Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Willem II

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Scherp zijn boys ! Altijd lastig na zo'n wedstrijd van donderdag kunnen ons geen uitglijer veroorloven tegen het ajax van Brabant.

 

+1/-0

De laatste (!) wedstrijd alweer tegen een van de subtoppers. Win je deze, dan haak je nog altijd aan voor de nooitmeerverwachttetitelrace. En de dubbel, 36 jaar na dato.

 

+1/-0

Normaal zou ik de zenuwen hebben, maar dit team is zo gretig.

 

+1/-0

Willem 2 is een kutploeg om tegen te spelen. Met 3 punten tegen willem 2 zijn we nogsteeds niet in de titelrace , 6 punten met een giga doelsaldo verschil dat is nog veel te veel. Je kunt pas over meedoen aan een titelrace praten als je ajaks en az verslaat, ga er maar aan staan.

 

+1/-0

Als je jezelf serieus neemt dan MOET je deze winnen en eind van de maand maart zonder nederlaag staan.

 

+1/-0

Zijn wij de enige topploeg die uit bij Willem II wonnen?

 

+1/-0

Een meer dan vervelende tegenstander dit Willem II,hebben al heel wat punten afgesnoept bij ploegen die boven ons staan,waarvoor hulde.....Zaak is om in deze flow te blijven door te blijven winnen,zal lastig worden,maar niet onmogelijk.Zo jammer dat er vaak is gelijkgespeeld,scheelt minimaal 4 punten,wat het verschil overbrugbaar zou kunnen maken,deze pot moet hoe dan ook gewonnen worden en verder niet tegen een nederlaag oplopen met AZ en die andere club nog voor de boeg.Forza Feyenoord.YNWA!!!

 

+1/-0

Ongelooflijk, dan heb je zo'n zwaar programma en dan speel je tegen een van de gevaarlijkste en meest onderschatte ploegen, en dan speel je die zo van de mat in de eerste helft.
Heerlijk ook om te zien hoe de snelle Karsdorp de (enige) angel volledig uit hun aanval haalt.
Ook steeds prima vooruitverdedigen

 

+1/-0

Nou dit valt me allerzins mee, mooie snelle aanvallen en ze zijn zo fit nog na die wedstrijd tegen nac.

 

+1/-0

Rechtsback is nog wel een probleem met Karsdorp die maar niet op let... Dat doelpunt van PSV was ook zijn schuld.

Karsdorp rendeerde beter op het middenveld in plaats van Toornstra. Karsdorp heeft meer snelheid in vergelijking met Toornsta en meer kracht en evenveel inhoud en werklust.

Narsingh raakt altijd in paniek voor het doel dus zet die maar een linie naar achteren als rechts back. Heeft een prima voorzet dus zou daar een revelatie kunnen zijn met zijn snelheid.

Kan Toornstra als valse rechts buiten acteren. Speelt ook ongelukkig op het middenveld. Rendeerde prima als valse rechts buiten onder rutte met veel doelpunten en assists.

En Advocaat is niet tevreden over Bozenik zijn voetbal kwaliteiten dus hou hem als breekijzer op de bank en zet Berghuis maar neer als zwervende spits. Hoeft berghuis ook minder mee te verdedigen.


Advocaat blijkt niet vies van experimenten zie Haps en malacia op de linker flank wat prima marcheert. Mijn complimenten. Goed gezien. Maar wat ik hier aan geef zal ook werken op de rechter kant.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 8 maart 2020, 16:40:35.

 

+1/-0

je wilt dsu Karsdorp naar het middenveld, Toornstra naar de voorhoede en dan Narsing weer naar achteren?
We winnen 14 keer achter elkaar en worden kampioen en we winnen de beker, maar jij blijft azijn pissen?

 

+1/-0

@de realist
Doe je naam eer aan aub. De beker is realistisch het kampioenschap is nog ver weg... Zeker als je deze opstelling behoud. Als je niet tegen psv wint. Hoe wil je dan winnen van 020 en AZ?

Blijf dus zoeken naar de optimale opstelling.

Berghuis is verdedigend zwak dus zet hem in de spits dan is mee verdedigen minder belangrijk. Bosenik is voetballen nog niet goed genoeg dus in laten vallen. Anders speel je met 10 man met hem in de ploeg.

Toornsta is slordig op het middenveld maar heeft wel een hoog rendement en is nodig qua werk lust op het middenveld. Dus zet je op de vleugel.

Karsdorp is verdedigend slordig. Maar langer, sterker, sneller dan Toornstra met even veel inhoud en werklust. Dus zal zoals je zag bij zijn inval beurten op het middenveld daar beter renderen dan Toornstra.

Narsing is snel en heeft een betere voorzet dan Karsdorp. Lijkt me ook meer in zijn taak te spelen dan Karsdorp dus zou wel eens prima kunnen renderen. Op de back positie is scorend vermogen van minder belang.

Wat jij azijn pissen noemt dat is nou de top sport mentaliteit kritisch blijven heet dat om steeds beter te worden.

 

+1/-0

Ik wil Narsingh nooit meer zien, prutser.

 

+1/-0

Narsingh is en blijft een zwakke schakel, zelfs tegen NAC.
Voorhoede moet zijn : Haps ( snel ) - Bovenik ( gretig en duveltje uit de doos ) - Berghuis ( klasse apart )
Middenveld : stuk moeilijker, Toornstra scoort maar Kökçü kan meer bieden, Fer is wisselvallig, Ozyaküp komt er vrees ik niet echt onder Advocaat.
Dat sommigen gaan verdwijnen zie je aankomen : Jörgensen, Narsingh, vd Heijden, Botteghin, Ié, Karsdorp, van Beek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoordopnummer1 schreef op 08 maart 2020 om 18:03:

@de realist
Doe je naam eer aan aub. De beker is realistisch het kampioenschap is nog ver weg... Zeker als je deze opstelling behoud. Als je niet tegen psv wint. Hoe wil je dan winnen van 020 en AZ?

Blijf dus zoeken naar de optimale opstelling.

Berghuis is verdedigend zwak dus zet hem in de spits dan is mee verdedigen minder belangrijk. Bosenik is voetballen nog niet goed genoeg dus in laten vallen. Anders speel je met 10 man met hem in de ploeg.

Toornsta is slordig op het middenveld maar heeft wel een hoog rendement en is nodig qua werk lust op het middenveld. Dus zet je op de vleugel.

Karsdorp is verdedigend slordig. Maar langer, sterker, sneller dan Toornstra met even veel inhoud en werklust. Dus zal zoals je zag bij zijn inval beurten op het middenveld daar beter renderen dan Toornstra.

Narsing is snel en heeft een betere voorzet dan Karsdorp. Lijkt me ook meer in zijn taak te spelen dan Karsdorp dus zou wel eens prima kunnen renderen. Op de back positie is scorend vermogen van minder belang.

Wat jij azijn pissen noemt dat is nou de top sport mentaliteit kritisch blijven heet dat om steeds beter te worden.



Eens met je eerste alinea, beker is realistisch kampioenschap is wishful thinking.

Narsing heeft voor mij gisteren wederom bewezen een volledige mis match te zijn, als je zulke open kansen mist dan hoor je niet in het eerste van Feyenoord. Zeker niet in de achterhoede, verdedigen is echt een vak apart dat ga je niet zo maar even doen.

Bozenik gaat er gewoon komen, moet nu direct er staan wat niet geheel altijd lukt maar let op dat gaat steeds beter worden.
Toornstra is een middenvelder daar houden dus, Karsdorp als rechtsback is de meest logische en goede oplossing.

 

+1/-0

Waarom in hemelsnaam Bozenik afserveren? En waarom de uitstekende Berghuis een andere (veel ondankbaardere) rol geven? Bozenik brengt nu al iets in de spits, wat een type Berhuis niet kan bieden, maar met Berhuis' rol en huidige vorm wil je helemaal niet met hem gaan schuiven. Fon1 raaskalt maar weer eens wat.

Verder en veel interessanter: puike prestatie van dit team.

Dit bericht is gewijzigd op 9 maart 2020, 13:37:04.

 

+1/-0

Je hebt de snelheid en power van Karsdorp achterin keihard nodig zoals hij gisteren liet zien.

 

+1/-0

Waarschijnlijk word ik wederom door de moderatoren afgeschoten. Vanwege te kritisch of zo. Maar dit huidige team is op weg om vrijwel elke tegenstander te verslaan, vanwege juist Bozenik, Senesi, Haps, Berghuis. Deze liften de rest omhoog. Vraag mij wel af wat Advocaat met Ozyaküp gaat doen ... Deze zomer werk maken van de vleugelbacks en zien of Fer nog wel kan meedraaien. Verder niet te veel modderen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 09 maart 2020 om 13:40:

Je hebt de snelheid en power van Karsdorp achterin keihard nodig zoals hij gisteren liet zien.


Ik vond Karsdorp gisteren ook een goede wedstrijd spelen, ik begrijp de kritiek niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sabau schreef op 09 maart 2020 om 11:21:

Waarom in hemelsnaam Bozenik afserveren? En waarom de uitstekende Berghuis een andere (veel ondankbaardere) rol geven? Bozenik brengt nu al iets in de spits, wat een type Berhuis niet kan bieden, maar met Berhuis' rol en huidige vorm wil je helemaal niet met hem gaan schuiven. Fon1 raaskalt maar weer eens wat.

Verder en veel interessanter: puike prestatie van dit team.



@Sabau
Wie serveert er Bozenik af? Hij voetbalt niet goed genoeg mee (advocaat geeft dat zelf aan dat moet beter) dus is een behoorlijk belangrijk aspect. Daar moet hij in verbeteren. Zeker in top wedstrijden brengt hij dan te weinig.

Berghuis geef je die spits rol in top wedstrijden tegen psv, az en 020. Kijk zijn statistieken er maar eens op na tegen top ploegen. Daar rendeert Berghuis totaal niet (penalties niet meegerekend).
Daaruit blijkt dat hij enorm efficient is tegen kleine ploegen maar hem dus anders moet gebruiken in top wedstrijden. Of toch te kort komt in de top. Met zijn balverlies en mindere terug verdedig kwaliteiten zal Berghuis in de spits in plaats van op de vleugel je team minder kwetsbaar maken tegen de top ploegen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - Willem II