Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » oefen wedstrijd Feyenoord-Sparta 9 augustus

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Nou weer de eerste wedstrijd na ene lange tijd eindelijk :)

De eerste helft was wel ok.

Maar de 2de helft was even slikken... wat een verschil in niveau... En wat een verschil in niveau op sommige posities...

Het middenveld zag er nog niet best uit zonder fer... en zelfs die maakte wel eens slordige fouten.

Lichtpuntjes zijn wel een makkelijk scorende bozenik al moet die beter leren meevoetballend at moet hij van van persie leren. Scoren kan hij wel.

En Azarkan is een leuk talent met goeie techniek maar wat klein. Waarom we conthe halen is dan ook wel een raadsel voor me met summerville en azarkan...


Van beek, nieuwkoop, diemers, toornstra, kokcu, jorgensen vielen me niet mee...

Niet best... werk aan de winkel voor Arnesen.

 

+1/-0

De eerste twintig minuten speelde Feyenoord redelijk, na 20 minuten was er een drinkpauze, de Sparta spelers kregen van Fraser tips, je kon (via Fox sport) meeluisteren wat hij de spelers aangaf wat er anders moest.

Dat werkte direct, het gevolg was dat Feyenoord niet meer zo makkelijk speelde als voor de drink pauze.
De tweede helft werden er negen spelers gewisseld en was het spel matig, gelukkig was dit maar een oefenwedstrijd, Feyenoord is net begonnen met de trainingen.

Ik hecht er nog niet zoveel waarde aan, de voorbereiding was kort en de zeer hoge temperatuur speelde ook tegen.

Van Beek is met een blessure uitgevallen hoe ernstig het is weten ze morgen zei Advocaat.

 

+2/-0

De jonkies maakten een frisse indruk zeker gezien de hitte, was vooral onder indruk van Jordy Wehrmann. Ik kende hem niet zo goed.

 

+2/-0

'De trainer zei: laat het maar zien, succes!'

https://www.youtube.com/watch?v=uPPPfk5t7XMlink

 

+1/-0

Voor een oefenwedstrijd is dit meer dan prima. Ik heb me wel vermaakt met die jonkies. Bozenik top, Summerville en Azarkan oogde gretig en ook wehrmann zag er goed uit. De oudjes lieten het afweten maar die hebben ook minder te bewijzen in een oefenpotje dus die doen het wat rustiger aan.

 

+1/-0

Ik weet niet of ze rustiger aan deden ik denk dat dit hun niveau is... Is gewoon in het verlengde met wat je al seizoenen zietbij deze spelers... Toornstra moet het van zijn werklust hebben en dat word minder met de jaren, jorgensen heeft teveel last van pijntjes en hopeloos uit vorm... Van beek moet gewoon ritme elders op doen... Botteghin blijft traag en liet een man uit zijn rug lopen op snelheid, nieuwkoop kan niet als rechts back. Geertruida komt er ook nog te kort. Johnston deed goed zijn best maar is ook niet echt ene links back. Kokcu balt leuk mee maar heeft bijna geen rendement. Diemers liet het nog niet zien... Linsen kreeg geen bruikbare bal met toornstra, diemers en kokcu op het middenveld... Met Toornstra en kokcu dus 2 wanpresterende zekere basis spelers op je middenveld....

Wehrmann is een prima speler in bal bezit, zonder bal moet hij nog stappen maken.

Het is wel een voordeel dat burger sterker is geworden. Als nood verdediger in plaats van van beek was ie niet minder dan van beek.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 10 augustus 2020, 14:47:12.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 09 augustus 2020 om 23:34:

Voor een oefenwedstrijd is dit meer dan prima. Ik heb me wel vermaakt met die jonkies. Bozenik top, Summerville en Azarkan oogde gretig en ook wehrmann zag er goed uit. De oudjes lieten het afweten maar die hebben ook minder te bewijzen in een oefenpotje dus die doen het wat rustiger aan.



De oudjes kregen te maken met een ander Sparta hoor. Daar stonden ook andere meer geroutineerde spelers in en die lieten zich niet opzij zetten. Maar het verschil tussen de eerste 20 minuten en de rest was erg groot.

 

+1/-0

Oefenwedstrijden zeggen niks. Daar kun je echt geen conclusies aan verbinden.

 

+2/-0

Het is voor de spelers die nieuw zijn belangrijk zich telaten zien aan de trainer, wat dat betreft kunnen Burger, Wehrmann, Summerville, Johnston, Azarkan tevreden zijn. De twee nieuwkomers Diemers en Linssen vielen nog tegen maar komt goed als ze gewend zijn.

 

+1/-0

Wehrmann viel mij positief op, Azarkan en Bozenek dat zou best wel eens wat kunnen worden.
Ben benieuwd naar hun verdere ontwikkeling.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » oefen wedstrijd Feyenoord-Sparta 9 augustus