Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Gastenboek » Afscheid

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 11 september 2019 om 17:21:

Je komt hier toch omdat je over Feyenoord wil praten? Het probleem is als je stoer wil gaan doen en andere leden onderuit wil halen en de les wil lezen, dan kun je rood krijgen. Kan gebeuren, kom je toch later terug als je Feyenoord belangrijk genoeg vindt? Het gaat over Feyenoord niet over jou en niet over mij en als je het niet over Feyenoord wil hebben dan moet je iets anders gaan doen.


Even een vraag? Was je ook lid op het vorige FN?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

berg1f schreef op 11 september 2019 om 19:33:

Even een vraag? Was je ook lid op het vorige FN?



Yes paar jaartjes toen het nog over Feyenoord ging. Mooie tijden waren dat :feyenoord

 

+1/-1

Er wordt geïnsinueerd dat men op Feyenoord Netwerk elkaar ongestraft ziektes kon toewensen en dat het daar niet over Feyenoord ging. Totale onzin natuurlijk. Het zal lastig worden, onmogelijk zelfs, om op Internet een site te vinden met net zoveel informatie over Feyenoord en Feyenoorders (uit heden en verleden) als op Feyenoord Netwerk. Ik mis al die échte kritische kenners. Op wat er nu van Feyenoord Netwerk gemaakt is zullen ze waarschijnlijk niet meer terugkomen. Zonde wel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 11 september 2019 om 21:21:

open/sluit de onderstaande quote:

berg1f schreef op 11 september 2019 om 19:33:

Even een vraag? Was je ook lid op het vorige FN?



Yes paar jaartjes toen het nog over Feyenoord ging. Mooie tijden waren dat :feyenoord



Het is altijd over Feyenoord gegaan. Maar er kwamen ook andere zaken aan de orde, en zo hoort het ook op een forum, waar supporters zo betrokken zijn bij hun club. Dan is het niet meer alleen je club, maar je leven, dan komen er ook andere dingen bij.

Ik heb eens even naar de handleiding gekeken hier en het eerste wat je ziet is "kaarten en schorsingen"
Dan weet je al hoe ze er hier instaan. Vanuit die gedachte is dit forum weer nieuw leven ingeblazen. Vanuit het negatieve en dat lijkt me niet de juiste weg.

 

+2/-0

Alles is al gezegd denk ik. Het was een leuke poging de site nieuw leven in te blazen maar dit heeft niks meer te maken met het oude Feyenoord Netwerk. ‘Nieuwe’ leden zullen er ook nauwelijks gaan komen, aangezien het internetforum-tijdperk allang voorbij is en de ene na de andere messageboard sluit of wegens inactiviteit doodbloedt.

Jammer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Happel schreef op 12 september 2019 om 04:28:

Er wordt geïnsinueerd dat men op Feyenoord Netwerk elkaar ongestraft ziektes kon toewensen en dat het daar niet over Feyenoord ging. Totale onzin natuurlijk. Het zal lastig worden, onmogelijk zelfs, om op Internet een site te vinden met net zoveel informatie over Feyenoord en Feyenoorders (uit heden en verleden) als op Feyenoord Netwerk. Ik mis al die échte kritische kenners. Op wat er nu van Feyenoord Netwerk gemaakt is zullen ze waarschijnlijk niet meer terugkomen. Zonde wel.



Ik heb dingen gelezen waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Een forum mag geen vrijplaats zijn waar mensen alles maar over anderen en tegen anderen zeggen, dan wel lak aan de privacy van hen hebben. Daar zijn de beheerders mede verantwoordelijk voor. Dat wat in de rest van de samenleving niet geaccepteerd wordt, mag hier wel? Nee, het is volstrekt logisch dat negatief grensoverschrijdend gedrag bestraft wordt. Het betreffende lid heeft een eigen forum. Hij geeft er daar niet alleen blijk van niets geleerd te hebben, maar laat zich daar ook op de typerende manier uit over het FN en de huidige moderatoren. Dat belooft weinig goeds.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 september 2019, 07:11:28.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 13 september 2019 om 06:55:

Ik heb dingen gelezen waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Een forum mag geen vrijplaats zijn waar mensen alles maar over anderen en tegen anderen zeggen, dan wel lak aan de privacy van hen hebben. Daar zijn de beheerders mede verantwoordelijk voor. Dat wat in de rest van de samenleving niet geaccepteerd wordt, mag hier wel? Nee, het is volstrekt logisch dat negatief grensoverschrijdend gedrag bestraft wordt. Het betreffende lid heeft een eigen forum. Hij geeft er daar niet alleen blijk van niets geleerd te hebben, maar laat zich daar ook op de typerende manier uit over het FN en de huidige moderatoren. Dat belooft weinig goeds.



Het eerste wat ik hier las was het stukje van ulligan waarmee dit topic opent, dus ik heb gemist waarom aliendwurf en Wateringer nu levenslang rood hebben gekregen.

aliendwurf had op Feyenoord Netwerk een jarenlange vete met Mozart/De Sigaar en met Kermit. Daarin waren De Sigaar en Kermit absoluut niet onschuldig. Als aliendwurf te lang doorging met pesten, of daarin te ver ging, werd hij op FN twee weken of een maandje verwijderd. Dat hielp. Omdat hij vooral veel positieve inbreng had, was bijna iedereen blij als zijn schorsing er weer op zat.

Feyenoord is geen club voor watjes, dus je moet Feyenoorders niet behandelen alsof het PSV'ers zijn. Maar Feyenoord Netwerk is helaas al kapot gemaakt. Alles wat daar geschreven is, vooral over Feyenoord, heeft Bas laten verdwijnen, dus kennelijk hebben de PSV-beheerders zich erg gestoord aan veel van wat er op FN werd gezegd. Wel een beetje begrijpelijk want over PSV en ook over Ajax kon men daar (mede dankzij aliendwurf en Wateringer) veel te weten komen, wat de media ons niet durfden te vertellen. :B

Het blijft zonde dat FN weg is en dat er een kabbelend babbelforum voor in de plaats is gekomen.

 

+1/-0

Ik mis het oude netwerk. Wat we nu hebben is wel aardig maar heeft echt niets met het Feyenoord-gevoel te maken. Je kunt dit vergelijken met een breikransje. Het netwerk was ruig en soms over the top, maar het ging wel altijd over Feyenoord. Er was bovendien een onder elkaar gevoel dat nu verdwenen is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 13 september 2019 om 15:10:

Ik mis het oude netwerk. Wat we nu hebben is wel aardig maar heeft echt niets met het Feyenoord-gevoel te maken. Je kunt dit vergelijken met een breikransje. Het netwerk was ruig en soms over the top, maar het ging wel altijd over Feyenoord. Er was bovendien een onder elkaar gevoel dat nu verdwenen is.



Het valt me op dat de vertrekkende oud leden zichzelf blijkbaar heel gaaf vinden. Er gaat geen kans voorbij dat jullie niet even moeten laten weten hoe zeer je mede-posters op dit forum niet goed genoeg zijn. "Kabbelend babbelforum" "Breikransje" Wel jammer, ik denk dat vele leden hier de komende nachten slecht slapen omdat ze niet zo tof als jullie zijn.

 

+1/-4

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 13 september 2019 om 06:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Happel schreef op 12 september 2019 om 04:28:

Er wordt geïnsinueerd dat men op Feyenoord Netwerk elkaar ongestraft ziektes kon toewensen en dat het daar niet over Feyenoord ging. Totale onzin natuurlijk. Het zal lastig worden, onmogelijk zelfs, om op Internet een site te vinden met net zoveel informatie over Feyenoord en Feyenoorders (uit heden en verleden) als op Feyenoord Netwerk. Ik mis al die échte kritische kenners. Op wat er nu van Feyenoord Netwerk gemaakt is zullen ze waarschijnlijk niet meer terugkomen. Zonde wel.



Ik heb dingen gelezen waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Een forum mag geen vrijplaats zijn waar mensen alles maar over anderen en tegen anderen zeggen, dan wel lak aan de privacy van hen hebben. Daar zijn de beheerders mede verantwoordelijk voor. Dat wat in de rest van de samenleving niet geaccepteerd wordt, mag hier wel? Nee, het is volstrekt logisch dat negatief grensoverschrijdend gedrag bestraft wordt. Het betreffende lid heeft een eigen forum. Hij geeft er daar niet alleen blijk van niets geleerd te hebben, maar laat zich daar ook op de typerende manier uit over het FN en de huidige moderatoren. Dat belooft weinig goeds.



We hebben het hier over een permanente ban! Je kunt toch gewoon iemand voor een maand schorsen als hij uit de bocht vliegt? En als hij het weer doet, weer een bepaalde periode? Ook bij een veelpleger heb je er dan niet veel werk aan en de "overlast" voor de overige bezoekers blijft ook beperkt tot die ene post zolang die blijft staan.

Zo druk hebben de mods het hier nu ook weer niet...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Happel schreef op 13 september 2019 om 12:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 13 september 2019 om 06:55:

Ik heb dingen gelezen waar ik mijn vraagtekens bij plaats. Een forum mag geen vrijplaats zijn waar mensen alles maar over anderen en tegen anderen zeggen, dan wel lak aan de privacy van hen hebben. Daar zijn de beheerders mede verantwoordelijk voor. Dat wat in de rest van de samenleving niet geaccepteerd wordt, mag hier wel? Nee, het is volstrekt logisch dat negatief grensoverschrijdend gedrag bestraft wordt. Het betreffende lid heeft een eigen forum. Hij geeft er daar niet alleen blijk van niets geleerd te hebben, maar laat zich daar ook op de typerende manier uit over het FN en de huidige moderatoren. Dat belooft weinig goeds.



Het eerste wat ik hier las was het stukje van ulligan waarmee dit topic opent, dus ik heb gemist waarom aliendwurf en Wateringer nu levenslang rood hebben gekregen.

aliendwurf had op Feyenoord Netwerk een jarenlange vete met Mozart/De Sigaar en met Kermit. Daarin waren De Sigaar en Kermit absoluut niet onschuldig. Als aliendwurf te lang doorging met pesten, of daarin te ver ging, werd hij op FN twee weken of een maandje verwijderd. Dat hielp. Omdat hij vooral veel positieve inbreng had, was bijna iedereen blij als zijn schorsing er weer op zat.

Feyenoord is geen club voor watjes, dus je moet Feyenoorders niet behandelen alsof het PSV'ers zijn. Maar Feyenoord Netwerk is helaas al kapot gemaakt. Alles wat daar geschreven is, vooral over Feyenoord, heeft Bas laten verdwijnen, dus kennelijk hebben de PSV-beheerders zich erg gestoord aan veel van wat er op FN werd gezegd. Wel een beetje begrijpelijk want over PSV en ook over Ajax kon men daar (mede dankzij aliendwurf en Wateringer) veel te weten komen, wat de media ons niet durfden te vertellen. :B

Het blijft zonde dat FN weg is en dat er een kabbelend babbelforum voor in de plaats is gekomen.



Dit gaat over het gedrag van leden en niet over Feyenoord laat staan over een andere club. Dit forum heeft daar regels voor. In Nederland is hiervoor wetgeving opgesteld en ook bestaan er fatsoensnormen. Als je je op het internet begeeft betekent dit niet dat je je niet aan deze normen te houden hebt. Ook sport draait altijd om sportiviteit en we zijn met sport bezig. De andere onderwerpen die je aanstipt zijn wellicht een topic waard, maar het mag niet zo zijn dat bovenstaande verengd wordt tot een conflict tussen leden, waarbij het recht van de sterkste zegeviert en spelregels systematisch worden geschonden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jørgen Kristensen schreef op 13 september 2019 om 17:51:

Dit gaat over het gedrag van leden en niet over Feyenoord laat staan over een andere club. Dit forum heeft daar regels voor. In Nederland is hiervoor wetgeving opgesteld en ook bestaan er fatsoensnormen. Als je je op het internet begeeft betekent dit niet dat je je niet aan deze normen te houden hebt. Ook sport draait altijd om sportiviteit en we zijn met sport bezig.



Voor mij was de mooiste tijd van Feyenoord die waarin Willem van Hanegem, Piet "hondelul" Romeijn, Rinus Israel en Theo Laseroms onze eer verdedigden. Er waren destijds nauwelijks Feyenoorders die klaagden over overschrijding van de fatsoensnormen als De Kromme weer eens uit het veld werd gestuurd, of toen praatjesmaker Jan Mulder een doodsschop had ontvangen van Israel.
Echt schandalig dat de topics over deze geweldige spelers allemaal verdwenen zijn door toedoen van de PSV-beheerders!

Het is in al die jaren op FN zelden voorgekomen, maar nu ben ik het 100% eens met wat Heineken schrijft:

open/sluit de onderstaande quote:

Heineken schreef op 13 september 2019 om 17:20:

We hebben het hier over een permanente ban! Je kunt toch gewoon iemand voor een maand schorsen als hij uit de bocht vliegt? En als hij het weer doet, weer een bepaalde periode? Ook bij een veelpleger heb je er dan niet veel werk aan en de "overlast" voor de overige bezoekers blijft ook beperkt tot die ene post zolang die blijft staan.

Zo druk hebben de mods het hier nu ook weer niet...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 11 september 2019 om 17:21:

Je komt hier toch omdat je over Feyenoord wil praten? Het probleem is als je stoer wil gaan doen en andere leden onderuit wil halen en de les wil lezen, dan kun je rood krijgen. Kan gebeuren, kom je toch later terug als je Feyenoord belangrijk genoeg vindt? Het gaat over Feyenoord niet over jou en niet over mij en als je het niet over Feyenoord wil hebben dan moet je iets anders gaan doen.




Eens deze twee voegden niet heel veel toe. Sowiezo was dit forum alleen een plek voor een bepaald kliekje geworden. Ik deel dan ook zeker de mening van Bas en Stefan dat het anders kan. Twee eerdere admins probeerden dat ook al maar die werden door het kliekje in de wielen gereden. Vind de post van Ulligan best lachwekkend te noemen hij heeft namelijk willens en wetens dit kliekje veel te lang de hand boven het hoofd gehouden en niet in de gaten gehad hoeveel leden er opstapten of werden weggepest. Wat mij betreft een kwalijke zaak hopelijk word er nu schoon schip gemaakt!

 

+2/-1

Op het oude forum nog nooit een kaart gehad, was overigens ook nooit aanleiding voor, en nu binnen 2 dagen had ik geel, was ook geen aanleiding voor overigens. Ik vind er geen reet aan zoals het nu gaat, er is niets te beleven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 13 september 2019 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 13 september 2019 om 15:10:

Ik mis het oude netwerk. Wat we nu hebben is wel aardig maar heeft echt niets met het Feyenoord-gevoel te maken. Je kunt dit vergelijken met een breikransje. Het netwerk was ruig en soms over the top, maar het ging wel altijd over Feyenoord. Er was bovendien een onder elkaar gevoel dat nu verdwenen is.



Het valt me op dat de vertrekkende oud leden zichzelf blijkbaar heel gaaf vinden. Er gaat geen kans voorbij dat jullie niet even moeten laten weten hoe zeer je mede-posters op dit forum niet goed genoeg zijn. "Kabbelend babbelforum" "Breikransje" Wel jammer, ik denk dat vele leden hier de komende nachten slecht slapen omdat ze niet zo tof als jullie zijn.



laten we eerlijk zijn.. dat is natuurlijk ook zo.

 

+3/-1

Dit p$v netwerk is dood.

toedels!

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

ulligan schreef op 09 september 2019 om 11:38:

Bijna 20 jaar geleden, op 2 oktober 2000 heb ik me aangemeld op deze site. Dat was in de tijd dat Feyenoord nog geen officiële website had en de URL van VI nog viplanet.nl was. YouTube en Facebook bestonden nog niet, laat staan Twitter.

De eerste jaren was ik nog niet erg actief op het forum, rond 2004 of 2005 is daar verandering in gekomen. Dit is altijd een mooie community geweest. Veel mensen met een grote mond maar een klein hartje. Trouwe bezoekers die vaak het beste met elkaar voor hadden.

In 2006 ben ik benaderd om mod te worden en als Decker mocht ik al gauw hier, samen met de rest van het team, het gajes hier onder controle houden. Later ook als admin. We hebben prachtige periodes meegemaakt hier: insider Pino die de transfers van Makaay, Gio, Hofland en Landzaat bekend maakte voor Feyenoord zelf, de Tymochuk-soap, Giannichedda-gate, de topics van FR-Kev, de eeuwige rode kaart van E.C. die later weer werd ingetrokken, en ga zo maar door.

Er was soms flink wat wrijving tussen de wat mondiger leden en het mod-team, en ook in de modcorner zijn de nodige stevige discussies gevoerd. Maar het uitgangspunt was altijd: bezoekers zijn in de eerste plaats Feyenoorders, mede-supporters, en dat is wat ons bindt. Vandaar dat we ook in principe nooit eeuwig rood gaven, omdat mensen in het heetst van de strijd wel eens te ver gingen. En in de praktijk werkte dat ook gewoon. Daardoor had je een levendig forum en ik denk dat de vaste bezoekers misschien wel voor 80% van het aantal hits op het forum zorgden. Er ging redelijk wat vrije tijd zitten in de werkzaamheden voor het forum, maar je kreeg er ook veel voor terug.

In 2010 of 2011 ben ik afgezwaaid als mod, maar ik ben wel actief lid gebleven. In augustus 2017 werd - zonder aankondiging vooraf - het forum offline gehaald en gewist. Dit had te maken met het lekken van de wachtwoorden van het AN. Later vlogen op AN en PN de beschuldigingen over en weer tussen de mods. Feyenoord netwerk had er niks mee te maken, maar was wel mede de pineut.

Het forum zou 'snel' weer online worden gezet, uiteindelijk heeft dit bijna 2 jaar geduurd en zijn er geen updates geweest over de stand van zaken. Pure minachting voor de leden die deze site in leven hebben gehouden door duizenden berichten te plaatsen.

Nu is het forum eindelijk weer actief, maar we krijgen van de nieuwe admin te horen dat "zij klaar zijn met de sfeer die heerste op het oude forum". Twee trouwe leden (aliendwurf en wateringer) worden zonder pardon voor eeuwig verbannen van dit forum. Ik moet toch wel eens terugdenken aan het incident met Kenneth Perez in 2006. Die werd voor 5 wedstrijden geschorst omdat hij grensrechter Nicky Siebert uitschold voor k*nkerneger. Een uitspraak die hij deed in de hitte van het moment. Ondertussen is Perez een gerespecteerd analyticus in voetbalprogramma's. Hij hoeft niet eeuwig te boeten voor een domme uitspraak die hij eerder deed.

Het FN, ooit een mooie plaats waar supporters van diverse pluimage bij elkaar gepassioneerd konden praten over voetbal. Er was plaats voor emoties, humor, ergernis en blijdschap. Het mod-team bestond voor 100% uit mensen die zelf ook forumlid waren en de nodige ervaring hadden, Een forum voor leden door leden.

Het lijkt nu een soort AZ te zijn geworden. Mensen krijgen geplasticiceerde klappers en mogen alleen blijven wanneer ze keurig in de pas lopen. Er wordt niet meer gemodereerd door leden, maar door een onbekend autoritair individu die wanneer het even lastig wordt mensen definitief van dit forum trapt. In 'onze' tijd gingen we overleggen als modteam en kijken wat de oplossing was met zo weinig mogelijk verliezer

Zelf heb ik nooit bekend gestaan als een moeilijk lid, en ik heb volgens mij ook zelden kaarten gepakt. Maar dit forum is niet meer een plek waar ik me thuis voel. Ik heb ook niet de illusie dat het beleid zal veranderen. Zoals Hansch volgens mij al eens zei, de beheerders van netwerk.to hebben niks met het FN, ze zien het voornamelijk als een knip- en plaksite om zoveel mogelijk advertentieinkomsten te genereren. Dat is erg jammer, want het was ooit een site voor en door supporters.

Ik wens iedereen (zelfs socrates) het allerbeste. Mij zullen jullie hier niet meer terugzien als actief lid en zo weinig mogelijk als bezoeker.

PS: Omdat er alleen in dit subforum over de site gepraat mag worden plaats ik dit hier. Aangezien er verder niet met ziektes wordt gescholden of één van de andere regels wordt overtreden neem ik aan dat een vaarwel-topic als deze wel mag


Tot ziens, het allerbeste verder. Afscheid nemen is gevaarlijk hier, daarom zie ik er van af. Erg veel bijdrages van mij komen er niet meer bij. Ik mis dit hele forum niet. Misschien voel ik me ooit geroepen een reactie te plaatsen hier waarvan nu akte.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 13 september 2019 om 15:10:

Ik mis het oude netwerk. Wat we nu hebben is wel aardig maar heeft echt niets met het Feyenoord-gevoel te maken. Je kunt dit vergelijken met een breikransje. Het netwerk was ruig en soms over the top, maar het ging wel altijd over Feyenoord. Er was bovendien een onder elkaar gevoel dat nu verdwenen is.



Mee eens. Maar hey, het is er wel 2 jaar uit geweest, er is tijd nodig om het te laten groeien. En het is de vraag of 'nieuwere generaties' wel geïnteresseerd zijn in een forum. We shall see.

 

+2/-0

Eens met ulligan. Er is, zonder dat FN er ook maar een beetje mee te maken had, een hele community om zeep geholpen van mensen die elkaar al meer dan tien jaar spraken. Over Feyenoord, over de maatschappij, maar ook privé. Van joviaal tot rauw Rotterdams. Op of net over de grens. Passend bij het DNA van club. Voor het uitblijven van updates, niet reageren op mails en zonder pardon een heel forum van het web vegen is wat mij betreft geen enkele correcte verklaring mogelijk. Rode kaarten worden uitgedeeld als warme broodjes, maar wat mij betreft verdienen Bas en zijn adjudanten een dikke vette rode prent voor het respectloos omgaan met iets dat deel uitmaakte van het dagelijks leven en de dagelijkse routine van tientallen mensen. En ik heb nog nergens iets gelezen wat in de buurt komt van enige sympathie voor de oude garde. De oude garde die de Soccer Netwerks in leven hield en waar Bas jarenlang inkomsten aan heeft verdiend. Diezelfde Bas die alles op zijn beloop liet. Die ons met verouderde teringzooi liet kloten, die onze privégegevens in de waagschaal legde met zijn inbraakgevoelige prehistorische forum. Die nooit reageerde op mails. Of vragen. Schandalig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

FeyenoordSterk2 schreef op 19 september 2019 om 10:51:

Eens met ulligan. Er is, zonder dat FN er ook maar een beetje mee te maken had, een hele community om zeep geholpen van mensen die elkaar al meer dan tien jaar spraken. Over Feyenoord, over de maatschappij, maar ook privé. Van joviaal tot rauw Rotterdams. Op of net over de grens. Passend bij het DNA van club. Voor het uitblijven van updates, niet reageren op mails en zonder pardon een heel forum van het web vegen is wat mij betreft geen enkele correcte verklaring mogelijk. Rode kaarten worden uitgedeeld als warme broodjes, maar wat mij betreft verdienen Bas en zijn adjudanten een dikke vette rode prent voor het respectloos omgaan met iets dat deel uitmaakte van het dagelijks leven en de dagelijkse routine van tientallen mensen. En ik heb nog nergens iets gelezen wat in de buurt komt van enige sympathie voor de oude garde. De oude garde die de Soccer Netwerks in leven hield en waar Bas jarenlang inkomsten aan heeft verdiend. Diezelfde Bas die alles op zijn beloop liet. Die ons met verouderde teringzooi liet kloten, die onze privégegevens in de waagschaal legde met zijn inbraakgevoelige prehistorische forum. Die nooit reageerde op mails. Of vragen. Schandalig.



Is jouw oude account dan nu weg?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 7 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7

Feyenoord Forum » Gastenboek » Afscheid