Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Drita - Feyenoord (22 juli 21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ik vond het ook heel erg arm voetbal wat ik had gezien. Ik had gehoopt dat de jongens het oppikken, dat Slot wilde zien, dat er bij de spelers die niet in balbezit waren acties gingen ondernemen, om bijvoorbeeld wel aanspeelbaar te zijn. Dit Drita moet opgerold worden, wat als zij doorgaan dan is armoe wederom troef.

 

+1/-0

Slot is niet te benijden zou Gullit zeggen.

 

+1/-0

Ik kon niet geloven wat ik zag, we presteerde het om NOG slechter te spelen als dat Drita. En dat is een prestatie op zich. Dit moet thuis rechtgezet worden. Maar inderdaad zoals eerder geschreven WIE staat er op.
Maar laat duidelijk zijn als we niet doorgaan, moeten ze stoppen met zich voetballers te noemen en gaan dammen ofzo

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 juli 2021 om 23:21:

Linssen, Toornstra of Til tikken er nog wel eens 1 in, maar scorend vermogen in de ploeg is wel een probleem ja.




Niet alleen scoren, zelfs voetballen an sich...

 

+1/-0

Je hebt zeker een spits nodig. Dan voorin met Sinisterra en Jahanbaksh heb je een aardige voorhoede.
Een creatieve middenvelder en een goede verdediger en je hebt een prima selectie.

 

+1/-0

En ik zou nou wel eens willen weten wat dit zooitje verdient? Miljoenen euro's? Ze zijn nog geen stuiver waard. Daar zou Feyenoord eens naar moeten kijken. Over Slot kan ik niet oordelen, daar ken ik hem niet genoeg voor, maar kennelijk de selectie ook niet.

 

+1/-0

Het is ook vervelend dat de selectie nog niet op orde is, de concurenten zijn dat wel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 juli 2021 om 23:21:

Linssen, Toornstra of Til tikken er nog wel eens 1 in, maar scorend vermogen in de ploeg is wel een probleem ja.


Daar noem je even de drie zwaksten van gisteren. Wat waren die slecht zeg. Nul creativiteit en technisch vermogen. Dat zijn de drie posities waar we echt versterking kunnen gebruiken. Desnoods huur.

 

+1/-0

Dat Luzern wrijft zich al in zijn handen als ze de beelden analyseren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 23 juli 2021 om 12:02:

Dat Luzern wrijft zich al in zijn handen als ze de beelden analyseren.


Eerst maar eens zien te winnen van Drita, die gaan volgende week echt niet anders spelen.

 

+1/-0

Ik vind het ook te snel om nou weer te gaan zeggen het seizoen wordt niks, maar er moet nog wel wat bij. Zelfde probleem als vorig jaar, creativiteit en scoringsvermogen tegen de kleintjes die het dichtgooien ontbreekt. Ali gaat het wel wat beter maken maar er moet echt een creatieve jongen op het middenveld en een fatsoenlijke aanvaller bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 23 juli 2021 om 14:00:

Ik vind het ook te snel om nou weer te gaan zeggen het seizoen wordt niks, maar er moet nog wel wat bij. Zelfde probleem als vorig jaar, creativiteit en scoringsvermogen tegen de kleintjes die het dichtgooien ontbreekt. Ali gaat het wel wat beter maken maar er moet echt een creatieve jongen op het middenveld en een fatsoenlijke aanvaller bij.



Creativiteit aan de rechterkant ontbreekt.

Linssen werkt hard, maar komt gewoon te kort.

Met Alireza zal het al beter gaan en dan zal Pedersen ook beter gaan functioneren, want die moet nu alle fouten van Linssen oplossen en laat daardoor ook zelf steken vallen.

Ik vond Antonouci opvallend goed invallen, en gewoon zonde dat die bal er niet in ging.

Met een paar aankopen, waarvan nu nog een spits nu Trauner binnen is, zal de rest ook beter renderen en kan Slot echt gaan bouwen.

Volgende week komt het echt wel goed.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Drita - Feyenoord (22 juli 21:00)