Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » sc Heerenveen-Feyenoord (12/02/2023-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 12 februari 2023 om 16:42:

Timber kan prima achter de bal spelen is sowieso geen nr 10 en Wieffer speelde top dus dan valt je middenveld echt niet voor een kwartiertje uit elkaar hoor. Je zegt eigenlijk dat Kokcu onmisbaar is? Precies mijn punt als ie op scherp staat voor AZ enige moment in het hele seizoen om juist te wisselen (zie ook mijn eerdere post) met daarna Groningen en Volendam thuis kan ie prima zijn 5e geel voor pakken.



Je vergeet echt een paar hele belangrijke dingen:

- Hij is onze aanvoerder en stuurman
- Heerenveen was aan het drukken en wij waren onrustig
- Timber was leeg, is nog aan het opbouwen en moest er dus uit.
- Je kan alleen nou Boulaude of die jongen van Groningen brengen die allebei nog te weinig ervaring hebben.

Sta je 0-3 voor is het een heel ander verhaal, maar kans was TE groot dat je instort en alsnog met 2-2 van het veld stapt.
Daarnaast viel Paixao uit en waren je wissels op en had je anders met 10 man uit moeten spelen, kom je op hetzelfde verhaal neer.

Dan neem je teveel risico wat je gewoon de koppositie kan kosten.

Nu kun je AZ op 5 punten zetten.

Zijn komende week paar oplossingen:

- Starten met Taabouni of Boulaude
- Dilrosun achter de spits
- Gimenez achter Danilo zoals de oefenwedstrijd tegen Emmen, maar heeft zeker niet mijn voorkeur

Dus ik verwacht dat het optie 1 zal worden.

 

+1/-0

Slot reageerde lekker nuchter op de gele kaart liet al blijken wat hij in gedachten heeft Timber op positie Kokcu en dan Bullaude op 10 denk ik omdat hij het had over speler die vandaag op de bank bleef.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 februari 2023 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 12 februari 2023 om 16:42:

Timber kan prima achter de bal spelen is sowieso geen nr 10 en Wieffer speelde top dus dan valt je middenveld echt niet voor een kwartiertje uit elkaar hoor. Je zegt eigenlijk dat Kokcu onmisbaar is? Precies mijn punt als ie op scherp staat voor AZ enige moment in het hele seizoen om juist te wisselen (zie ook mijn eerdere post) met daarna Groningen en Volendam thuis kan ie prima zijn 5e geel voor pakken.



Je vergeet echt een paar hele belangrijke dingen:

- Hij is onze aanvoerder en stuurman
- Heerenveen was aan het drukken en wij waren onrustig
- Timber was leeg, is nog aan het opbouwen en moest er dus uit.
- Je kan alleen nou Boulaude of die jongen van Groningen brengen die allebei nog te weinig ervaring hebben.

Sta je 0-3 voor is het een heel ander verhaal, maar kans was TE groot dat je instort en alsnog met 2-2 van het veld stapt.
Daarnaast viel Paixao uit en waren je wissels op en had je anders met 10 man uit moeten spelen, kom je op hetzelfde verhaal neer.

Dan neem je teveel risico wat je gewoon de koppositie kan kosten.

Nu kun je AZ op 5 punten zetten.

Zijn komende week paar oplossingen:

- Starten met Taabouni of Boulaude
- Dilrosun achter de spits
- Gimenez achter Danilo zoals de oefenwedstrijd tegen Emmen, maar heeft zeker niet mijn voorkeur

Dus ik verwacht dat het optie 1 zal worden.


Optie 2 lijkt mij en jhb erin.

Jouw argument is Kokcu nooit wisselen, sorry totaal niet mee eens ik dacht al sowieso wisselen (zie meerdere eerdere argumenten) en wist toen niet eens dat hij op scherp stond voor AZ, ongelofelijk niet wisselen dus, je beste speler met de geblesseerden Bijlow en Trauner.

Maar goed superblij! Als je van az thuis wint zoals vaak dan nog maar 12 wedstrijden 3 punten voor op ajax en 4 op psv met nog aardig wat pittige wedstrijden voor hun. Van hele linkerrijtje (vitesse haalt rkc in denk ik) alleen ajax (gelijk is top) en sparta uit moeilijk de rest thuis of al 2 keer tegen gespeeld. Veel moeilijke uitwedstrijden al gehad; psv, az, twente, utrecht, vitesse.
Update: rkc op 0-1 wie weet.... #Gompy Heitinga out:-)

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 12 februari 2023, 17:25:57.

 

+1/-0

Even weekend rust voor Kokcu is mischien wel goed hij heeft zoveel gegeven sinds de winterstop en een zwaar programma.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 12 februari 2023 om 17:01:

Even weekend rust voor Kokcu is mischien wel goed hij heeft zoveel gegeven sinds de winterstop en een zwaar programma.


Ja dat had leuk geweest als de volgende wedstrijd tegen een tegenstander als Volendam was geweest.

 

+1/-0

Pedersen speelde sterk en de pass van Wieffer op Gimenez was een hoogtepunt. Een pass op maat waar de spits iets mee kon. Dat zie je te weinig bij Feyenoord. Verder speelden ze het in de tweede helft slecht uit. Er waren genoeg mogelijkheden om de derde te maken. Nu was het een lastig laatste kwartier.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 12 februari 2023 om 21:21:

Pedersen speelde sterk en de pass van Wieffer op Gimenez was een hoogtepunt. Een pass op maat waar de spits iets mee kon. Dat zie je te weinig bij Feyenoord. Verder speelden ze het in de tweede helft slecht uit. Er waren genoeg mogelijkheden om de derde te maken. Nu was het een lastig laatste kwartier.



Eens Pedersen speelt al weken heel sterk, zowel aanvallend áls verdedigend.
Gaat steeds beter.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 12 februari 2023 om 16:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 12 februari 2023 om 16:50:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 12 februari 2023 om 16:42:

Timber kan prima achter de bal spelen is sowieso geen nr 10 en Wieffer speelde top dus dan valt je middenveld echt niet voor een kwartiertje uit elkaar hoor. Je zegt eigenlijk dat Kokcu onmisbaar is? Precies mijn punt als ie op scherp staat voor AZ enige moment in het hele seizoen om juist te wisselen (zie ook mijn eerdere post) met daarna Groningen en Volendam thuis kan ie prima zijn 5e geel voor pakken.



Je vergeet echt een paar hele belangrijke dingen:

- Hij is onze aanvoerder en stuurman
- Heerenveen was aan het drukken en wij waren onrustig
- Timber was leeg, is nog aan het opbouwen en moest er dus uit.
- Je kan alleen nou Boulaude of die jongen van Groningen brengen die allebei nog te weinig ervaring hebben.

Sta je 0-3 voor is het een heel ander verhaal, maar kans was TE groot dat je instort en alsnog met 2-2 van het veld stapt.
Daarnaast viel Paixao uit en waren je wissels op en had je anders met 10 man uit moeten spelen, kom je op hetzelfde verhaal neer.

Dan neem je teveel risico wat je gewoon de koppositie kan kosten.

Nu kun je AZ op 5 punten zetten.

Zijn komende week paar oplossingen:

- Starten met Taabouni of Boulaude
- Dilrosun achter de spits
- Gimenez achter Danilo zoals de oefenwedstrijd tegen Emmen, maar heeft zeker niet mijn voorkeur

Dus ik verwacht dat het optie 1 zal worden.


Optie 2 lijkt mij en jhb erin.

Jouw argument is Kokcu nooit wisselen, sorry totaal niet mee eens ik dacht al sowieso wisselen (zie meerdere eerdere argumenten) en wist toen niet eens dat hij op scherp stond voor AZ, ongelofelijk niet wisselen dus, je beste speler met de geblesseerden Bijlow en Trauner.




Kokcu speelde idd erg slecht, was echt wel toe aan een wissel.
Speelde eigenlijk hele wedstrijd slecht.
Bij hem zag je nog het meest dat hij vorige wedstrijd alles heeft gegeven.

 

+1/-0

Dat het gehele team de wedstrijd van woensdag nog in de benen had, vond ik geen verrassing. Ik had daarom ook op voorhand een hard hoofd in deze pot. Na een bijzonder slecht begin, kon je comfortabel op 2-0 en mag je eigenlijk niet meer in de problemen komen. Maar de energie stroomde uit het elftal, de tweede helft was écht een slijtageslag.

Dat je de overwinning over de streep trekt is heel knap, maar het heeft wéér veel gekost. De schorsing van Kökçü komt op een uiterst ongelukkig moment, nu moet je schuiven/puzzelen zaterdag en mis je tegen de nummer 2 van de Eredivisie je beste speler van het moment. Dat scheelt een slok op een borrel.

Dan moet een volle Kuip bij een avondwedstrijd maar het verschil gaan maken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » sc Heerenveen-Feyenoord (12/02/2023-14:30)