Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Loting Europa League

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 25 februari 2023 om 01:03:

Het is de club vd Russische seperatisten, dus populair zullen ze nu niet zijn in Europa. Spelen al sinds de revolutie in 2014 geen thuis wedstrijden de impact van de oorlog op Oekraïense clubs is sowieso gigantisch.


Heb je daar wat meer info over? in hoeverre heeft ook Shaktar, of haar eigenaar, uit de Oost-oblask Donetsk, zich separistisch opgesteld?

Ben wel blij met de loting overigens. Lijkt me zeker niet de sterkste. Niet dat we plots favoriet zijn, maar er liggen toch kansjes denk ik.

 

+1/-0

Rinat Leonidovytsj Achmetov (Donetsk, 21 september 1966) is een Oekraïens zakenman van Tataarse afkomst, vooral bekend als eigenaar van zijn bedrijf SCM Holdings, alsmede als eigenaar van de Oekraïense voetbalclub Sjachtar Donetsk. Achmetov steunt de pro-Russische Partij van de Regio’s financieel.[2]

 

+1/-0

Al die Brazilianen zijn gevlucht toen Rusland binnenviel eentje is er nog geloof ik.
Dus ik vind Feyenoord nu wel favoriet hoor.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Feyenoord wil Noordzijde vullen met Oekraïense vluchtelingen'
vandaag, 21:55 230 reacties 1908.nl
Feyenoord is van plan om een mooi gebaar te maken tijdens de thuiswedstrijd tegen Shakhtar Donetsk. De Rotterdammers willen zich maatschappelijk inzetten en hebben onder meer het idee om voor De Noordzijde vluchtelingen uit Oekraïne uit te nodigen.

Supporters van Feyenoord zijn vanwege sancties van de UEFA niet welkom op de gele zijde. De stadionclub heeft een straf ontvangen na ongeregeldheden tijdens eerdere Europese wedstrijden. Nu Feyenoord tegen de Oekraïense club heeft geloot in de Europa League ziet het kans om een mooi gebaar te maken.

De UEFA moet het idee van Feyenoord nog officieel goedkeuren, eerder ging de Europese voetbalbond al akkoord met verzoeken om alleen kinderen bij te laten wonen bij een duel. De komende periode moet meer duidelijkheid komen. De thuiswedstrijd staat op donderdag 16 maart op het programma.



Heel mooi initiatief. Zou fijn zijn als de uefa het toestaat. Als Shakhtar inderdaad de club is van de pro-Russische seperatisten vraag ik me af of je die vluchtelingen er een plezier mee doet. Of ze komen allemaal om Feyenoord aan te moedigen dat kan ook natuurlijk😁

 

+1/-0

De preses van SD gaf aan dat Feyenoord met SD sociale projekten heeft opgezet of dat ze er samen in werken. Wat betekent dit nu voor Feyenoord, als zij seperatisten zijn? Als dat besef bij de vluchtelingen is, kiezen ze dan voor Feyenoord? (VakkieK)!

 

+1/-0

Half uurtje bijna netzo spannend als wedstrijd zelf lol.. We zijn er weer bij en dat is prima!

Sevilla
Juventus
Manchester United
Bayer Leverkusen
Union Sint-Gillis
AS Roma
Sporting Lissabon

 

+1/-0

Het begint!!

 

+1/-0

AS Roma revanche!!

Daarna evt Union of Leverkussen!

 

+1/-0

Minst leuke tegenstander van het hele zooitje, weer dat roma. Wordt wel een keer tijd voor revanche op die gasten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 17 maart 2023 om 13:19:

Minst leuke tegenstander van het hele zooitje, weer dat roma. Wordt wel een keer tijd voor revanche op die gasten.



Slot vs Mourinho new style vs old style. ;)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2023 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 17 maart 2023 om 13:19:

Minst leuke tegenstander van het hele zooitje, weer dat roma. Wordt wel een keer tijd voor revanche op die gasten.



Slot vs Mourinho new style vs old style. ;)


new style vs old style??? Volgens mij heeft Mourinho geen stijl. Als een angsthaas ligt hij voor het doel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 22 maart 2023 om 01:36:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 17 maart 2023 om 13:20:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 17 maart 2023 om 13:19:

Minst leuke tegenstander van het hele zooitje, weer dat roma. Wordt wel een keer tijd voor revanche op die gasten.



Slot vs Mourinho new style vs old style. ;)


new style vs old style??? Volgens mij heeft Mourinho geen stijl. Als een angsthaas ligt hij voor het doel.



Helemaal met je eens, meest irritante tactiek in het voetbal. Mourinho zet alles dicht. Sarri de coach van Lazio heeft inmiddels aardig door hoe je daar mee omgaat. 2x dit seizoen van ze met 1-0 gewonnen in fantasieloze wedstrijden waarin echt helemaal niks gebeurd. Grappigste is dat Mourinho dan klaagt dat ze bij Lazio ook helemaal niks doen, dat is niet de bedoeling. Helaas gaan wij wel gewillig in dat mes lopen en daarom is het voor ons de meest ongeschikte tegenstander van het stel.

 

+1/-0

Onze coach zal zich beraden en met een goed uit te voeren strijdwijze voor de dag komen. Let's wait and see the fruitfull things!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Loting Europa League