Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Sparta

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord heeft gewoon rg moeite met een 5-3-2 opstelling omdat er NOOIT spelers buitenom gaan

 

+1/-0

Feyenoord speelt eigenlijk nooit goed in 12:15 wedstrijden en in zo'n wedstrijd missen ze gewoon ook het legioen die hen vooruit pusht. Ook zie je dat ze nog zoekende zijn had gehoopt dat we iets verder zouden zijn erg jammer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 oktober 2020 om 16:12:

Lol, nu krijgt Dick de schuld, terwijl hij het moet doen met een zeer matige selectie.




Die hij zelf grotendeels heeft samengesteld.

Daarnaast speelde deze selectie vorig seizoen grotendeels ook al samen en toen liep het wel.
Het systeem was toen duidelijk.

De selectie heeft aangegeven meer naar voren te willen spelen, meer en sneller druk te willen zetten, Advocaat wil dit niet.
Dan ben je de grip op je selectie kwijt, dat zie je aan alles.

 

+1/-0

Hoeveel schoten hebben we nou per wedstrijd yussen de palen? Alles over.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 18 oktober 2020 om 18:17:

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 18 oktober 2020 om 16:12:

Lol, nu krijgt Dick de schuld, terwijl hij het moet doen met een zeer matige selectie.




Die hij zelf grotendeels heeft samengesteld.

Daarnaast speelde deze selectie vorig seizoen grotendeels ook al samen en toen liep het wel.
Het systeem was toen duidelijk.

De selectie heeft aangegeven meer naar voren te willen spelen, meer en sneller druk te willen zetten, Advocaat wil dit niet.
Dan ben je de grip op je selectie kwijt, dat zie je aan alles.



Advocaat heeft gehaald wat binnen de mogelijkheden lag. Dit team heeft veel te weinig voetbalintelligentie om pressing te spelen.

 

+1/-0

Het spel ligt in de lijn van wat we er maximaal er uit kunnen halen. Waarschijnlijk weet Advocaat dat ook wel langer. Ik verwacht ook niet dat hij het seizoen gaat uit doen, die vertrekt. Ik kan mij niet voorstellen dat je met dit systeem ver komt.

 

+1/-0

ach Dickie's wissels waren ook verre van top en over de vleugels heb ik buitenom weinig spelers de actie zien maken. Alles ging door de trechter in et midden. Dus Dickie zal de schuld ook bij zichzelf moeten zoeken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 18 oktober 2020 om 21:45:

ach Dickie's wissels waren ook verre van top en over de vleugels heb ik buitenom weinig spelers de actie zien maken. Alles ging door de trechter in et midden. Dus Dickie zal de schuld ook bij zichzelf moeten zoeken.



Hij is duidelijk zelf ook nog zoekende naar de goede tactiek het liefst speelt hij in een vaste formatie zonder fratsen, maar dat gaat niet lukken met zoveel afwezigen elke keer vooral aanvallend, verdedigend staat het wel.

 

+1/-0

Als berghuis z'n dag niet heeft en sini en bozenik er niet bij zijn dan is er eigenlijk niks over van onze aanval want jorgensen rendeert niet in het systeem van advocaat. De spoeling is dus extreem dun. Als je dan ook nog extreem behoudend gaat spelen en wisselen dan moet je niet vreemd opkijken als je weinig creëert.

Waarom niet gewoon kökcu voor diemers of toornstra dan heb je samen met Teixeira 2 creatieve spelers die Linssen en Berghuis kunnen bedienen maar ook zelf iets kunnen creeëren. Met Toornstra, Fer & Diemers en zonder Sini en spitsen dan is er te weinig om die verdedigende ploegen het moeilijk te maken. We hebben elke keer met die ploegen problemen, Zwolle,ADO, Twente & Nu weer Sparta.

 

+1/-0

Snapte ook niet wat Diemers aldoor op links deed ook Berghuis liep daar af en toe die hebben daar niks tezoeken en inderdaad had Kokcu wel verwacht of hij wil hem fit houden voor donderdag.

 

+1/-0

Daarentegen is het wel zo, dat als je een half uur voor tijd met 3-0 voor staat of in het zekere geval met 4-0, je dan spelers kan uithalen die je voor donderdag wilt sparen.

 

+1/-0

Azarkan tot Sinisterra er bij is bij de groep halen, Dick!

 

+2/-0

Ik heb net de wedstrijd gezien en ik snap werkelijk niet waar deze hosanna vandaan komt. Gelijk tegen Sparta, zucht en dan nog mazzel hebben dat die laatste er niet in ging dan hadden we verloren.
Het balletje is rond en je kan altijd een wedstrijd verliezen maar......
Ik hoop dat we Europees het beter doen anders liggen we er als eerste uit.

 

+1/-0

Wat een ongelofelijk slecht voetbal gisteren echt niet te filmen! De enige die top was is Bijlow de rest was om te huilen zo slecht.
De backs die vergaten dat ze er zijn om te verdedigen en niet als kippen zonder kop naar voren te rennen. Linssen en Diemers voegen echt niks toe aan Feyenoord.

Tergend slechte wissels van Advocaat, die een gelijkspel wel best vond. Bah!

 

+2/-0

Tja, kan het liggen dat ze al met de wedstrijd van donderdag bezig zijn, en zich willen sparen?

 

+1/-0

Hmm dus een goed resultaat behalen tegen de nummer 18 van de eredivisie doet er dan niet toe?

 

+1/-0

Blijkbaar sluipt het er toch in en vergaten ze eerst de wedstrijd tegen Sparta te winnen. Als dit zo doorgaat, dan kunnen we het wel schudden. Perspectief zie ik dan niet meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 19 oktober 2020 om 18:43:

Blijkbaar sluipt het er toch in en vergaten ze eerst de wedstrijd tegen Sparta te winnen. Als dit zo doorgaat, dan kunnen we het wel schudden. Perspectief zie ik dan niet meer.



Hoe vaak zien we het niet dat Feyenoord door de ondergrens heen zakt? Ieder seizoen minstens een paar keer op vorig seizoen na is het zo wisselvallig.

 

+1/-0

Advocaat had in ieder geval Linssen aan de linkerkant moeten zetten ipv in de spits. Dan had Feyenoord het spel breed kunnen houden. Dan had Teixera als een valse spits kunnen spelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Sparta