Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Twente 09-10-2022 14.30

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 oktober 2022 om 20:24:

Lopez slachtofferen, omdat het donderdag niet geweldig was is te gemakkelijk. Heel veel spelers waren matig. Met Trauner en Hancko heeft Feyenoord twee zeer goede spelers. Pedersen, Geertruida, Rasmussen en Wieffer zijn goede spelers. Kökcü wisselt goede momenten af met slechte momenten. Timber speelde flets, onopvallend. Hij moet veel meer doen. Als Feyenoord mee wil doen om het kampioenschap en ver wil komen in de EL, dan moet Slot nog een paar wisselingen doorvoeren.



Ik begreep dat Lopez nog nooit twee wedstrijden in de week heeft gespeeld, die intensiteit is hem nog vreemd en Slot wilde hem daarom rust geven. Wel vreemd dat hij daarvoor het centrale duo uit elkaar haalt (Rasmussen was dramatisch), hij heeft ook Bjorkan en Hartmann nog. Dat Slot die niet gebruikt heeft vond ik opvallend.

Wieffer kan mij tot nu toe prima bekoren maar moet nog een paar grote stappen maken. Het lullige is; de wedstrijden waarin Feyenoord gebaat bij een beter gebalanceerd middenveld zijn de ‘grote’ wedstrijden. En daarin komt Wieffer het meeste tekort. Maar hij komt er wel…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 oktober 2022 om 00:21:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 09 oktober 2022 om 20:24:

Lopez slachtofferen, omdat het donderdag niet geweldig was is te gemakkelijk. Heel veel spelers waren matig. Met Trauner en Hancko heeft Feyenoord twee zeer goede spelers. Pedersen, Geertruida, Rasmussen en Wieffer zijn goede spelers. Kökcü wisselt goede momenten af met slechte momenten. Timber speelde flets, onopvallend. Hij moet veel meer doen. Als Feyenoord mee wil doen om het kampioenschap en ver wil komen in de EL, dan moet Slot nog een paar wisselingen doorvoeren.



Ik begreep dat Lopez nog nooit twee wedstrijden in de week heeft gespeeld, die intensiteit is hem nog vreemd en Slot wilde hem daarom rust geven. Wel vreemd dat hij daarvoor het centrale duo uit elkaar haalt (Rasmussen was dramatisch), hij heeft ook Bjorkan en Hartmann nog. Dat Slot die niet gebruikt heeft vond ik opvallend.

Wieffer kan mij tot nu toe prima bekoren maar moet nog een paar grote stappen maken. Het lullige is; de wedstrijden waarin Feyenoord gebaat bij een beter gebalanceerd middenveld zijn de ‘grote’ wedstrijden. En daarin komt Wieffer het meeste tekort. Maar hij komt er wel…


Precies dat ja. We vergeten vaak hoe lang iemand nodig heeft om te wennen. Vergelijk kokcu nu met toen hij aan het begin invalbeurten kreeg, zit lichtjaren tussen.... Sinisterra werd door velen afgeschreven aan het begin, middelmaat. Daarom is het bijv best knap wat Timber al brengt, kan nog veel beter. Alleen in de as liever iemand die er al staat en het team draagt en de rest beter maakt ipv zichzelf ontwikkelen, maar ja dan zou je nooit iemand van onder zeg 22 jaar kunnen laten wennen in de as.

De 5-3-2 van zondag vond ik wel raar en te gewaagd. Geef dan idd Bjorkan of Hartman (fit?) speeltijd en laat de as (hancko) hetzelfde. Niet teveel testen en experimenteren nu daar heb je tijdens het wk zeeen van tijd voor met trainingen en oefenwedstrijden.
Wat als Ricky die pingel wel had gekregen? 50/50 wat mij betreft. Dan had je wellicht weer puntverlies gehad en echt al te ver achter gestaan met enorme druk op de moeilijke wedstrijd az uit (nu ook natuurlijk).

 

+1/-0

Vind het tevroeg om 3-5-2 weer in de prullenbak tegooien de centrale 3 Rasmussen, Trauner en Geertruida moesten wennen maar het kan wel gaan werken.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord - FC Twente 09-10-2022 14.30