Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (08/02/2023-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

WOW wat een wedstrijd van Feyenoord 50 schoten op goal nog NOOIT gebeurt in de geschiedenis vh Nederlands prof voetbal. Ja er valt genoeg aantemerken op de vier goals tegen maar als je tot 50 kansen komt is echt uniek.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 februari 2023 om 01:46:

WOW wat een wedstrijd van Feyenoord 50 schoten op goal nog NOOIT gebeurt in de geschiedenis vh Nederlands prof voetbal. Ja er valt genoeg aantemerken op de vier goals tegen maar als je tot 50 kansen komt is echt uniek.



50 schoten op goal, 4 goals...
Daarnaast 4 goals tegen...

Bij mij was er totaal geen "wow effect".

Dit was echt ver door de ondergrens heen, volledig het tegenovergestelde van zondag.
Het spel was nog slechter, waarbij onderschatting het toverwoord is.

 

+1/-0

Je bent gewoon zo dominant weer zoals elke wedstrijd na de winterstop maar rendement moet wel omhoog.

 

+1/-0

Penalty serie was ook top 5 uit 5 altijd goed om dat ook een keer gehad tehebben kan in Europa of de beker nog een keer moeten.

 

+1/-0

Het gaat er om wat je weggeeft en de focus houdt.
Deze penaltyserie was compleet onnodig.

We kunnen heel dominant zijn, maar het glas is in deze niet altijd "half vol".
Denk eerder dat we aardig op de bodem hebben gezeten deze keer.

Dit gaat binnenkort een keer goed mis en op dit moment kan het je de titel kosten.

In de toppers zou dit niks verkeerd zijn geweest, maar een nec of Heerenveen moet je gewoon "normaal" van winnen.
Er is kwaliteit genoeg, maar het heeft ook met mentaliteit te maken.

Mentaliteit is getoond ja door terug te komen, met hulp van de scheids anders verlies je met 0-2.
Mentaliteit is ook dat je überhaupt niet in deze situatie terecht komt.

 

+1/-0

kan ik de wedstrijd ergens online bekijken/downloaden?

 

+1/-0

Wat een k*twedstrijd. Ik weet niet goed wat Feyenoord verdedigend aan het doen was, maar ze zullen wat minder halfslachtig moeten gaan optreden om het aantal tegendoelpunten komende wedstrijden te minimaliseren. Anders geef je straks alles weg. Dat moet komende wedstrijden echt beter. Ik heb me kapot zitten ergeren.

Ik heb weleens het idee dat de slechte 'kans/goal-ratio' ook komt door de manier van spelen. Dat Slot zoveel vraagt van zijn spelers, dat het 'op' is zodra ze in kansrijke positie komen. Dat het aan rust en focus ontbreekt, bij het type speler wat de spelopvatting van Slot kan opbrengen. De grootste goalgetters zijn zelden spelers die bergen werk verzetten, het zijn sluipmoordenaars die hun momenten kiezen en zich verder verstoppen. In het spel van Slot is daar geen ruimte voor.

Een Giménez gaat steeds beter presteren, in wat Slot van hem verlangd. Maar hij is minder doeltreffend geworden. Dat is denk ik geen toeval. Misschien dat iets meer balans daarin beter zou zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 09 februari 2023 om 03:30:

Je bent gewoon zo dominant weer zoals elke wedstrijd na de winterstop maar rendement moet wel omhoog.


In het eerste half uur had Feyenoord een goal moeten maken, maar het gebeurde niet. Dan wordt het dus een lastige avond. Waarom nu weer Danilo? Gimenez had in de basis moeten staan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2023 om 09:46:

Wat een k*twedstrijd. Ik weet niet goed wat Feyenoord verdedigend aan het doen was, maar ze zullen wat minder halfslachtig moeten gaan optreden om het aantal tegendoelpunten komende wedstrijden te minimaliseren. Anders geef je straks alles weg. Dat moet komende wedstrijden echt beter. Ik heb me kapot zitten ergeren.

Ik heb weleens het idee dat de slechte 'kans/goal-ratio' ook komt door de manier van spelen. Dat Slot zoveel vraagt van zijn spelers, dat het 'op' is zodra ze in kansrijke positie komen. Dat het aan rust en focus ontbreekt, bij het type speler wat de spelopvatting van Slot kan opbrengen. De grootste goalgetters zijn zelden spelers die bergen werk verzetten, het zijn sluipmoordenaars die hun momenten kiezen en zich verder verstoppen. In het spel van Slot is daar geen ruimte voor.

Een Giménez gaat steeds beter presteren, in wat Slot van hem verlangd. Maar hij is minder doeltreffend geworden. Dat is denk ik geen toeval. Misschien dat iets meer balans daarin beter zou zijn.


De manier van voetballen vreet energie, wat ten kostte gaat van doeltreffendheid. Slot zou eens moeten kijken naar clubs als Man. City, Barcelona en Real Madrid. Goed voetbal, zonder dat het extreem veel energie kost.

 

+1/-0

Dat Gimenez altijd in zijn eentje tussen acht verdedigers staat, doet mij verbazen. De anderen staan op de vleugels of op het middenveld. Het hoeft je niet te verbazen, dat het zoveel moeite kost, om vrij, op doel te schieten. Met zoveel spelers tussen jou en het doel. Zo kom je niet aan voetballen toe en aanspelen van de spits is er ook niet bij, al doe je nog zo je best. Er moeten meer spelers in de 16. Dat is in ieder geval mijn mening. Ik kan het fout hebben, maar gezien het spelbeeld, twijfel ik daar niet aan. Ze moeten anders gaan spelen.

 

+1/-0

Die wellenreuther is wel een probleem voor de komende wedstrijden, erg onzekere keeper en dat slaat weer over op de verdediging. Maar ja hij is niet voor niks 2e keeper, gewoon een stuk minder dan bijlow en daar kan die jongen weinig aan doen. Beste is denk ik maar vertrouwen geven en hem niet al te veel afkraken. Hij kan er nog een beetje in groeien. Defensief was het de zwakste en slapste wedstrijd tot nu toe en dan mis je toch echt die stabiliteit en efficientie van trauner. Bijlow en Trauner missen gaat echt punten kosten en dat is extra zuur als je weer eens meedoet voor het kampioensschap.

 

+1/-0

Maak me wel beetje zorgen om Kokcu hij is zo belangrijk en in de laatste 2 wedstrijden liep hij toch wat te trekkebenen. Met liefst 171 balcontacten noteerde hij een waarde die in het Nederlandse profvoetbal al ruim vier jaar niet meer gemeten is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 09 februari 2023 om 09:46:

Wat een k*twedstrijd. Ik weet niet goed wat Feyenoord verdedigend aan het doen was, maar ze zullen wat minder halfslachtig moeten gaan optreden om het aantal tegendoelpunten komende wedstrijden te minimaliseren. Anders geef je straks alles weg. Dat moet komende wedstrijden echt beter. Ik heb me kapot zitten ergeren.

Ik heb weleens het idee dat de slechte 'kans/goal-ratio' ook komt door de manier van spelen. Dat Slot zoveel vraagt van zijn spelers, dat het 'op' is zodra ze in kansrijke positie komen. Dat het aan rust en focus ontbreekt, bij het type speler wat de spelopvatting van Slot kan opbrengen. De grootste goalgetters zijn zelden spelers die bergen werk verzetten, het zijn sluipmoordenaars die hun momenten kiezen en zich verder verstoppen. In het spel van Slot is daar geen ruimte voor.

Een Giménez gaat steeds beter presteren, in wat Slot van hem verlangd. Maar hij is minder doeltreffend geworden. Dat is denk ik geen toeval. Misschien dat iets meer balans daarin beter zou zijn.



De kranten spreken van een historische beker wedstrijd. Nu twee keer terug gekomen van 2-0 achterstand dat zie je bijna nooit. Bij mij was de moed al lang in de schoenen gezakt, maar niet bij dit Feyenoord.

Dit bericht is gewijzigd op 9 februari 2023, 15:32:23.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Nec (08/02/2023-21:00)