Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ Alkmaar - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Zondag, 14.30, de toch wel beslissende wedstrijd voor dit seizoen. Als we dit winnen dan doen we nog mee om de CL plaatsen. Echt onvoorstelbaar want in november leek het seizoen op een terugkeer naar de periode 2007-2011.

 

+1/-0

Er zullen ook nog wel wat revanchegevoelens t.o.v. AZ zijn, na de wedstrijd in De Kuip.

 

+2/-0

Heel, heel benieuwd. Winst zou toch waanzinnig zijn. Voetballend zijn we niet beter, zeker niet, maar wel levensgevaarlijk. Ik zet in op Berghuis

 

+1/-0

Ik zet niks in. Ik vind AZ de vervelendste ploeg uit de Eredivisie, al jaren. Een soort sluipmoordenaar. Elk jaar denk je " Ach dat AZ, het wordt nooit echt iets " en toch kun je nauwelijks van ze winnen.
Waarschijnlijk is er maar één manier om te kapot te krijgen : 90 minuten aan de bal zijn, druk naar voren. Maar juist daarin zijn wij niet goed. Ik ben benieuwd hoe Advocaat deze wedstrijd gaat aanpakken !

 

+1/-0

Dickie als oud coach van AZ kent precies hun zwakke punten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 06 februari 2020 om 01:04:

Ik zet niks in. Ik vind AZ de vervelendste ploeg uit de Eredivisie, al jaren. Een soort sluipmoordenaar. Elk jaar denk je " Ach dat AZ, het wordt nooit echt iets " en toch kun je nauwelijks van ze winnen.
Waarschijnlijk is er maar één manier om te kapot te krijgen : 90 minuten aan de bal zijn, druk naar voren. Maar juist daarin zijn wij niet goed. Ik ben benieuwd hoe Advocaat deze wedstrijd gaat aanpakken !



Laatste 5 jaar:

2018-2019 1-1 (1-1)
2017-2018 0-4 (0-3)
2016-2017 0-4 (0-3)
2015-2016 4-2 (2-1)
2014-2015 1-4 (0-3)

 

+1/-0

Schoolvoorbeeld van een 2 - 2 , waarbij Ajax de lachende 3e is. .
AZ en Feyenoord ontlopen elkaar precies 0 , 0 . .

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 06 februari 2020 om 13:24:

Schoolvoorbeeld van een 2 - 2 , waarbij Ajax de lachende 3e is. .
AZ en Feyenoord ontlopen elkaar precies 0 , 0 . .



Forza Utreg !

 

+1/-0

Gelijkspel ? Hmmm, AZ gaat willen doordrukken want anders missen ze 't " moment ". Goed moment voor generaal Advocaat om de troepen scherp te zetten. Ik verwacht een gesloten driehoek naar achteren en dan in de tweede helft gaan komen.

 

+1/-0

Ben wel echt fokking benieuwd of ze het nu kunnen opbrengen om vanaf minuut 1 tot 90 scherp te zijn. Dat gaat in deze wedstrijd de doorslag geven, ben ik van overtuigd. Vorige wedstrijden konden bevliegingen genoeg zijn en was de tegenstander maar soms in staat om wat te doen met de ruimte die geboden werd.

Als het zondag goed gaat, dan is dat het laatste zetje dat nodig is om door te stoten naar de tweede plek.

 

+1/-0

Daarna nog 12 wedstrijden toch, dat is maximaal 36 punten alles is nog mogelijk ook al zou Feyenoord verliezen waar we niet van uit gaan.

 

+1/-0

Ik ben bang dat de wedstrijd gecanceld gaat worden. Geen weer om DAAR te voetballen.

 

+1/-0

Ook Utreg - Ajax wordt mischien afgelast wegens Ciara.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 februari 2020 om 12:57:

Daarna nog 12 wedstrijden toch, dat is maximaal 36 punten alles is nog mogelijk ook al zou Feyenoord verliezen waar we niet van uit gaan.




We gaan echt geen 12 potjes op rij winnen hoor... Heel graag natuurlijk maar dat is verre van realistisch.

 

+1/-0

We gaan het zien alles zit mee iedereen fit sterke bank veel zelfvertrouwen Feyenoord is nu ook al heel lang ongeslagen waarom zou dat niet langer kunnen duren?

 

+1/-0

Omdat het Feyenoord is? Ik loop al een jaartje of 40 mee en ik ken de club....

 

+2/-0

zal wel afgelast worden

 

+1/-0

Gezien de weersverwachtingen morgen met een fikse storm op til zijnde,verwacht ik dat alle wedstrijden letterlijk en figuurlijk zullen worden afgeblazen.Dit ook in verband met de toestand van het AZ-stadion,dat niet echt betrouwbaar lijkt.In Belgie zijn alle wedstrijden al afgelast.Afwachten derhave wat de KNVB gaat doen.

 

+1/-0

Afgelast. Beter ook, om geen tribune in je nek te krijgen.

 

+1/-0

We leven in het land van de slappe jongetjes ! Een storm ziet men al uit voorzorg als een groot probleem , straks is de waterstand te hoog en wordt Feyenoord - Ajax daarom afgelast.

Stelletje boerenlullen. Slapjanussen.

( ik had toch niet hoeven te voetballen )

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » AZ Alkmaar - Feyenoord