Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Groningen - Feyenoord

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Dit wordt gewoon een mooie pot, twee volksclubs. Als Feyenoord hier 3 punten meeneemt doen ze weer mee.

De Wolf was een legende voor beide teams !

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 22 november 2019 om 01:46:

Dit wordt gewoon een mooie pot, twee volksclubs. Als Feyenoord hier 3 punten meeneemt doen ze weer mee.

De Wolf was een legende voor beide teams !



Spannende pot. Groen tegen groen. Daar komen we voor naar het stadion. Ik ben benieuwd wie er deze week het licht uit doet.

 

+1/-0

Is Senesi fit?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 22 november 2019 om 08:53:

Is Senesi fit?



Lijkt me wel, die wil sowieso spelen, begint zijn draai tevinden. Je kan ook prima met gips spelen.

 

+2/-0

Heb er geen goed gevoel over hoor.

 

+1/-0

Bij Groningen uit heeft Feyenoord het toch vaak lastig , daarom een 2 - 2. Schiet je niets mee op , maar ach het is toch weer eens een tussenjaar. . .

 

+1/-0

Kan beide kanten op nog niet zolang geleden won Feyenoord daar met 0-5 netals de kampioenswedstrijd in 1993. Was ook op het veld toen in het Oosterpark geweldig Groningen was vol met Rotterdammers lol.

Voor de 41ste keer staat zondag de eredivisiewedstrijd FC Groningen-Feyenoord op het programma. In Groningen houden beide ploegen elkaar uitstekend in evenwicht. In Oosterpark en Euroborg stapten ze elk veertien keer als winnaar van het veld.
Rekenen we ook bekerduels en wedstrijden voor de nacompetitie mee dan slaat de balans zelfs licht in Gronings voordeel door. FC Groningen won dan 16 van de 43 duels tegen Feyenoord 15. Het duel eindigde in al die jaren sinds 1971 slechts eenmaal in 0-0. Dat was in het seizoen 1980-1981, het seizoen waarin FC Groningen in de eredivisie terugkeerde na zes lange jaren in de eerste divisie.

 

+1/-0

Jorgensen weer geblesseerd, ongelooflijk.

 

+1/-0

Nou dat was weer het zoveelste teleurstellende potje. Niet eens qua resultaat, maar wel qua spel. Gewoon de mindere van een middenmotor als Groningen. En ook maar een nieuwe spits keer halen, Nicolai is best aardig maar zo vaak geblesseerd dat je er totaal niks aan hebt.
Vermeer: 6
Malacia: 3 (onrustig en veel te veel balverlies, Haps zeker ook weer geblesseerd?)
Geertruida: 3, zie Malacia
Senesi: 7 (valt me inmiddels reuze mee)
Botteghin: 6 (als altijd, verdedigend wel voldoende, maar opbouwend niks)
Fer: 5 (tsja, 5e verdediger, maar verder niet gezien)
Kokcu: 4 (alleen maar balverlies. Talent? Ja voor bij Heracles of zo wel ja)
Toornstra: 3 (ongelukkig en beetje dom bij pingel, maar ook met heel veel balverlies)
Larsson: 5 (te onzichtbaar)
Berghuis: 6 (jammer van die laatste kans)
Sinisterra: 7 (nog steeds druistig, maar vandaag eindelijk scorend en wel gevaarlijk als een van de weinigen)

 

+1/-0

Senesi kan mij wel bekoren, verdient betere collega's achter hem, naast hem en voor hem op het middenveld. Voor de rest was Larsson wel aardig de eerste helft en is Sinisterra een aardige speler. De rest zwaar ondermaats vandaag.

Blijf mij verbazen over Vermeer, voor de 1-1 kan hij gewoon tegen Botteghin zeggen om die bal te laten lopen. Dit soort momenten heeft hij ontzettend vaak. Daarnaast gewoonweg treurig hoe slecht hij aan de bal is, en daar werd hij nog wel om geroemd ook. Echt wat een gigantische domme en slechte keeper.

 

+1/-0

Meer zit er op dit moment niet in en je mist wel weer drie belangrijke spelers. Ik denk dat je in de winterstop wat moet doen, mischien Karim terughalen?

Enfin FCG uit altijd lastig en Dickie nog ongeslagen.

 

+1/-0

Resultaat viel nog mee en had zelfs met de kans van Berghuis beter kunnen zijn.

Voetballend zeer matig met Toornstra als de grootste tegenvaller.
Senesi wordt steeds beter, zoals verwacht.

 

+1/-0

We gaan vooruit. Van een kansloze nederlaag bij Fortuna naar een kansrijk gelijkspel bij Groningen. Veel meer zit er niet in deze ploeg.

En oh ja: kan degene die het contract heeft verlengd van Jorgensen en heeft nagelaten een andere spits te halen worden ontslagen en een stadionverbod krijgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 24 november 2019 om 15:05:

En oh ja: kan degene die het contract heeft verlengd van Jorgensen en heeft nagelaten een andere spits te halen worden ontslagen en een stadionverbod krijgen.



Wat had hij nu weer? Moe, zwak of misselijk? Ik dacht dat hij eindelijk weer fit was twee wedstrijden gespeeld en nu moet hij weer opnieuw beginnen. :C

 

+1/-0

Moet gewoon een rode kaart zijn natuurlijk.
En Warmerdam die de ene na de andere tegenaanval eruit haalt met forse overtredingen, krijgt ook nooit een tweede geel.
Tenzij hij vermeend wat treuzelt bij een ingooi tegen ajax natuurlijk...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de realist schreef op 24 november 2019 om 15:34:

Moet gewoon een rode kaart zijn natuurlijk.
En Warmerdam die de ene na de andere tegenaanval eruit haalt met forse overtredingen, krijgt ook nooit een tweede geel.
Tenzij hij vermeend wat treuzelt bij een ingooi tegen ajax natuurlijk...



Inderdaad gewoon een rode kaart en de opmerking over Warmerdam snijdt ook hout. Wat die allemaal mocht doen. Maar volgens mij komt die scheids toch uit de provincie Groningen?

 

+1/-0

Alhoewel zeer teleurstellend , het is toch weer een puntje drbij !

 

+1/-0

Meer en meer krijg ik de indruk dat het middenveld gewoon véél te zwak is. Kwalitatief ondermaats.
Grappig dat Senesi en Sinisterra, de verguisten, steeds beter worden.
Toornstra, Kökçü, Fer, Vermeer: asap door de achterdeur laten vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 24 november 2019 om 14:56:

Resultaat viel nog mee en had zelfs met de kans van Berghuis beter kunnen zijn.

Voetballend zeer matig met Toornstra als de grootste tegenvaller.
Senesi wordt steeds beter, zoals verwacht.




Sorry Blaak, maar dat was toch echt Geertruida. Berghuis had niks aan hem. Mag toch hopen dat tegen Rangers Geertruida niet RB staat.
Toornstra had ook gewisseld moeten worden. En ook Malacia is geen Haps. Kinderlijk fouten en aanvallend niet best

 

+1/-0

Je moet wat in een kutjaar. Puntje bij Groningen is in ieder geval verbetering tov recente uitwedstrijden.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Groningen - Feyenoord