluut! Daar gaat het bij Feyenoord regelmatig over, namelijk dat een buitenspeler ook een back beter kan laten uitzien. Ivanušec is ook zo'n type. Dat heeft te maken met zijn techniek. Hij is technisch een zeer vaardige speler in kleine ruimtes. Dit is precies wat Feyenoord nu mist. Ze komen nu heel vaak rond de zestien, en dan heb je spelers nodig die daar iets extra's kunnen doen. Ivanušec heeft die specifieke kwaliteiten, zeker vanaf links.''

''Dit kan wel een van de beste vleugelaanvallers van de Eredivisie worden, daar durf ik wel op te gokken,'' vervolgt Zwart. ''Of Feyenoord de beste linkerkant van Nederland krijgt? Dat is denk ik op dit moment nog die van PSV, maar Feyenoord was nu wat minder dreigend aan de linkerkant en Ivanušec voegt echt iets toe aan die linkerkant. Het is echt een wapen dat ze erbij halen. Het is een speler die ervoor kan zorgen dat al die beloftevolle aanvallen van Feyenoord ook daadwerkelijk kansen en doelpunten gaan opleveren. Naast Paixão heeft Feyenoord nu nog een buitenspeler met extra kwaliteit. Daar zijn ze lang naar op zoek geweest, en als je hem dan daadwerkelijk binnenhaalt, kan het leuk gaan worden in De Kuip.''forumillustratie



NOU HET IS EIN-DE-LIJK ZOVER! HIJ IS FEYENOORDER!

 

+1/-0

forumillustratie

 

+1/-0

De vrouwen van onze twee aanwinsten mogen er ook wezen !

forumillustratie

 

+1/-0

 

+1/-0

Trainer Arne Slot heeft een grote rol gespeeld in de komst van Ivanusec. "Het eerste contact dateert van zo'n zes weken geleden en sindsdien stuurde hij me appjes na wedstrijden met felicitaties en hebben we gesproken over mijn rol. Daaruit maakte ik op dat hij me heel graag wilde en voor mij is de Eredivisie een stap omhoog na de Kroatische competitie", zegt de spelmaker op het persmoment, geciteerd door De Telegraaf.

Zonder Slot was hij echt niet gekomen !

 

+1/-0

Leuke aanwinst. Type Idrissi, maar dan met meer beheersing en gogme aan de bal. Typisch zo'n speler die zodra hij gewend is aan ons systeem de verschilmaker kan gaan worden. Tussen de linies was hij geweldig, zoveel rust en inzicht aan de bal, daar gaan de andere voorhoedespelers en diepgaande middenvelders ook nog flink van profiteren.

Een klein minpunt vind ik wel dat hij zoveel naar het midden komt dat het bij vlagen een beetje trechtervoetbal begon te worden. Gelukkig stond er met Paixao nog iemand die aan de rechterkant met diepgang het veld breed en diep hield. Wat mij betreft had Hartman nog wat meer voor de overlap moeten zorgen om het gebrek aan diepte en breedte aan de linkerkant te compenseren. Maar zodra dat goed is afgestemd kan het een mooie dynamiek worden.

 

+1/-0

Ik vind hem meer een spelmaker dan een echte winger.

 

+1/-0

Hij speelt erg gemakkelijk ogend. De slimmigheidjes om de bal zo te verplaatsen dat ie op de juiste plaats komt waar een medespeler weer mee wat kan doen. Ik genoot van zijn beheerstheid in de acties die hij liet zien. Zijn traptechniek. Volgens mij gaan we veel plezier aan deze jongen beleven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 04 september 2023 om 12:23:

Hij speelt erg gemakkelijk ogend. De slimmigheidjes om de bal zo te verplaatsen dat ie op de juiste plaats komt waar een medespeler weer mee wat kan doen. Ik genoot van zijn beheerstheid in de acties die hij liet zien. Zijn traptechniek. Volgens mij gaan we veel plezier aan deze jongen beleven.




Dat dus. Heerlijk om een speler te hebben aangetrokken die niet een half jaar moet wennen of rustig gebracht Moet worden maar er meteen vanaf minuut 1 er staat. Voordeel van die leeftijdscategorie en ervarenheid. Een schot in de roos.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Knakkie schreef op 04 september 2023 om 13:19:

(...)Dat dus. Heerlijk om een speler te hebben aangetrokken die niet een half jaar moet wennen of rustig gebracht Moet worden maar er meteen vanaf minuut 1 er staat. Voordeel van die leeftijdscategorie en ervarenheid. Een schot in de roos.



Leeftijd, ervaring; maar ook en vooral kwaliteit. Ivanušec laat direct zien wáárom er zo'n transfersom met zijn komst gemoeid was. De eerste wedstrijd was zéér veelbelovend.

En het kan nog beter worden.

Hij zal fysiek/conditioneel nog stappen kunnen maken. Er zijn maar weinig clubs die op zo'n manier werken als Feyenoord momenteel, en ik denk dat vrijwel iedere nieuweling nog fitter en sterker kan worden als ze de manier van werken op 1908 omarmen.

Daarnaast kan hij zijn medespelers alleen nog maar beter gaan begrijpen, naarmate hij meer met ze traint en speelt.

Hij oogt als een type speler die vanuit zijn eigen kwaliteiten en manier van spelen de intensiteit (het afjagen en omschakelen) die Slot verlangt al in zich heeft. In die zin denk ik dat hij in de as (op '10') misschien nog wel beter zou kunnen gaan renderen als Stengs nu.

Als de wisselwerking tussen Stengs en Ivanušec ertoe gaat leiden dat die veelvuldig van positie gaan wisselen in het veld (Giménez wil ook nog weleens naar een flank zwerven, dan moet de positie centraal voorin ook overgenomen worden) en in de 'overlap' met Hartman en Timber/Wieffer gaat nóg beter werken; wordt het team nog moeilijker te bespelen.

Bij de aanloop naar de 1-4 gisteren werd Utrecht in de linkerzone vóór de zestien écht helemaal opengereten. Dat zou zomaar een echt wapen kunnen worden dit seizoen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15

Feyenoord Forum » Spelers » Luka Ivanušec