Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] FC Emmen - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Edirin81 schreef op 01 november 2020 om 13:49:

2-0 emmen



Ze zijn al op de helft dit gaat een blamage worden Emmen heeft nog niet gewonnen dit seizoen.

 

+1/-0

Berghuis aangepakt door die schopper Bakker einde wedstrijd.

 

+1/-0

pff ik weet niet wat ik hierover moet zeggen. Ik ben wel blij dat ik twee keer heb kunnen lachen. De eerste was bij de wissel van botteghin voor linssen en de tweede was in de laatste minuut. Bannis bewijst aan dickie dat ie een toontje lager moet zingen met z'n gezeik op de jeugd.

 

+2/-0

Seniele wanhoops wissels.

 

+1/-0

Armoedig voetbal van Feyenoord, maar 3 punten dus tevreden😊

 

+1/-0

Dickie: B A N N I S laten staan. Geef hem vertrouwen doet het in de punt veel en veel beter dan Nicolai, Bozenik, Linssen en Narsingh

 

+3/-0

Tis toch weer 3 punten , en gezien het verloop van de wedstrijd en het spel wordt CSKA aankomende donderdag ook aan de zegekar gebonden :)

 

+1/-0

Enfin Bijlow en Haps hebben lekker rust gehad voor CSKA, denk dat beiden uit voorzorg niet speelden.

Het is nu kwestie van overleven tot de winterstop goed spel is nu even niet belangrijk gewoon bij psv in de buurt blijven, dan kan er in de topduels met een fitte selectie nog heel wat gebeuren.

Vond Kuipers erg sterk fluiten trouwens man heeft ook zoveel topervaring.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 1 november 2020, 22:04:02.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 01 november 2020 om 07:49:

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 01 november 2020 om 03:02:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 31 oktober 2020 om 14:58:

Ik laat het lopen, Max heeft mijn voorkeur morgen. Kan er momenteel niet meer van genieten...sorry



Had de beelden van de training gezien, maar ook Max' tussenstop vanwege het feit dat de motor niet meer trok. Verwacht dat dit in de wedstrijd weer zal gebeuren en dat hij uitvalt. Laten we hopen dat hij na Bottas dan maar eindigt.




was een kapotte bougie



Kapotte bougie? Dat verwisselen met een nieuwe moet toch niet zoveel tijd kostten?

 

+1/-0

Ik heb het vorige week al gemeld. Waarom staat Malacia niet in de basis.
Ok hij was geblesseerd, maar ik vond hem altijd geweldig spelen. Niet slordig nooit riskante overtredingen en altijd opkomend. Doordat Haps eindelijk fit was en ook wel goed speelde verloor hij zijn plek. Maar Malacia is veel Beter dan Haps op de backplaats. Ik vind Haps op het middenveld veel beter, daar zou ik hem positioneren.
Hoeft hij ook wat minder meters te lopen want hij overdrijft het nu, waardoor het achterin gatenkaas wordt. Ik zou voor een middenveld gaan met Toornstra Diemers en Haps
voorin Berghuis Bannis en helaas Narcing, Ik snak naar de terugkeer van Sinistera.
Dan hebben we echt weer een team die voor de titel kan strijden.
oh ja tot slot..Ook Nieuwkoop eruit hij kan niet in de schaduw staan van Geertruida.
Deed het vorig jaar ook voortreffelijk en kan alleen maar beter worden.Nieuwkoop is statisch, houterig en traag. Tegen goede aanvallers komt hij veels tekort.
Hoop dat Dicky dit leest, doe het dan winnen we oook van de Russen woensdag en wordt het tegen Groningen een grote uitslag.

 

+0/-0

oh ja Haps mag ook rechtsbuiten staan dat kan hij ook

 

+1/-0

Het was weer een dramatische wedstrijd, ik snap niet dat er toch spelers zijn die onder hun niveau spelen ook Berghuis.

Het spel gaat te traag, en een bal spelen naar je medespeler is vaak een ramp, ook schoten in het doel het zelfde.

Soms denk ik of het geen onzekerheid in de ploeg is geslopen, het moet toch echt beter gaan worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 02 november 2020 om 17:27:

Het was weer een dramatische wedstrijd, ik snap niet dat er toch spelers zijn die onder hun niveau spelen ook Berghuis.

Het spel gaat te traag, en een bal spelen naar je medespeler is vaak een ramp, ook schoten in het doel het zelfde.

Soms denk ik of het geen onzekerheid in de ploeg is geslopen, het moet toch echt beter gaan worden.




Ach er deden maar 6(!) basis spelers niet mee

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 november 2020 om 18:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 02 november 2020 om 17:27:

Het was weer een dramatische wedstrijd, ik snap niet dat er toch spelers zijn die onder hun niveau spelen ook Berghuis.

Het spel gaat te traag, en een bal spelen naar je medespeler is vaak een ramp, ook schoten in het doel het zelfde.

Soms denk ik of het geen onzekerheid in de ploeg is geslopen, het moet toch echt beter gaan worden.




Ach er deden maar 6(!) basis spelers niets mee



Hoi Willem, je heb toch de afgelopen tijd de andere wedstrijden gezien dat was toch ook niets.
Haps, en Sinitera, Berghuis, de Keeper, dat zijn spelers die je echt mist, voor de rest zou ik even niet weten welke spelers van de zes die niet meespeelde het elftal ineens beter zal laten spelen. Ondanks die spelers heb ik nog geen vertrouwen in. ik kijk dan ook naar de afgelopen wedstrijden dat was allemaal zeer matig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 november 2020 om 18:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 02 november 2020 om 17:27:

Het was weer een dramatische wedstrijd, ik snap niet dat er toch spelers zijn die onder hun niveau spelen ook Berghuis.

Het spel gaat te traag, en een bal spelen naar je medespeler is vaak een ramp, ook schoten in het doel het zelfde.

Soms denk ik of het geen onzekerheid in de ploeg is geslopen, het moet toch echt beter gaan worden.




Ach er deden maar 6(!) basis spelers niet mee


We speelden tegen Emmen dat er helemaal niets van kunnen en we winnen daar met onze hakken over de sloot.
Nee niks aan de hand hoor! Het ging zo geweldig goed daar in Emmen...

 

+1/-0

Het gaat allemaal zo moeizaam, vorige week was toch ook een drama.
Wij hebben geluk dat de andere clubs ook steekjes laten vallen, maar stel je eens voor als wij de wedstrijden tegen de clubs uit de eredivisie gewonnen hadden.
Dan had Feyenoord eerste gestaan met afstand.
En de sterke clubs moeten nog komen, ik hoop dat Dick de zaakjes nog op orde krijg. :feyenoord

 

+1/-0

Het heeft alles met kwaliteit van de grope te maken en dat is gewoon middelmaat. Een topper als Berghuis kan het verschil betekenen tussen plek 3 en plek 5.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 november 2020 om 21:07:

Het heeft alles met kwaliteit van de grope te maken en dat is gewoon middelmaat. Een topper als Berghuis kan het verschil betekenen tussen plek 3 en plek 5.



Op dit moment is Feyenoord een subtopper, we staan gewoon op de plaats waar we horen 3e/4e maar als het toch gaat lopen kan je zoals Advocaat eerder zei lang meedoen bovenin.

Overigens met Bijlow win je gewoon dik in Emmen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 02 november 2020 om 18:31:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 02 november 2020 om 17:27:

Het was weer een dramatische wedstrijd, ik snap niet dat er toch spelers zijn die onder hun niveau spelen ook Berghuis.

Het spel gaat te traag, en een bal spelen naar je medespeler is vaak een ramp, ook schoten in het doel het zelfde.

Soms denk ik of het geen onzekerheid in de ploeg is geslopen, het moet toch echt beter gaan worden.




Ach er deden maar 6(!) basis spelers niet mee



Echt? Eens een Feyenoorder, altijd een ...........

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 02 november 2020 om 21:07:

Het heeft alles met kwaliteit van de grope te maken en dat is gewoon middelmaat. Een topper als Berghuis kan het verschil betekenen tussen plek 3 en plek 5.



Ik denk dat Berghuis in de winterstop gaat vertrekken en dan word het helemaal lastig om nog wat van het seizoen te maken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] FC Emmen - Feyenoord