Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] VVV - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Drie dagen na de pijnlijke uitschakeling in de Europa League wacht voor Feyenoord de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo. De Limburgers staan na elf speelrondes op een veertiende plaats en wonnen vooralsnog slechts twee competitiewedstrijden. Met Grieks international Giorgos Giakoumakis heeft het wel de topscorer van de Eredivisie in de selectie.

Feyenoord kampt de laatste weken met een slechte vorm en historisch gezien is VVV dan wel een van de laatste uitwedstrijden die je wil krijgen. Van de voorgaande 23 ontmoetingen werden er namelijk slechts 5 gewonnen in Limburg. In totaal eindigde het duel 8 keer in een gelijkspel en liefst 10 keer bleek VVV te sterk. De laatste twee edities werden echter met 0-3 gewonnen, de grootste zege die Feyenoord in Venlo wist te behalen. De andere 3 zeges waren steeds met één doelpunt verschil.

Vorig seizoen was het duel in Venlo de eerste onder Dick Advocaat. Dankzij een treffer van Nicolai Jorgensen en twee doelpunten van Steven Berghuis werd direct gewonnen en nog altijd is Feyenoord in de Eredivisie ongeslagen sinds het aantreden van De kleine generaal, al bijna 58 weken.

 

+1/-0

Hier moet je gewoon makkelijk van kunnen winnen, maar gezien onze vorm denk ik dat we nipt winnen.

 

+1/-0

ik doe geen voorspellingen meer maar hoop dat FER en Sini in de basis starten

 

+1/-0

0-13 ;)

 

+1/-0

Een loodzware wedstrijd voor het labiele en zwakke Feyenoord , niet bepaald een tegenstander om weer even zelfvertrouwen op te doen na de zwakzinnige uitschakeling tegen 'schot door het pleeraam 2' uit Oostenrijk.

Met veel geluk speel je 1 - 1.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Marsman; Geertruida, Spajic, Senesi, Malacia; Toornstra, Kökcü, Teixeira; Berghuis, Jørgensen, Linssen.

Reserves Feyenoord: Ten Hove; Nieuwkoop, Botteghin, Johnston, Diemers, Fer, Wehrmann, Narsingh, Sinisterra, Bannis, Azarkan, Vente.

 

+1/-0

Weer Linssen en Kökcü......hopelijk na rust FER en Sini, maar.....ik laat het lopen na donderdag en ga heerlijk naar MAX kijken. Beter voor mijn bloeddruk en hoef ik mij ook even niet te ergeren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 13 december 2020 om 13:37:

Weer Linssen en Kökcü......hopelijk na rust FER en Sini, maar.....ik laat het lopen na donderdag en ga heerlijk naar MAX kijken. Beter voor mijn bloeddruk en hoef ik mij ook even niet te ergeren.



Na de 70e minuut Dick kennende die is geen fan van wisselen liefst wisselt hij helemaal niks.

 

+1/-0

Passing is echt zo zwak.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 13 december 2020 om 15:23:

Passing is echt zo zwak.



Dat VVV stelt echt niks voor snap niet dat we het kwaliteitsverschil niet op het scorebord zien niet kunnen scoren begint nu toch wel echt een dingetje teworden.

 

+1/-0

Klasse Jens pracht goal van de stille leider van dit Feyenoord.

Hehe eindelijk Stevie !

0-3 kat in 't bakkie en MAX wint in Abu Dhabi toch nog prima zondag! :pul

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 december 2020, 16:08:59.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 13 december 2020 om 15:23:

Passing is echt zo zwak.



Dat zie ik ook iedere week, daar kunnen ze toch op trainen.
Hoeveel uur trainen ze per dag, daar kunnen ze best elke dag een uur op trainen?.
Als je soms mindere ploegen ziet, die dat beter beheersen.

Ik heb wel wat vertrouwen dat als Haps, Fer, Sinistera, en de keeper allemaal weer fit zijn dat het misschien allemaal wat beter gaat.

 

+1/-0

Mooi resultaat maar de 0-3 verbloemd het bij vlagen zwakke spel en de onmacht om de matige tegenstander te overlopen.
Maar ach samen met de GP winst van Max een plezierige zondagmiddag.

 

+1/-0

We spelen resultaatvoetbal en er is resultaat dus daar gaat het om. We spelen geen mooi voetbal en dat zal pas in de periode na advocaat weer ontwikkeld gaan worden. Dick kan heel goed tijdelijk het maximale uit een ploeg halen maar dat gaat altijd ten koste van de ontwikkeling van je spelvermogen en dat zie je vandaag weer.

 

+1/-0

Haha Dickie zwaar geirriteerd voor de camera bij de NOS. Pak ze BOSS!

 

+1/-0

Nu ja resultaat-voetbal ... Je kunt het ook gewoon Toeval noemen. Catch-of-the-day.
Voetbal van vandaag was niet veel meer dan wat je verwacht met een schamele selectie.
Een derde van de spelers is al blij met de nul, een derde speelt met de rem op, een derde speelt niet voluit omdat de andere 2/3 dat ook niet doet ...

 

+1/-0

De ellende is na een redelijke wedstrijd volgt vaak weer een dramatische zo wisselvallig maar we moeten realistisch blijven staan maar vier punten achter op ajax alles is nog mogelijk als we nog 6 punten pakken dit jaar.

 

+1/-0

Prima resultaat. Winnen is nu het enige wat telt en we staan gewoon nu derde! :D

 

+1/-0

Wij moeten er wel aan denken dat er wat spelers terug aan het komen zijn, Sinisterra zal zeker zorgen voor meer ballen voor het doel wat mogelijk toch nog kansen geeft op onze spits.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 13 december 2020 om 18:10:

We spelen resultaatvoetbal en er is resultaat dus daar gaat het om. We spelen geen mooi voetbal en dat zal pas in de periode na advocaat weer ontwikkeld gaan worden. Dick kan heel goed tijdelijk het maximale uit een ploeg halen maar dat gaat altijd ten koste van de ontwikkeling van je spelvermogen en dat zie je vandaag weer.



ik snap die tegenstelling niet. Om resultaat te halen moet je toch goed kunnen passen naar elkaar? anders haal je toch geen resultaat?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] VVV - Feyenoord