Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale Europa League: Feyenoord/AS Roma - Bayern Leverkusen/Union SG

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Halve Finale Europa League: Feyenoord/AS Roma - Bayern Leverkusen/Union SG

 

+1/-0

Gunstig Juve of United pas in finale!

 

+1/-0

Roma vind ik een vervelende tegenstander (mede vanwege de voorgeschiedenis met hooligans in Rome), maar als je van hen wint is de volgende tegenstander van een minder kaliber in mijn ogen. De weg naar de finale ligt dan open. Bovendien is dit een mooie kans op revanche!

 

+2/-0

Het zou geweldig zijn als we die gasten er een keer uit kunnen flikkeren maar het is gewoon een klote tegenstander die nauwelijks voetbalt en het spel zoveel mogelijk probeert te saboteren. We hebben er nu wel ervaring mee dus Slot en trauner en kokcu kunnen de rest er goed op voorbereiden.

 

+1/-0

Roma is nu wel tepakken hoor het is ook geen finale nu, verloren vorige week nog thuis van Sassuolo met 3-4.

 

+1/-0

Je ontloopt Sevilla (recordhouder EL titels) Juventus, Sporting en United. Had veel slechter gekund.

 

+1/-0

We zullen zeker de winnaars van de beker zijn, want we zijn de sterkste van allemaal. Niemand houdt ons tegen, we hebben de beker al in ons prikbord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Burgemeester van Rome wil geen Feyenoordsupporters in zijn stad
17 mrt. 2023 21:01
16 reacties
Van de redactie
Roberto Gualtieri heeft een verzoek bij het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken neergelegd om Nederlanders te weren rondom de wedstrijd AS Roma - Feyenoord op 20 april. De burgemeester van Rome wil niet dat Feyenoord-supporters naar zijn stad afreizen voor de kwartfinale van de Europa League. Dat meldt het Italiaanse medium Corriere della Serra.

In september 2022 werden Feyenoordsupporters ook niet toegelaten tot de stad rondom de Europa League wedstrijd tegen Lazio, al was dit grotendeels vanwege de straf vanuit de UEFA voor de Rotterdammers. Ook zou meespelen dat de kwartfinale op 20 april gespeeld wordt, op de vooravond voor een bezoek van inspecteurs van de World Expo 2030 aan de stad, waar Rome zich kandidaat voor heeft gesteld. De burgemeester van de Italiaanse hoofdstad heeft naar verluidt de ongeregeldheden van 2015 nog altijd in zijn achterhoofd.



Lijkt mij dat weinigen hier verbaasd over zullen zijn.
Als je de reacties leest onder dit bericht van 1908.nl op Twitter kan je die burgemeester alleen maar gelijk geven, hoe jammer ook. De vereniging van oncologen is jaloers op een site met zoveel geïnteresseerde volgers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

feyenurd schreef op 17 maart 2023 om 15:18:

We zullen zeker de winnaars van de beker zijn, want we zijn de sterkste van allemaal. Niemand houdt ons tegen, we hebben de beker al in ons prikbord.



Welkom! :pul

 

+1/-0

AS Roma is geen voetballende club en dat is een vervelende constatering !

 

+1/-0

Als Feyenoord van Roma wint, wat in mijn ogen voor 90% haalbaar is, mogen ze van mij tegen Union St Gilloise spelen, waar we in de voorbereiding tijdens de oefenwedstrijden reeks van hadden verloren. Kijken ze vreemd op als we ze alle hoeken van het veld laten zien.

 

+1/-0

Leverkusen heeft 3 nederlanders geloof ik zou ook wel leuk zijn Duitsland is een leuk land. Nou ja eerst die Romeinen naar de gallemiezen spelen. We zijn de finale vorig jaar niet vergeten.

 

+1/-0

Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet bezig met een Europese halve finale, en ook nog niet met de kwartfinale. Persoonlijk telt voor mij maar één ding, die schaal. Die is mij méér waard, de rest is bonus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 maart 2023 om 09:12:

Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet bezig met een Europese halve finale, en ook nog niet met de kwartfinale. Persoonlijk telt voor mij maar één ding, die schaal. Die is mij méér waard, de rest is bonus.



Is ook zo maar als je het nu nog uit handen geeft terwijl ajax zo'n zwaar programma krijgt verdien je die schaal ook niet mijn inziens. PSV en AZ staan helemaal ver weg.
Maar het is vaker gebeurt dat een ploeg 6 punten voorsprong verspeelde.

Dit bericht is gewijzigd op 22 maart 2023, 10:43:43.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 22 maart 2023 om 09:12:

Ik ben eerlijk gezegd helemaal niet bezig met een Europese halve finale, en ook nog niet met de kwartfinale. Persoonlijk telt voor mij maar één ding, die schaal. Die is mij méér waard, de rest is bonus.


Ik juich het alleen maar toe dat Feyenoord alle drie prijzen winnen, al zou het zijn om die arrogantelingen een dikke neus te geven.

 

+1/-0

Stadio Olympico is volledig uitverkocht voor de return

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

stratocaster schreef op 23 maart 2023 om 12:02:

Stadio Olympico is volledig uitverkocht voor de return


Ook het uitvak?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Halve Finale Europa League: Feyenoord/AS Roma - Bayern Leverkusen/Union SG