Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] RKC - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Er heerst lamlendigheid. Ik heb het eerder al gezegd. Het is géén eenheid en er is geen gedreven spel. Deze selectie is gewoon te licht.

 

+1/-0

Een nederlaag was dik en dik verdient geweest, hoe vervelend dat ook klinkt.

Dit seizoen hadden we met twee vingers in de neus kampioen kunnen worden, maar doen het echt zelf wederom om dit te verknallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 oktober 2020 om 18:45:


Dit seizoen hadden we met twee vingers in de neus kampioen kunnen worden, maar doen het echt zelf wederom om dit te verknallen.



Hoezo met 2 vingers in de neus? We zijn niet veel beter dan verleden jaar, dus waar de overmoed "met 2 vingers in de neus" vandaan?

 

+1/-0

Sjonge jonge wat een stel kneuzen. Ik dacht dit gaat wel lukken maar niet dus. Er zit totaal geen scorend vermogen in. We spelen met 4 verdedigers en 6 middenvelders die geen idee hebben waar de goal van de tegenstander staat.

 

+1/-0

Dit gaat een lang seizoen worden ben ik bang. Chronisch gebrek aan kwaliteit, korte termijn coach die alleen aan zijn eigen belang denkt, langdurige blessures, geen geld, een megalomane directeur, assistenten die niets toevoegen en een "sterspeler" die geen verantwoordelijkheid neemt.

 

+1/-0

we missen diepgang. Hopelijk komt dat terug met Sini, die wel een man kan uitspelen

 

+1/-0

Ik vond Nieuwkoop redelijk spelen vandaag, Linssen werkt zijn eigen rot maar brengt verder (nog) niets.

Berghuis is ook nog niet in zijn oude vorm, Jorgensen, en Toornstra waren slecht vandaag.

Ik heb de eerste 20 minuten niet gezien dat was jammer volgens de berichten.

Niemand is in vorm op de keeper na, dat de kwaliteit van de basis elf te laag is daar geloof ik niet in, ik denk dat er meer in zit en dat ze heel erg onzeker zijn.

 

+2/-0

Advocaat toont een stuk meer realiteitszin dan de meesten hier, die weet dat hij een matige selectie heeft, dat kan ook niet anders met dit budget.

 

+1/-0

Denk dat Advocaat nu alleen maar opgelucht is voor hetzelfde geld verlies je gewoon tegen Sparta en RKC. Dan was het wel onrustig geworden hoor. Nu moet je gewoon door en heeft hij genoeg zorgen voor donderdag. RKC is altijd lastig voor Feyenoord weet niet waarom.

Een positief ding is dat we een punt inlopen op psv hehe..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 26 oktober 2020, 00:19:51.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 25 oktober 2020 om 18:28:

Dit is gewoon compleet Feyenoord onwaardig.



Wat is dan Feyenoord waardig?

- wanneer je 40 miljoen euro schuld krijgt omdat je de beste voorzitter ter wereld met pek en veren uit de Kuip verjaagt.

- als je met 10 - 0 verliest tegen een grote concurrent.

- wanneer je regelmatig buiten de top 3, en ook buiten de top 6 eindigt.

Is echt nvt op het huidige Feyenoord dat zgn 'waardige'

 

+1/-0

oh die voorzitter die zichzelf verrijkte??? Kom nou zeg, Feyenoord moet investeerders hebben, want het is al jaren kommer en kwel op financieel gebied.

 

+1/-0

Het is een chronisch gebrek aan kwaliteit, maar wat wil je met spelers als Diemers, Linssen, Nieuwkoop, Narshingh, Jorgenson etc.
Ze werken wel hard, dus we moeten dik tevreden zijn met dit "mooie" resultaat...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 oktober 2020 om 23:27:

Advocaat toont een stuk meer realiteitszin dan de meesten hier, die weet dat hij een matige selectie heeft, dat kan ook niet anders met dit budget.



Dan kan hij ook denken dan stel ik de grootste armoezaaiers nooit meer op en dan gaat hij bouwen. Een tussenjaar is het toch.

Toornstra en Linssen sowieso nooit meer opstellen, Diemers een leuke speler voor de breedte als je een schorsing of 10 hebt maar anders ook zo ver mogelijk van de basis af houden.

Spajic is ook extreme middelmaat, liever Geertruida naast Senesi

 

+1/-0

Ach, het is allemaal lood om oud ijzer. Berghuis, Senesi en Kokcu zijn veruit de besten, Sinisterra ook, zij vertegenwoordigen waarde, de rest niet.

 

+1/-0

Nog even wachten dan kunnen ze een cadeautje geven aan Emmen,die Deen op de tribune zetten aub en hopen dat Cinisterra snel weer terug is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 26 oktober 2020 om 08:09:

oh die voorzitter die zichzelf verrijkte??? Kom nou zeg, Feyenoord moet investeerders hebben, want het is al jaren kommer en kwel op financieel gebied.



Ja maar beste Willem , die investeerders heeft Feyenoord allang.

Ben je vergeten dat Goldman Sachs bereid is 225 miljoen te investeren in een nieuw stadion ? Ja het is leengeld , maar volgens jou en vele anderen hier gaat Feyenoord met deze zet toch gouden bergen verdienen. Worden ze het nieuwe Bayern Munchen aan de Maas.. . . .

 

+1/-0

Terugkijkend naar deze wedstrijd kan ik alleen maar afvragen hoe het komt dat er tig kansen worden gecreeerd en dat RKC in de wedstrijd kan komen. Voor de rust hadden ze met zeker 5-0 moeten voor staan. Natuurlijk is het dan een wet, dat de tegenstander ze er wel inschiet. Het defaitisme overkwam Nicolai, die scorend wegens een blessure gewisseld werd. Tja, Nicolai al weer in de lappenmand of is hij eigenlijk wel fit verklaard?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 25 oktober 2020 om 23:27:

Advocaat toont een stuk meer realiteitszin dan de meesten hier, die weet dat hij een matige selectie heeft, dat kan ook niet anders met dit budget.



Ik vind dat wel meevallen. ik kom hier niet heel vaak, maar ik zie wel dat de supporters meer gelaten zijn in het algemeen. 5 jaar geleden zou om Advocaat zijn hoofd op een paal geschreeuwd zijn. nu een paar "misschien moet hij opstappen"

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [Ere] RKC - Feyenoord