Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Midtjylland-Feyenoord (06/10/2022-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ik blijf het zeggen maar laat dan die andere gasten starten waar we nu al van weten dat die eind van het seizoen gewoon basis zijn.
Was je daar 5 wedstrijden geleden mee begonnen waren ze al stuk verder.
Nu blijf je maar doormodderen , de bank heeft ook wel door maakt niet uit wat ik doe zit toch op de bank.

 

+1/-0

Was idd heel slecht mischien voorlopig de verwachtingen maar even op lager pitje zetten team van vorig seizoen was drie klasses beter. Maarja Feyenoord MOEST wel verkopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2022 om 23:41:

Was idd heel slecht mischien voorlopig de verwachtingen maar even op lager pitje zetten team van vorig seizoen was drie klasses beter. Maarja Feyenoord MOEST wel verkopen.


Ja dat klopt maar ze hebben ook verzuimd om een 6 te halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 oktober 2022 om 23:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2022 om 23:41:

Was idd heel slecht mischien voorlopig de verwachtingen maar even op lager pitje zetten team van vorig seizoen was drie klasses beter. Maarja Feyenoord MOEST wel verkopen.


Ja dat klopt maar ze hebben ook verzuimd om een 6 te halen.



Dat is nog het meest pijnlijke , Twente met minder geld houdt gewoon bepaalde spelers vast die ze denken nodig te hebben.
Feyenoord die op dat moment qua geld goed zat laat nog even de belangrijkste speler( gaan voor een fooi en haalt niets terug.

 

+1/-0

Dit is een slechte selectie met een paar uitschieters die echter om vreemde redenen niet op het veld staan. Als ik een conclusie mag trekken voor het heden: laat Slot aub vertrekken, vloei een aantal spelers af, zeg sorry tegen een aantal met fanfare binnengehaalde spelers. Ga gewoon voor het hechte Feyenoord-spel. Sturm & Dräng. Daarvoor heb je cracks nodig. Haal ze, nu, voordat het helemaal te laat is.

 

+1/-0

Aursnes hadden ze idd niet moeten laten gaan, maar velen van ons waren dat eens. Je had hem aan zijn contract moeten houden ook al was hij zelf al akkoord.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 oktober 2022 om 00:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 oktober 2022 om 23:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2022 om 23:41:

Was idd heel slecht mischien voorlopig de verwachtingen maar even op lager pitje zetten team van vorig seizoen was drie klasses beter. Maarja Feyenoord MOEST wel verkopen.


Ja dat klopt maar ze hebben ook verzuimd om een 6 te halen.



Dat is nog het meest pijnlijke , Twente met minder geld houdt gewoon bepaalde spelers vast die ze denken nodig te hebben.
Feyenoord die op dat moment qua geld goed zat laat nog even de belangrijkste speler( gaan voor een fooi en haalt niets terug.



Ja idd, slot is een gentleman en zegt daar niets over maar ik denk dat ie stevig baalt dat Zerrouki niet gehaald is. Dat is een van de ontbrekende schakels. Die gaat wel voorop in de strijd itt de overhypte Kokcu .

 

+1/-0

Ze hadden Arne beloofd een vervanger tehalen daar baalt hij gewoon van slechte zaak ook als je Slot langer wil houden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 oktober 2022 om 00:46:

Ze hadden Arne beloofd een vervanger tehalen daar baalt hij gewoon van slechte zaak ook als je Slot langer wil houden.



Zeker, slechte zaak. We mogen voor Slot hopen dat er in de winterstop een nieuwe ´zes´ komt.Kunnen we goed gebruiken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 oktober 2022 om 23:33:

Dit is typisch Feyenoord. Als we denken nu gaan we door stort heel de klerezooi weer in elkaar. We hebben nog nooit een goed seizoen weten te continueren en het zal dit seizoen niet anders zijn. Zo zonde, gen doorontwikkeling en aardige transfers. Die Kocksu gaat niets meer opleveren, die laat het op de momenten dat ie er moet staan alleen maar afweten.



Feit is dat sinds Trauner geen aanvoerder meer is het minder loopt bij Kökcu...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 oktober 2022 om 00:46:

Ze hadden Arne beloofd een vervanger tehalen daar baalt hij gewoon van slechte zaak ook als je Slot langer wil houden.



Ze hebben veel te lang achter die Zerouki aan gezeten. Toen dat nietclukte was het al te laat en ging de markt zo goed als al dicht.

 

+1/-0

Ik vond het geen geweldige wedstrijd en de eindstand was een tegenvaller ik denk dat Slot nog een gigantische klus heeft om van dit wreemdelegioen een team te maken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Lada1300niva schreef op 07 oktober 2022 om 10:44:

Ik vond het geen geweldige wedstrijd en de eindstand was een tegenvaller ik denk dat Slot nog een gigantische klus heeft om van dit wreemdelegioen een team te maken



Het gaat erom dat hij keuzes moet maken.
Dit middenveld werkt niet met Timber en Kökçü, allebei te veel slaapmomenten en kunnen uit het niets een bal weggeven.

Ook voorin moet je gewoon keuzes durven te maken en niet van ooit was die goed bij Az dus geef hem maar weer de kans.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 07 oktober 2022 om 00:17:

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 07 oktober 2022 om 00:05:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 06 oktober 2022 om 23:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 06 oktober 2022 om 23:41:

Was idd heel slecht mischien voorlopig de verwachtingen maar even op lager pitje zetten team van vorig seizoen was drie klasses beter. Maarja Feyenoord MOEST wel verkopen.


Ja dat klopt maar ze hebben ook verzuimd om een 6 te halen.



Dat is nog het meest pijnlijke , Twente met minder geld houdt gewoon bepaalde spelers vast die ze denken nodig te hebben.
Feyenoord die op dat moment qua geld goed zat laat nog even de belangrijkste speler( gaan voor een fooi en haalt niets terug.



Ja idd, slot is een gentleman en zegt daar niets over maar ik denk dat ie stevig baalt dat Zerrouki niet gehaald is. Dat is een van de ontbrekende schakels. Die gaat wel voorop in de strijd itt de overhypte Kokcu .


Schei nou eens uit met die Zerrouki, die heeft sinds we interesse hebben getoond welgeteld één goede wedstrijd gespeeld bij Twente. Compleet overhyped. Ik ben het met je eens dat een fatsoenlijke 6 niet zou misstaan bij dit Feyenoord, maar waarom zou je dan voor een speler gaan die ruim 8 miljoen zou moeten kosten en bij z'n eigen subtopper niet uitblinkt.

 

+1/-0

Toch wel slecht om te zien hoe het met de supporters daar weer gaat. Gezinnen die daar zitten te kijken krijgen klappen en moeten rennen voor dr. leven.
Dit doet onze club geen goed.
En kost ook nog eens veel geld aan boetes aan de UEFA, en mogelijk in de toekomst ook nog eens uitsluiting.
Sterk ingrijpen is volgens mij het enigste. :feyenoord

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

boyjoep schreef op 07 oktober 2022 om 15:57:

Toch wel slecht om te zien hoe het met de supporters daar weer gaat. Gezinnen die daar zitten te kijken krijgen klappen en moeten rennen voor dr. leven.
Dit doet onze club geen goed.
En kost ook nog eens veel geld aan boetes aan de UEFA, en mogelijk in de toekomst ook nog eens uitsluiting.
Sterk ingrijpen is volgens mij het enigste. :feyenoord


Oh, heb je alles zien gebeuren dan??

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 07 oktober 2022 om 17:42:

open/sluit de onderstaande quote:

boyjoep schreef op 07 oktober 2022 om 15:57:

Toch wel slecht om te zien hoe het met de supporters daar weer gaat. Gezinnen die daar zitten te kijken krijgen klappen en moeten rennen voor dr. leven.
Dit doet onze club geen goed.
En kost ook nog eens veel geld aan boetes aan de UEFA, en mogelijk in de toekomst ook nog eens uitsluiting.
Sterk ingrijpen is volgens mij het enigste. :feyenoord


Oh, heb je alles zien gebeuren dan??



De beelden spreken toch voor zich?

 

+1/-0

Welke beelden?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » FC Midtjylland-Feyenoord (06/10/2022-21:00)