Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [EL] Feyenoord - BSC Young Boys

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Onze tweede Europese thuiswedstrijd. Altijd mooie avondjes. Bovendien is met de masterclass voetbal in Venlo overduidelijk aangetoond dat het lek boven is.

Kortom, een eenvoudige overwinning voor ons. 4-1

 

+1/-0

Was niet erg onder de indruk van die Zwitsers. Maar ja, denk niet dat zij erg onder de indruk van ons waren. Ik verwacht dat we twee penalty's meekrijgen.

 

+1/-0

Alles met meer dan 2 doelpunten verschil in ons voordeel is goed denk ik

 

+1/-0

Die gasten zijn echt zwak, moeten thuis te pakken zijn met 3-0 of meer

 

+1/-0

Te verwachten en toch teleurstellend dat Tapia er vanavond in staat.

Maar zo zal het de komende weken gaan: eerst de zekerheidjes en dan langzaamaan talenten/jeugd wat kansjes geven. Of ze krijgen noodgedwongen een kans, zoals Geertruida tegen VVV die dat behoorlijk prima deed.

 

+1/-0

Deze wedstrijd is belangrijker dan een tegen VVV omdat je tegen NL-clubs nog weg komt met een smoes hier of daar. In de EL moet je gewoon met flinke cijfers winnen, een gelijkspelletje of een nipte overwinning is killing. Maar daar zit 'm nou de kneep, ik zie geen grote afmakers. Ik verwacht een kleine overwinning.

 

+1/-0

Ik verwacht een heel defensief YB omdat ze aan een punt genoeg hebben om ons op afstand te houden. Gelukkig is Jorgensen terug want met Narsingh in de spits ga je dat zelfs tegen deze ploeg niet redden.

 

+1/-0

Young Boys stelt niet zoveel voor , erg defensief ingesteld zelfs thuis. Ze hebben geen fatsoenlijke aanval opgezet toen in Zwitserland. Samen met de eveneens matige Rangers de zwakke broeders in de poule.
Daarom denk ik ook 4 - 1.

 

+1/-0

Ben heel benieuwd hoe Advocaat omgaat met de risico-pirouettes van Tapia op de eigen zestien. Hopelijk wisselt ie hem dan direct en zaagt De Wolf zijn enkels door. Ik trek dat echt niet meer.

 

+1/-0

Vraag mij soms of een Johnston defensief nu echt zoveel slechter is ...
Ik vrees een wat een rare wedstrijd, zie je vaak bij Europees voetbal. De boel heel strak houden !

 

+1/-0

Hopelijk maken clowns ié en tapia geen noodlottige fouten...:\(. Ik had met senesi en dan javdh op het middenveld gespeeld maar goed we gaan het zien. 2-0 en rangers-porto gelijk is bovenaan!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Jorien van den Herik schreef op 07 november 2019 om 13:20:

Young Boys stelt niet zoveel voor , erg defensief ingesteld zelfs thuis. Ze hebben geen fatsoenlijke aanval opgezet toen in Zwitserland. Samen met de eveneens matige Rangers de zwakke broeders in de poule.
Daarom denk ik ook 4 - 1.



Ja, wij stellen wel wat voor idd....

Ben benieuwd naar de instelling van de dames. Die Tapia heeft al zo vaak geblunderd en JAVDH deed het ook zo lekker in Europa..

 

+1/-0

De ploeg wil echt wel, maar YB is fysiek sterker momenteel.

Je ziet nu ook pas echt goed wat voor puinzooi Stam er van gemaakt heeft.

Ploeg kun je niks kwalijk nemen kwa strijdlust in ieder geval.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

hassel schreef op 07 november 2019 om 20:48:

Ja, wij stellen wel wat voor idd....

Ben benieuwd naar de instelling van de dames. Die Tapia heeft al zo vaak geblunderd en JAVDH deed het ook zo lekker in Europa..



Je hebt gelijk : in WO2 zou de complete zielig zwalkende verdediging een nekschot gekregen hebben voor deze wedstrijd. Maar dat is allang voorbij , en dus krijgt men nu waarschijnlijk 'slechts' wat vermanende woordjes van Dickie. .

En dan vergeet ik Berghuis nog te vermelden met zijn vele irritante balverlies.
En Kokcu..

En en en en en .. toch had ik meer verwacht vnvnd

 

+1/-0

Jammer, ik heb toch een ander Feyenoord gezien dan onder Stam. Er werd in ieder geval nog aardig wat gecreëerd. Young Boys, of was het Long Boys, een fysiek zeer sterke tegenstander. Met een beetje ongelukkige tegengoal.
En een scheidsrechter die gewoon een gele kaart op zak houdt waar Feyenoord anders de winst naar zich toe trekt.


open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 07 november 2019 om 15:59:

Vraag mij soms of een Johnston defensief nu echt zoveel slechter is ...
Ik vrees een wat een rare wedstrijd, zie je vaak bij Europees voetbal. De boel heel strak houden !


Ach, Stam heeft hem een paar maanden zien spelen op de training, de wolf heeft hem zien spelen, Advocaat heeft hem zien spelen en ook adviserende spelers als een Berghuis hebben hem zien spelen. En niemand van hen zegt dat Johnston opeens in de basis moet.
Heb jij Johnston wel al eens zien spelen?

 

+1/-0

Je moet een paar dingen concluderen:

- Feyenoord heeft gestreden voor wat het waard was.
- Je ziet nu pas hoe groot de puinzooi van Stam is die hij er van gemaakt heeft.
- Young Boys is fysiek momenteel sterker
- De scheidsrechter is volledig verantwoordelijk voor het feit dat wij vandaag niet gewonnen hebben.

Feyenoord heeft gewoon keihard gestreden en je kan de ploeg niks kwalijk nemen op dit punt. Echter je ziet na iets meer dan een uur spelen dat de ploeg echt leeg aan het raken is, en daarin zie je gewoon wat voor puinzooi Stam er van gemaakt heeft.
Young Boys laat ook zien fysiek sterker te zijn, maar hadden ook 2 a 3 rode kaarten verdient. De Scheidsrechter heeft echt een cruciale rol gespeeld om dit te weigeren.
Deze scheids mag derhalve ook nooit meer op dit niveau fluiten, hij heeft er echt een grote puinzooi van gemaakt.

Al met al hadden we een overwinning gewoon vandaag verdient.
Je ziet al verbetering in het spel, maar er is nog genoeg werk te doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2019 om 23:26:

Je moet een paar dingen concluderen:

- Feyenoord heeft gestreden voor wat het waard was.
- Je ziet nu pas hoe groot de puinzooi van Stam is die hij er van gemaakt heeft.
- Young Boys is fysiek momenteel sterker
- De scheidsrechter is volledig verantwoordelijk voor het feit dat wij vandaag niet gewonnen hebben.

Feyenoord heeft gewoon keihard gestreden en je kan de ploeg niks kwalijk nemen op dit punt. Echter je ziet na iets meer dan een uur spelen dat de ploeg echt leeg aan het raken is, en daarin zie je gewoon wat voor puinzooi Stam er van gemaakt heeft.
Young Boys laat ook zien fysiek sterker te zijn, maar hadden ook 2 a 3 rode kaarten verdient. De Scheidsrechter heeft echt een cruciale rol gespeeld om dit te weigeren.
Deze scheids mag derhalve ook nooit meer op dit niveau fluiten, hij heeft er echt een grote puinzooi van gemaakt.

Al met al hadden we een overwinning gewoon vandaag verdient.
Je ziet al verbetering in het spel, maar er is nog genoeg werk te doen.



Conclusie: Kokcu en Tapia zijn de zwakste schakel. Je staat met 9 man.

 

+1/-0

Een hard werkend Feyenoord gezien waarbij de organisatie beter stond dan onder Stam echter blijkt de creatieve kwaliteit van de selectie toch wel zeer beperkt.

Weinig tot geen spelers met individuele kwaliteiten om een man uit te spelen, positiespel is nog steeds zeer matig waardoor zelden een vloeiende aanval gecreëerd wordt.
Al met al onvoldoende om een rol te spelen in deze EL poule en ik verwacht ook in de competitie hooguit een strijd om de 4e plaats.

Eerst maar eens de organisatie van de club op orde brengen, bestuur, en dan gericht bouwen aan de toekomst.

 

+1/-0

Het middenveld werd weer volledig weggegeven. Kokcu is echt momenteel zwaar hopeloos, Tapia traag maar alternatief Fer is niet veel beter. Waarom mag dan Ayoub eens niet mee doen. Voorin waren Berghuis en Jorgensen ver onder de maat en achterin was alleen Haps in goed doen. Tja wat willen we dan nog meer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

blaak schreef op 08 november 2019 om 08:25:


Al met al onvoldoende om een rol te spelen in deze EL poule en ik verwacht ook in de competitie hooguit een strijd om de 4e plaats.



Zit niet zoveel verschil tussen de vier clubs kunnen allemaal nog doorgaan alleen zal Feyenoord in 180 minuten alles of niets moeten spelen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [EL] Feyenoord - BSC Young Boys