Vak: -
Forumreacties: 3.087
Reg.: 26 mei 2004
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Feyenoord-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:MIddenveldert schreef op 15 mei 2024 om 13:19:
open/sluit de onderstaande quote:
Zoals ik al aangegeven heb, Sahin heeft nét wat meer ervaring dan van Persie. Hij is hem één/anderhalve stap vóór. Sahin heeft bij Antalyaspor echt op eigen benen gestaan en nu bij Dortmund als assistent werkt hij op een hoog niveau met volwassen spelers.
Ik denk dat als van Persie één/twee seizoenen bij SC Heerenveen hoofdtrainer is geweest, hij op een gelijkwaardig moment in zijn ontwikkeling als hoofdtrainer zit als Sahin nu.
MIddenveldert
Fan van Feyenoord
Uit: Stekend
Forumreacties: 2.829
Reg.: 9 april 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 10.298
Reg.: 9 oktober 2019
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Uit: Oshawa, Canada
Forumreacties: 2.917
Reg.: 11 januari 2008
Trainer De Zerbi vertrekt bij Brighton & Hove Albion
Trainer Roberto de Zerbi neemt aan het einde van het seizoen afscheid van Brighton & Hove Albion. De 44-jarige Italiaan zit zondag tijdens een thuisduel met Manchester United voor het laatst op de bank bij de ploeg waarvoor de Nederlanders Bart Verbruggen, Jan Paul van Hecke en Joël Veltman uitkomen.
De Zerbi stond nog twee jaar onder contract bij Brighton, waar hij in 2022 Graham Potter opvolgde. „Het doet me pijn om Brighton te verlaten”, vertelt de 44-jarige Italiaan op de website van Brighton. „Maar ik ben erg trots op wat we de laatste twee seizoenen hebben bereikt. We hebben afgesproken om mijn contract te beëindigen, zodat de club en ik onze eigen ideeën en visies kunnen volgen.”
De Zerbi werd afgelopen week in verband gebracht met een vertrek naar Bayern München, waar Thomas Tuchel zaterdag afscheid heeft genomen.
Frank Arneslot
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 291
Reg.: 6 maart 2024
Brighton wil Faziolo voor de neus (sorry) van Ajax wegkapen. Grappig, maar ik vraag me ook af waarom Te Kloese (alweer) treuzelt. Andere talentvolle trainers zijn ook niet eeuwig beschikbaar. Leuk hoor dat ze nu een dataonderzoek en zo doen, maar had hij niet kunnen anticiperen op een vertrek van Slot?
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.719
Reg.: 1 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 18 mei 2024 om 19:06:
Brighton wil Faziolo voor de neus (sorry) van Ajax wegkapen. Grappig, maar ik vraag me ook af waarom Te Kloese (alweer) treuzelt. Andere talentvolle trainers zijn ook niet eeuwig beschikbaar. Leuk hoor dat ze nu een dataonderzoek en zo doen, maar had hij niet kunnen anticiperen op een vertrek van Slot?
Forumreacties: 14
Reg.: 24 juni 2008
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/nl-eredivisie/2024/05/quilindschy-hartman-van-feyenoord-positief-over-marino-pusic?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm
_campaign=Headliner.nl
Ik denk dat dit ook de meest logische keus gaat zijn.
Was eerst nog aan het twijfelen maar hij heeft echt wel meerdere punten die hem meest geschikt maken.
Hij was al succesvol als assistent bij Feyenoord.
Spelers kennen hem en zijn positief.
Heeft ervaring en wint prijzen.
En kan het meest verder borduren op de bestaande speelstijl.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Weet het niet, maar mischien zijn er toch twijfels bij de leidinggevenden over Pusic.
Dat hij goed ligt op de werkvloer is een feit, maar er zijn ook andere factoren die meespelen. Je blijft met hem wel beetje hangen in het Slot tijdperk, een andere coach vanaf buiten kan dan weer andere verbeteringen doorvoeren.
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 mei 2024 om 19:26:
Weet het niet, maar mischien zijn er toch twijfels bij de leidinggevenden over Pusic.
Dat hij goed ligt op de werkvloer is een feit, maar er zijn ook andere factoren die meespelen. Je blijft met hem wel beetje hangen in het Slot tijdperk, een andere coach vanaf buiten kan dan weer andere verbeteringen doorvoeren.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
Forumreacties: 1.289
Reg.: 28 juli 2015
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 mei 2024 om 20:54:
Trouwens De Zerbi verlaat Brighton zou hij CL met Feyenoord zien zitten?
Bayern zou zijn naam doorgestreept hebben.
Frank Arneslot
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 19 mei 2024 om 19:35:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 mei 2024 om 19:26:
Dat is wel weg genomen bij mij door 2 prijzen te winnen dit jaar.
Was het gelijk van assistent dan ja.
Hij laat zien dat hij gewoon op eigen benen kan staan met een eigen visie.
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 19 mei 2024 om 22:13:
open/sluit de onderstaande quote:wehave schreef op 19 mei 2024 om 19:35:
Dat is wel weg genomen bij mij door 2 prijzen te winnen dit jaar.
Was het gelijk van assistent dan ja.
Hij laat zien dat hij gewoon op eigen benen kan staan met een eigen visie.
Die twee prijzen zijn mooi, maar zeggen niet zoveel. Het is veel belangrijker hoe dat tot stand is gekomen, hoe de band met zijn selectie is en hoe hij speelt. Bij Twente veranderde hij behoorlijk toen hij hoofdtrainer werd en dat is wat mij betreft echt een rode vlag. Eerst goed onderzoek doen en niet alleen afgaan op zijn periode hier.
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:kees592 schreef op 19 mei 2024 om 21:48:
open/sluit de onderstaande quote:Marc Acardipane schreef op 19 mei 2024 om 20:54:
Trouwens De Zerbi verlaat Brighton zou hij CL met Feyenoord zien zitten?
Bayern zou zijn naam doorgestreept hebben.
Sportief gezien is het een vooruitgang voor hem. Met Feyenoord kan hij de CL in.
Dit bericht is gewijzigd op 20 mei 2024, 00:05:23.
Frank Arneslot
Fan van Feyenoord
Marc Acardipane
Fan van Feyenoord
open/sluit de onderstaande quote:Frank Arneslot schreef op 20 mei 2024 om 13:47:
Het lijkt mij wel geinig als we Farioli voor de neus van Ajax wegkapen. De analyses over hem zijn toch wel erg goed.
Dit bericht is gewijzigd op 20 mei 2024, 15:02:07.
Uit: Rotterdam
Forumreacties: 3.719
Reg.: 1 juni 2003
1. Dick Schreuder
2. Marino Pusic
Wat mij betreft de twee topkandidaten. Kunnen beide op hun eigen manier de huidige werkwijze voortzetten en hun eigen accent eraan geven. De combi zou perfect zijn overigens, innovatie en lef gecombineerd met ervaring en mensgerichtheid. Maar dat gaat niet gebeuren
Feyenoord Forum » Algemeen Feyenoord Forum » Opvolger Slot?