Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Volendam-Feyenoord (06/11/2022-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Wat een overwicht eerste kwartier zonder goals ..... Danilo staat volledig vrij moet m nog wel maken, Sebas echt een absolute wereldgoal! Absoluut onhoudbaar halve meter van de hand van de goeie keeper. Die junior paksoi in de basis (die bij jo21 nog niet eens het verschil zou maken, gelijk tegen groningen zoooo slecht). Je speelt gewoon met 10 man. Als ie de bal heeft eerst ff 10 seconden stil staan :\(. Ongelofelijk, svp eerst tempo en actie maken, daarna weer ff overzicht/rust of terug niet andersom. 1 goed pasje. En dan zeiken op idrissi die is echt beter zeker in de kleine ruimte. Wat moeten jhb (waarom uit, dan basis, dan weer uit??) En Walemark die het top gedaan heeft denken? Die braziliaan spreekt niet eens engels en heeft met fortuna erbij al 3 goede kopkansen volledig verkloot. Ik zou met danilo en gimi spelen. Kokcu weer een drama vrije trap (1 op de tig gaat erin...) En zo vaak zo gevaarlijk balverlies in de drukke ruimte vlak voor eigen 16. Ongelofelijk. Zo snel mogelijk iemand van je team de bal geven die achter staat met gezicht naar voren en dus overzicht (uit de drukte, evt snelle kantwissel) of die echt vrij staat of iig met gezicht naar voren aan de zijkant, niet in de drukte kappen draaien met hoofd naar beneden, pupillenfout. Moet ook gecoacht worden, maar ja onze heilige captain krijgt geen kritiek.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 6 november 2022, 15:37:27.

 

+1/-0

ACh je speelt tegen een KKD team dus straks wel aan doelsaldo werken.

 

+1/-0

Verschrikkelijke 2e helft.

 

+1/-0

Gvd kut kunstgras.

 

+1/-0

Bijlow weer goede wedstrijd pakt gewoon punten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 november 2022 om 16:01:

Gvd kut kunstgras.



Ik dacht kort voor de blessure van Geertruida ‘uitspelen en van geluk spreken dat die nepmat geen blessures kostten’.

Gelukkig lijkt het mee te vallen

 

+1/-0

Gewoon prima zege, zeker na de zware wedstrijd van donderdag.
We zitten nu niet in de periode dat we "ff met 7-0 winnen", maar daar moeten ze komende periode naar toe werken.
We hebben Volendam lam gelegd en gescoord wanneer nodig.

Nu op naar Cambuur en Excelsior thuis, gewoon 6 punten en dan winterstop.

Dan hebben we het niet slecht gedaan de eerste seizoenshelft, ook al kon het beter.

Vandaag was gewoon prima.

 

+1/-0

Eerste helft was leuk om te zien met veel mooie combinaties, diepgang en prima positiespel. Tweede helft zakelijk over de streep getrokken, maar eigenlijk moet je een grotere score neerzetten. Paixao en Dilrosun speelden goed op de vleugels, allebei veel oog voor de voorzet. Paixao brengt veel diepte en creativiteit in het spel, een duidelijke vooruitgang op de vleugels. Hij mag nog iets meer de schroom van zich afwerpen en acties aangaan wat mij betreft, maar je ziet potentie. Nu hopen dat we niets meer verspelen tot aan de winterstop, in principe zou dat moeten lukken maar onderschatting ligt op de loer.

 

+1/-0

Hoop dat Slot Dilrosun voortaan op rechts houdt dat is zijn beste positie, dat geschuif helpt niet.

 

+1/-0

Over " geschuif " gesproken, ik blijf het gevoel houden dat 't nog altijd een zoeken is naar wie en waar en hoe. Op 't veld heb je op zich geen al te slechte spelers. Maar past het allemaal wel bijeen ? Het spel valt telkens teveel uiteen in blokjes, brokjes en stukjes, een beetje van dit en een beetje van dat. Tegen matige tegenstanders die zelf het spel niet maken valt 't niet op, zoals Volendam. Maar een stugge tegenstander of een die z'n tanden in Feyenoord wil zetten moet je met een goed gesmeerde veldselectie komen die heel goed op elkaar is ingespeeld en een goede afspiegeling is van de beste man op de juiste plaats.

 

+1/-0

Het kost natuurlijk nog steeds tijd voor Slot en dan vindt ik dat hij het gewoon goed doet dit was een zakelijke overwinning als je ook zag dat die neuzen goed weg kwamen tegen Volendam,ik denk straks als alle puntjes op de i staan er een goed elftal staat.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Volendam-Feyenoord (06/11/2022-14:30)