Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-KRC Genk

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord speelt gelijk in besloten oefenwedstrijd tegen KRC Genk

Feyenoord heeft vandaag in een vriendschappelijke wedstrijd met 1-1 gelijkgespeeld tegen KRC Genk. Beide clubs misten een behoorlijk aantal basisspelers en zo trad Feyenoord met slechts acht van de beoogde basiself aan tegen de Belgen.

Theo Bongonda van Genk opende de score door een strafschop te benutten. Vlak voor rust werd de eindstand bepaald door wederom een strafschop: gelegenheidsaanvoerder Leroy Fer verraste Genk-keeper Vukovic met een Panenka.

Opstelling Feyenoord: Jansen, Nieuwkoop, Johnston (’76 Smeulers), Senesi (’45 El Bouchataoui), Haps, Fer, Teixeira (’76 Tørset Johnson) , Toornstra (’45 Wehrmann); Narsingh, Linssen (’45 Vente), Conteh (’45 Malacia)

 

+1/-0

Niks gemist dus, heb ook verder nergens een aankondiging hiervan gezien.

 

+1/-0

Nou in ieder geval mooi dat Conteh blijkbaar weer fit is, verder een prima trainingspotje.

 

+2/-0

Het is wel eens goed om wat spelers op te moeten/kunnen stellen die normaal /nog/niet aan spelen toe komen.
Dan kan Dick ook weer eens kijken hoe het die spelers ervoor staat.

 

+2/-0

Dat men deze wedstrijd geheim heeft gehouden spreekt voor zich :niemand zit op een aankondiging te wachten dat Feyenoord tegen een totaal onbekende niet aansprekende laffe grijze Belgische luizenploeg moet voetballen.

Ditmaal is het KRC Genk , moet je voorstellen wat er gebeurt als de tegenstander SV Zulte Waregem heet... :nee

 

+1/-0

Wat nog geen beelden? :schrik

 

+2/-0

Ik had de flitsen op Feyenoord.nl gezien en vond dat Genk pittig voetballen. Daar maar gaan scouten, lijkt me.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 12 oktober 2020 om 02:06:

Ik had de flitsen op Feyenoord.nl gezien en vond dat Genk pittig voetballen. Daar maar gaan scouten, lijkt me.



Als je dat op basis van deze oefenwedstrijd pas wilt gaan doen... :B die club heeft een best aardige geschiedenis qua talenten... De Bruyne, Benteke, Bailey, Milinkovic, Koulibally, Courtois, Castagne, Kabasele... zijn nieet onaardig, zelfs Origi en Carrasco in de jeugd.

Dit bericht is gewijzigd op 12 oktober 2020, 09:47:49.

 

+1/-0

Er stonden 5 tieners in de basis bij Genk en later vielen er nog eens 4 tieners in. Dat hele Genk zit bomvol met talent en die technisch directeur daar is errug goed ;) En als we toch bezig zijn nemen we Hein Vanhaezebroeck als trainer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 12 oktober 2020 om 14:22:

Er stonden 5 tieners in de basis bij Genk en later vielen er nog eens 4 tieners in. Dat hele Genk zit bomvol met talent en die technisch directeur daar is errug goed ;) En als we toch bezig zijn nemen we Hein Vanhaezebroeck als trainer.



Daar hebben we malle heintje weer, die 1 keer met geluk kampioen werd met gent. Dan moet ie wel de nieuwe messias zijn.



Zie je happel, advocaat, v.hanegem, van marwijk of coerver zich ooit zo debiel gedragen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 12 oktober 2020 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 12 oktober 2020 om 14:22:

Er stonden 5 tieners in de basis bij Genk en later vielen er nog eens 4 tieners in. Dat hele Genk zit bomvol met talent en die technisch directeur daar is errug goed ;) En als we toch bezig zijn nemen we Hein Vanhaezebroeck als trainer.



Daar hebben we malle heintje weer, die 1 keer met geluk kampioen werd met gent. Dan moet ie wel de nieuwe messias zijn.



Zie je happel, advocaat, v.hanegem, van marwijk of coerver zich ooit zo debiel gedragen?



Hahaha wat een idioot. Het lijkt mij nog steeds een prima coach daarentegen. Kan een elftal neerzetten en laat ze ook prima voetbal spelen.
Je hoort mij niet claimen dat hij de nieuwe messias is, maar geef hem een jaartje en laten we kijken hoe het bevalt.

Ik hoef in ieder geval niet die andere messias Dirk Kuijt ;)

 

+1/-0

Als staat Heintje met een sjaal om zn blote lul heen op de Gentse Feesten - als hij op het veld maar de jongens aan het voetballen krijgt maakt het me echt niet zoveel uit.

Ik zou trouwens meer interesse in hun scouts hebben, maar dat terzijde.

 

+1/-0

Ik heb ook de samanvatting gezien tussen Feyenoord - Genk, ik vond Genk zeker niet slecht spelen.
Het is maar een samenvatting maar het voetbal zag er fris uit, ik vond ze niet slecht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 12 oktober 2020 om 17:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 12 oktober 2020 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 12 oktober 2020 om 14:22:

Er stonden 5 tieners in de basis bij Genk en later vielen er nog eens 4 tieners in. Dat hele Genk zit bomvol met talent en die technisch directeur daar is errug goed ;) En als we toch bezig zijn nemen we Hein Vanhaezebroeck als trainer.



Daar hebben we malle heintje weer, die 1 keer met geluk kampioen werd met gent. Dan moet ie wel de nieuwe messias zijn.



Zie je happel, advocaat, v.hanegem, van marwijk of coerver zich ooit zo debiel gedragen?



Hahaha wat een idioot. Het lijkt mij nog steeds een prima coach daarentegen. Kan een elftal neerzetten en laat ze ook prima voetbal spelen.
Je hoort mij niet claimen dat hij de nieuwe messias is, maar geef hem een jaartje en laten we kijken hoe het bevalt.

Ik hoef in ieder geval niet die andere messias Dirk Kuijt ;)



In 1 oog opslag zie je dat Hein een mafketel is, totaal niet het type wat het hier gaat redden. Z'n lolbroek is meer iets voor Willem II of NAC . Dirk is nu ook geen optie, die moet het eerst nog bewijzen.

Mijn keuze zou zijn Dick zo lang als die zin heeft en daarna zou ik kiezen voor Tomasson. Die wordt dit jaar kampioen met Malmö, geen wereldprestatie maar het is een normale jongen en hij kent de club. Dat is een type die hier wel past en die inmiddels het vak in de vingers heeft. Ligt ook bij iedereen goed dus dan is de kuipvrees er ook niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 12 oktober 2020 om 18:17:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 12 oktober 2020 om 17:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 12 oktober 2020 om 15:34:

open/sluit de onderstaande quote:

Ramesoe schreef op 12 oktober 2020 om 14:22:

Er stonden 5 tieners in de basis bij Genk en later vielen er nog eens 4 tieners in. Dat hele Genk zit bomvol met talent en die technisch directeur daar is errug goed ;) En als we toch bezig zijn nemen we Hein Vanhaezebroeck als trainer.



Daar hebben we malle heintje weer, die 1 keer met geluk kampioen werd met gent. Dan moet ie wel de nieuwe messias zijn.



Zie je happel, advocaat, v.hanegem, van marwijk of coerver zich ooit zo debiel gedragen?



Hahaha wat een idioot. Het lijkt mij nog steeds een prima coach daarentegen. Kan een elftal neerzetten en laat ze ook prima voetbal spelen.
Je hoort mij niet claimen dat hij de nieuwe messias is, maar geef hem een jaartje en laten we kijken hoe het bevalt.

Ik hoef in ieder geval niet die andere messias Dirk Kuijt ;)



In 1 oog opslag zie je dat Hein een mafketel is, totaal niet het type wat het hier gaat redden. Z'n lolbroek is meer iets voor Willem II of NAC . Dirk is nu ook geen optie, die moet het eerst nog bewijzen.

Mijn keuze zou zijn Dick zo lang als die zin heeft en daarna zou ik kiezen voor Tomasson. Die wordt dit jaar kampioen met Malmö, geen wereldprestatie maar het is een normale jongen en hij kent de club. Dat is een type die hier wel past en die inmiddels het vak in de vingers heeft. Ligt ook bij iedereen goed dus dan is de kuipvrees er ook niet.



Het interessert mij niet zoveel wat voor persoonlijkheid een trainer heeft, maar meer in wat voor systeem en het soort voetbal hij zijn elftal laat voetballen.

Bij Tomasson weet ik dat niet, maar ik laat me graag door jou overtuigen hoor.

Ik blijf trouwens bij mijn stelling nooit Dirk Kuijt als coach!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Mijn keuze zou zijn Dick zo lang als die zin heeft



Precies! Gun Dickie na dit seizoen er nog eentje jaartje bij , want hij kan overweg met deze spelersgroep. Daarna is de chemie waarschijnlijk wel weg zoals gewoonlijk , het trainerschap bij Feyenoord heeft maar een zeer beperkte houdbaarheidsdatum.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-KRC Genk