Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Shakhtar Donetsk-Feyenoord (09/03/2023-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Meters buitenspel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 09 maart 2023 om 23:00:

Meters buitenspel.



Ik weet niet hoeveel een meter bij jou is, maar op moment van spelen echt de bal los van de voet stond die gewoon op een lijn.

 

+1/-0

Dan raad ik je toch aan nog een keer te kijken. Uiteraard was het geen meters, maar het was wel 'gewoon' buitenspel en dus terecht afgekeurd. Dat kun je moeilijk gaan ontkennen.

 

+2/-0

Jammer. De ploeg had het zich voor de thuiswedstrijd een stuk makkelijker kunnen maken door gewoon een paar doelpunten te maken. Dat moeilijk tot scoren komen gaat wel een probleem worden. Nu moeten ze er weer vol op om volgende week tot een resultaat te komen en drie dagen later wacht Ajax alweer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gio4ever schreef op 09 maart 2023 om 23:18:

Dan raad ik je toch aan nog een keer te kijken. Uiteraard was het geen meters, maar het was wel 'gewoon' buitenspel en dus terecht afgekeurd. Dat kun je moeilijk gaan ontkennen.


Natuurlijk was het buitenspel, daar hoefden geen lijntjes voor getrokken worden.

 

+1/-0

Lang niet gezien dat iemand met z´n reet een goal maakt op die manier. Daar kan Wellenreuther niets meer aan doen. Het zij zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 09 maart 2023 om 23:21:

Lang niet gezien dat iemand met z´n reet een goal maakt op die manier. Daar kan Wellenreuther niets meer aan doen. Het zij zo.



Was een ‘bewussie’ :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sobat schreef op 09 maart 2023 om 23:21:

Lang niet gezien dat iemand met z´n reet een goal maakt op die manier. Daar kan Wellenreuther niets meer aan doen. Het zij zo.



Serieus? Die had hij moeten pakken hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 maart 2023 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 09 maart 2023 om 23:00:

Meters buitenspel.



Ik weet niet hoeveel een meter bij jou is, maar op moment van spelen echt de bal los van de voet stond die gewoon op een lijn.

.


Je lijkt niet helemaal objectief. Hij stond helaas buitenspel.

 

+2/-0

Zonde van het resultaat, het veldspel was bij vlagen best aardig maar het was iets te slordig in de laatste fase van ons aanvallende spel. Dat tegendoelpunt was voornamelijk pech en ietwat matig verdedigd door Dilrosun en Wieffer. Ik mag hopen dat Arne Slot nu eindelijk eens Bullaude in de basis laat starten of tenminste meer minuten gaat geven, die jongen heeft in al z'n invalbeurten bijna niets fout gedaan en vrijwel alles goed. Met zijn positionering en loopacties gaat hij veel scorend vermogen toevoegen, dat zie je aan alles.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 09 maart 2023 om 23:26:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 maart 2023 om 23:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Marquis schreef op 09 maart 2023 om 23:00:

Meters buitenspel.



Ik weet niet hoeveel een meter bij jou is, maar op moment van spelen echt de bal los van de voet stond die gewoon op een lijn.

.


Je lijkt niet helemaal objectief. Hij stond helaas buitenspel.



Dat kan, ik zie wel vaker dat ze de beelden op verkeerd moment op pauze zetten.
Niet alleen bij ons, maar ook andere wedstrijden.

Ik heb de beelden nog eens gezien, ik zat er deze keer naast, maar vaak wordt er ook niet goed gekeken.
Afgelopen zaterdag de 2-0 van Bullaude stond Gimenez geen buitenspel op moment van spelen. Dat is wat ik bedoel.

 

+1/-0

Geen probleem 1-1 is een mooi resultaat en waren gewoon beter tegen een grote ploeg in Europa.
Thuis afmaken.

 

+1/-0

Is wel minder dan 72 uur voor de super belangrijke pot uit in de ArenA, daarom had je uiteraard minimaal met 1 goal verschil moeten winnen en dan rustig spelen, nu moet je volle bak. Ik kan nu al voorspellen dat er dan iemand geblesseerd gaat raken voor zondag.

 

+1/-0

Al bijna 20 wedstrijden ongeslagen verlies moet je een keer verwachten hopelijk duurt het nog even. Heb toch weer een Feyenoord gezien die het beste vh spel heeft en dat is al maanden zo.

 

+1/-0

Feyenoord heeft nog altijd in iedere wedstrijd het beste van het spel, maar het gaat de laatste wedstrijden wel steeds moeizamer.

De ploeg kan zichzelf het zoveel gemakkelijker maken, het goede spel 'tot aan de assist' moet eerder efficienter en dan ook in de eindpass en afronding.

Ik ben overtuigd van de speelwijze en spelopvatting waarmee Slot dit elftal laat spelen, maar soms denk ik wel dat een klein beetje minder kracht en intensiteit zou kunnen leiden tot grotere nauwkeurigheid in de eindpass en afronding. Er wordt zodanig met krachten gesmeten door het elftal, dat het vizier minder scherp staat als de voorzet moet worden gegeven of er op doel geschoten wordt.

Anderzijds, je 'komt' er misschien niet als je met de handrem erop gaat spelen.

Feyenoord speelt tegenstander momenteel echt kapot, en als de ruimtes dan groter worden slaat het toe. Ik ben er telkens weer niet ongerust op dat de kansen nog gaan komen en de doelpunten nog gaan vallen. Maar toch zou het cardiologisch gezien ook wel weer eens lekker zijn als de ploeg bij rust op een comfortabele voorsprong zou staan.

 

+1/-0

Ja, jammer dat we voorin zoveel middelmaat hebben lopen, daar doe je weinig tegen momenteel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 maart 2023 om 11:50:

Feyenoord heeft nog altijd in iedere wedstrijd het beste van het spel, maar het gaat de laatste wedstrijden wel steeds moeizamer.

De ploeg kan zichzelf het zoveel gemakkelijker maken, het goede spel 'tot aan de assist' moet eerder efficienter en dan ook in de eindpass en afronding.

Ik ben overtuigd van de speelwijze en spelopvatting waarmee Slot dit elftal laat spelen, maar soms denk ik wel dat een klein beetje minder kracht en intensiteit zou kunnen leiden tot grotere nauwkeurigheid in de eindpass en afronding. Er wordt zodanig met krachten gesmeten door het elftal, dat het vizier minder scherp staat als de voorzet moet worden gegeven of er op doel geschoten wordt.

Anderzijds, je 'komt' er misschien niet als je met de handrem erop gaat spelen.

Feyenoord speelt tegenstander momenteel echt kapot, en als de ruimtes dan groter worden slaat het toe. Ik ben er telkens weer niet ongerust op dat de kansen nog gaan komen en de doelpunten nog gaan vallen. Maar toch zou het cardiologisch gezien ook wel weer eens lekker zijn als de ploeg bij rust op een comfortabele voorsprong zou staan.



Zoals Gullit zei je moet ook nu echt uitstralen dat je de Favoriet bent in alle komende wedstrijden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 10 maart 2023 om 11:50:

Feyenoord heeft nog altijd in iedere wedstrijd het beste van het spel, maar het gaat de laatste wedstrijden wel steeds moeizamer.

De ploeg kan zichzelf het zoveel gemakkelijker maken, het goede spel 'tot aan de assist' moet eerder efficienter en dan ook in de eindpass en afronding.

Ik ben overtuigd van de speelwijze en spelopvatting waarmee Slot dit elftal laat spelen, maar soms denk ik wel dat een klein beetje minder kracht en intensiteit zou kunnen leiden tot grotere nauwkeurigheid in de eindpass en afronding. Er wordt zodanig met krachten gesmeten door het elftal, dat het vizier minder scherp staat als de voorzet moet worden gegeven of er op doel geschoten wordt.

Anderzijds, je 'komt' er misschien niet als je met de handrem erop gaat spelen.

Feyenoord speelt tegenstander momenteel echt kapot, en als de ruimtes dan groter worden slaat het toe. Ik ben er telkens weer niet ongerust op dat de kansen nog gaan komen en de doelpunten nog gaan vallen. Maar toch zou het cardiologisch gezien ook wel weer eens lekker zijn als de ploeg bij rust op een comfortabele voorsprong zou staan.



Denk dat dat wel grotendeels klopt, daarom zie je ook vaak de invallers goed spelen.
Tegenstander is dan kapot.
En het verklaard ook de onnauwkeurigheid.
Ene kant mis je dan toch echt wel Dessers , die kon en afjagen en dan nog steeds mooi scoren.
Eigenlijk zou je volgend jaar hem nog moeten toevoegen aan het elftal.
Zou een mooie tweede spits zijn die kan afwisselen met onze Mexicaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Shakhtar Donetsk-Feyenoord (09/03/2023-21:00)