Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Willem II

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Na een onderbreking van twee weken komt Feyenoord zondag weer in actie. Willem II is dan de tegenstander, de huidige nummer 16 van de Eredivisie. Willem II was vorig seizoen nog de grote verrassing en haalde Europees voetbal, maar moet nu vrezen voor degradatie. Daarom werd onlangs Adrie Koster ontslagen als trainer en werd Zeljko Petrovic aangesteld als de vervanger.

Feyenoord speelde 44 keer eerder in eigen huis voor de Eredivisie tegen Willem II. Daarin weet het uitstekende cijfers te overleggen, aangezien 36 ontmoetingen in winst werden omgezet. Het duel kende 3 keer geen winnaar, terwijl Willem II 5 keer wist te winnen. Regelmatig wist Feyenoord ook met grote cijfers te winnen, waarvan de 7-0 uit het seizoen 2004/2005 de grootste was. Vorig seizoen werd met 2-0 gewonnen, terwijl de uitwedstrijd eerder dit seizoen met 1-4 werd gewonnen.

Naast dat Petrovic twee weken terug bij Feyenoord vertrok om als hoofdtrainer in Tilburg aan de slag te gaan, nam hij op huurbasis ook Ian Smeulers en Sven van Beek mee. Omdat de Tilburgers vorige week niet in actie kwamen vanwege het winterweer kunnen zij uitgerekend in De Kuip hun debuut voor Willem II maken. Ook Jan-Arie van der Heijden en Miguel Nelom speelden voor Feyenoord. Bart Nieuwkoop speelde vorig seizoen juist op huurbasis voor Willem II.

 

+1/-0

Bijlow in het doel!!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 12 februari 2021 om 16:51:

Bijlow in het doel!!



Voor Bijlow komt deze nog te vroeg,zou geen risico nemen met hem,en Marsman is een uitstekende vervanger gebleken!

 

+1/-0

Lijkt me logisch om Marsman te laten keepen. Marsman heeft het uitstekend gedaan en heeft wedstrijdritme. Dat heeft Bijlow niet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 12 februari 2021 om 23:26:

Lijkt me logisch om Marsman te laten keepen. Marsman heeft het uitstekend gedaan en heeft wedstrijdritme. Dat heeft Bijlow niet.


Had Marsman ook niet toen hij moest opdraven. Wat mij betreft zsm Bijlow erin. Marsman heeft het goed gedaan, maar met Bijlow gaan we volgend seizoen verder.

 

+2/-0

Marsman heeft het aardig gedaan, maar Bijlow is het grootste keeperstalent van Nederland en simpelweg vele malen beter.

 

+1/-0

Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Fer, Toornstra, Diemers; Berghuis, Linssen, Haps.

Reserves Feyenoord: Marsman, Ten Hove; Nieuwkoop, Spajic, El Bouchataoui, Kökcü, Conteh, Sinisterra, Pratto, Bozeník, Jørgensen.

 

+1/-0

Zoveel spitsen op de bank, maar links voorin kiest hij weer voor Haps, die nooit weet wat te doen. Is een prima back meer niet.
Conteh zit er zelfs kan hij wat dan?

 

+1/-0

Reserves Feyenoord: Marsman, Ten Hove; Nieuwkoop, Spajic, El Bouchataoui, Kökcü, Conteh, Sinisterra, Pratto, Bozeník, Jørgensen.

Toch wel aardig bankje hoor zegt wel wat over de breedte vd selectie, maar moet Dick wel optimaal gaan wisselen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 februari 2021 om 13:48:

Reserves Feyenoord: Marsman, Ten Hove; Nieuwkoop, Spajic, El Bouchataoui, Kökcü, Conteh, Sinisterra, Pratto, Bozeník, Jørgensen.

Toch wel aardig bankje hoor zegt wel wat over de breedte vd selectie, maar moet Dick wel optimaal gaan wisselen.



De invallers staan min of meer wel vast: Kokcu, Sinistera en Jorgensen. Die andere gasten zijn gewoon bankvulling en ik wil het nou ook niet bepaald een brede selectie noemen.

 

+1/-0

Ik vind Spajic en Nieuwkoop ook spelers voor de basis. Bozenik en Conteh zijn bij Dick wel bankvulling.

 

+1/-0

Echte middenvelders missen we wel wat El Bouchataoui en Kökcü alleen, maar ja na overleg hebben ze Wehrmann laten gaan.

 

+1/-0

Als je ze zo ziet spelen zou je denken dat het allemaal bankopvulling is.

 

+1/-0

Kijk eindelijjk een 'normale' uitslag waarmee je verder kan winst op PSV heeft wel vertrouwen gegeven.

 

+1/-0

Eerste helft was het echt bagger gewoon maar tweede helft een heel ander Feyenoord,ik vraag mij steeds weer af hoe dat toch mogelijk is,waarom kunnen ze niet gvd zo beginnen de trutjes gewoon laten zien dat er niets te halen valt,ze geven telkens de tegenstander het gevoel dat er juist wat te halen is!maar goed ben blij met deze toch dikke overwinning.

 

+1/-0

Prima spelende Toornstra. Wat heeft hij een grote inbreng. Verder zijn Senesi goed en Botteghin ook. Haps moet van de linkerkant spelen. Hij liep overal behalve op links. Ook een goede invalbeurt van Nieuwkoop. Hij is vooral goed als opkomende back. De rechtshalf positie is iets voor hem.

 

+2/-0

Hoop dat Stam en de spelers wel met zijn videoanalyses vd eerste helft aan de slag gaan.

 

+1/-0

De eerste helft waren we erg slecht met als dieptepunt Haps. Tweede helft na de 2-0 was het over met Willem II en toen was er geen vuiltje meer aan de lucht. Zelfs Nieuwkoop viel niet eens uit de toon, al ging hij verdedigend wel weer een paar keer de fout in.

Bozenik mocht zo waar ook invallen van de trainer, daar keek ik wel even van op. Verder snel vergeten en woensdag de halve finale veilig stellen.

 

+1/-0

Als Sini echt weer 90 min vol kan gaan verdwijnt Haps naar de bank lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 14 februari 2021 om 17:20:

Als Sini echt weer 90 min vol kan gaan verdwijnt Haps naar de bank lijkt me.



Kan ook op de plek van Diemers spelen. Bij blessures zal hij sowieso nodig zijn.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] Feyenoord - Willem II