Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax-Feyenoord (19/03/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 maart 2023 om 20:23:

We mogen vandaag echt mega mega mega trots zijn op onze helden!

Arne Slot contract voor het leven geven!:pul



Slot moet je gewoon 2.5/ 3 miljoen per jaar geven, we verdienen dat makkelijk terug door hem.
Zo hou je hem ook nog 2 jaar denk ik.

 

+1/-0

Willem Vissers bij Voetbalpraat 1 vd weinige die zegt dat de spelers teweinig krediet krijgen op zeker 5, 6 posities hebben ze de beste spelers in de eredivisie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 21 maart 2023 om 06:16:

Willem Vissers bij Voetbalpraat 1 vd weinige die zegt dat de spelers teweinig krediet krijgen op zeker 5, 6 posities hebben ze de beste spelers in de eredivisie.



Ja, dat viel me ook op. Krabbendam beaamde dat ook wel, maar die overdreef direct ook weer een beetje. Altijd als hij daar zit lijkt het alsof hij Feyenoord met hand en tand wil verdedigen ofzo. daarbuiten niet. Anyway, goed dat Vissers dat benoemde, een nuchter geluid te midden van veel gekrakeel op tv (niet dat Vissers dat altijd hoor, maar nu dus wel)

 

+1/-0

Vissers zei ook dat het gezien het seizoen wat ajax heeft zou het ook onterecht zijn als ze kampioen zouden worden, voor plek 2 (CL) wordt het nog erg leuk tussen die andere drie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 21 maart 2023 om 08:26:

(...)Ja, dat viel me ook op. Krabbendam beaamde dat ook wel, maar die overdreef direct ook weer een beetje. Altijd als hij daar zit lijkt het alsof hij Feyenoord met hand en tand wil verdedigen ofzo. daarbuiten niet. Anyway, goed dat Vissers dat benoemde, een nuchter geluid te midden van veel gekrakeel op tv (niet dat Vissers dat altijd hoor, maar nu dus wel)



Ik vind dat Krabbendam dat heel goed doet. Hij zorgt voor 'tegenwicht', neemt een ander perspectief in om een ander geluid te laten horen. En zeker bij ESPN is dat af en toe noodzakelijk. Ik denk dat hij bij Studio Voetbal helemaal zijn lol op kan... ;)

Als hij 'tussen' Feyenoorders zit, denken toehoorders dat hij loopt te zieken en de club alleen maar in diskrediet wil brengen. Maar het zorgt voor discussie, en het brengt balans. Dat is vanuit journalistiek perspectief niet onlogisch, want je moet dat tegengeluid wel laten horen.

Ik ken veel Feyenoorders die Krabbendam een verschrikkelijke vent vinden, maar ik vind het wel een mooi figuur. En als je goed luistert, heeft hij bij Feyenoord wel 'gevoel'. Dat beaamt hij zelf ook, want als je zolang met de club meeloopt ga je de club (en vooral bepaalde mensen die er werken) het succes gunnen. Dat is gegroeid.

Mooi toch?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Ajax-Feyenoord (19/03/2023-14:30)