Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Volendam (12/03/2023-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Vermoedelijke opstelling: Gimenez twijfelgeval voor FC Volendam-thuis

Feyenoord is vrijdagmiddag teruggekeerd op trainingscomplex 1908. De Rotterdammers hebben niet lang de tijd om terug te blikken op de uitwedstrijd tegen Shakhtar Donetsk, want aanstaande zondag staat de thuiswedstrijd tegen FC Volendam op het programma.

Santiago Gimenez viel donderdagavond tijdens de warming-up geblesseerd uit. De Mexicaan heeft last van zijn hamstring en trainer Arne Slot wil geen risico nemen. Ook vandaag meldt Feyenoord aan het Algemeen Dagblad dat de 21-jarige spits een twijfelgeval is voor aankomend weekend.

De krant verwacht daarom dat Danilo in de punt van de aanval begint. Verder staat Javairô Dilrosun in de vermoedelijke opstelling van Feyenoord. De buitenspeler lijkt de voorkeur te krijgen boven Alireza Jahanbakhsh. Verder worden er geen wissels verwacht in de basisopstelling.

Slot is waakzaam voor FC Volendam. ''Ze hebben in de winterstop voor een andere manier van voetballen gekozen en dat is voor hen tot dusver heel succesvol geweest. Op basis van die resultaten maar ook gezien onze eigen resultaten tegen ploegen die onderin staan, is dit voor ons weer een uitdaging en een tegenstander die we zeker niet mogen onderschatten.''

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Wellenreuther; Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman; Wieffer, Szymanski, Kökcü; Dilrosun, Danilo, Idrissi.

Groen wil slagen bij Feyenoord en geniet van duels met Trauner en Hancko

Nesto Groen speelt momenteel in de Onder 21 van Feyenoord. De 18-jarige spits wil in de toekomst een vast onderdeel worden van de eerste selectie en werkt daar elke dag keihard voor. Groen verlengde onlangs zijn contract tot medio 2026 in De Kuip. De Rotterdamse club sprak daarmee het vertrouwen uit in de talentvolle aanvaller.

''Ik heb geen seconde getwijfeld over die aanbieding'', vertelt Groen in het Feyenoord Magazine. ''Ik ben heel tevreden met hoe het gaat. En Feyenoord is kennelijk ook blij met m'n ontwikkeling. Dat Feyenoord mij langer vastlegt, laat zien dat de club plannen met me heeft.'' Groen maakt onderdeel uit van de Feyenoord Academy sinds het seizoen 2013-2014.

Inmiddels loopt Groen regelmatig stage bij het eerste elftal. ''Het is super goed voor mijn ontwikkeling en ik ben blij dat ik de kans krijg. Keer op keer kom ik sterker terug bij Onder 21. Ik word ook gewoon behandeld als de rest. Goed is goed, slecht is slecht. Dat vind ik alleen maar fijn, want ik wil ook beoordeeld worden op het niveau van Feyenoord 1. Met name Alireza Jahanbakhsh was behulpzaam, maar ook de trainers zijn veel met mij bezig.''

Hoe is het om duels met Gernot Trauner en Dávid Hancko aan te gaan op de training? ''Dan komt er wel even wat fysieke kracht op je af, maar ik vind dat ik me goed staande heb gehouden. Ik werd niet continu weggezet.'' Daarnaast kon Groen kijken naar spitsen als Danilo en Santiago Gimenez. ''Wat me opviel, is hun gretigheid. Ze doen álles op honderd procent. Gimenez vind ik ontzettend doelgericht en Danilo valt vooral op door de manier waarop hij druk zet op de verdedigers.''

 

+1/-0

Feyenoord moet oppassen Volendam speelt ook gewoon gelijk tegen Ajax en AZ. Is wel een aardig ploegje hoor en door het gedonder in het dorp zal ze dat nog meer motiveren.

 

+2/-0

Groen heeft gelijk Danilo en Santiago Gimenez zijn heel gretig never surrender.

 

+1/-0

Wat zou het lekker zijn als het met de rust al beslist is. Met een nulletje of drie de kleedkamer ingaan. Nu is niet een zenuwslopende, energieslurpende, cardiologische wedstrijd…..,

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 12 maart 2023 om 10:49:

Wat zou het lekker zijn als het met de rust al beslist is. Met een nulletje of drie de kleedkamer ingaan. Nu is niet een zenuwslopende, energieslurpende, cardiologische wedstrijd…..,



Idd zou lekker zijn...

Waarschijnlijk wordt het weer optie B :D;):pul

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 maart 2023 om 18:27:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 12 maart 2023 om 10:49:

Wat zou het lekker zijn als het met de rust al beslist is. Met een nulletje of drie de kleedkamer ingaan. Nu is niet een zenuwslopende, energieslurpende, cardiologische wedstrijd…..,



Idd zou lekker zijn...

Waarschijnlijk wordt het weer optie B :D;):pul



Ben er ook bang voor….

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Wellenreuther, Pedersen, Geertruida, Hancko, Hartman, Wieffer, Kökçü, Danilo, Dilrosun, Gimenez, Idrissi.

Wissels Feyenoord: Marciano, Troost, Kasanwirjo, Trauner, Rasmussen, Lopez, Bullaude, Taabouni, Szymański, Paixão, Jahanbakhsh.

 

+1/-0

Hij wil dus aanvallen, goed dat Gimenez er weer bij is. Had alleen met Paixao gestart.

 

+1/-0

Jammer dat Bullaude niet start ipv Danilo, lijkt me een logischere combinatie met veel aanvalskracht.

 

+1/-0

Danilo op 10. Wel verrassend, deze optie heeft slot nog niet geprobeerd.

 

+1/-0

"Wij zijn favoriet en alles in eigen hand"

Aldus de mensen uit de hoofdstad.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2023 om 19:02:

"Wij zijn favoriet en alles in eigen hand"

Aldus de mensen uit de hoofdstad.



John is een echt Sjonnie. Wat hoop ik dat ze die arrogantie eindelijk is een keer afstraffen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 12 maart 2023 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2023 om 19:02:

"Wij zijn favoriet en alles in eigen hand"

Aldus de mensen uit de hoofdstad.



John is een echt Sjonnie. Wat hoop ik dat ze die arrogantie eindelijk is een keer afstraffen.



Dat wordt een hele zware wedstrijd, waarbij een gelijkspel een prima resultaat is.
We zullen echt op onze toppen moeten zijn om de slag te slaan, anders wordt het weer een hele zware middag daar.

Ik durf er nog niks op te zetten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 maart 2023 om 19:57:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 12 maart 2023 om 19:12:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2023 om 19:02:

"Wij zijn favoriet en alles in eigen hand"

Aldus de mensen uit de hoofdstad.



John is een echt Sjonnie. Wat hoop ik dat ze die arrogantie eindelijk is een keer afstraffen.



Dat wordt een hele zware wedstrijd, waarbij een gelijkspel een prima resultaat is.
We zullen echt op onze toppen moeten zijn om de slag te slaan, anders wordt het weer een hele zware middag daar.

Ik durf er nog niks op te zetten.



Feyenoord is stabiel, maar het is een open deur de klassieker staat opzich.

 

+1/-0

Beetje als donderdag: Flink wat druk, maar nog geen schot op goal na 10 minuten.

 

+1/-0

En je verwacht hem al....

12" 0-1 Volendam...

 

+1/-0

Bananenschil

 

+1/-0

Kom op Slot pak die gasten aan dit mag NOOIT gebeuren!!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 maart 2023 om 20:14:

Kom op Slot pak die gasten aan dit mag NOOIT gebeuren!!



Slot is te koppig om bepaalde spelers een kans te geven of te wisselen.
Idrissi heeft niks in de basis te zoeken, Bullaude moet al lang een kans krijgen in de basis.
Dilrosun snapt niet eens wat die lijnen zijn, zo vaak gaat het mis bij hem.

 

+1/-0

20 minuten, nog geen schot op goal gelost...

Zo volgende week spelen en je kan de schaal cadeau doen aan 020...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-FC Volendam (12/03/2023-20:00)