Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Psv-Feyenoord (18/09/2022-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord kan zondag 2 oktober in de uitwedstrijd tegen NEC weer beschikken over Lutsharel Geertruida. De verdediger kampte met de ziekte van Pfeiffer en mag maandag weer volledig meetrainen met de groep. Geertruida mist dus nog de uitwedstrijd tegen PSV van aanstaande zondag.

''De ziekte van Pfeiffer brengt met zich mee dat je een x-aantal weken geen fysiek contact mag hebben met je medespelers, omdat dat een bepaalde dreiging kan meebrengen voor de gezondheid van een speler'', vertelt trainer Arne Slot. ‘’Als je door die periode heen bent, en dat voelt hij zich, dan kan je gewoon weer aansluiten bij de groepstraining. Dat kan dus na aanstaande zondag. Voor ons is het heel prettig dat Geertruida naar Jong Oranje gaat en daar wedstrijden gaat spelen, want dan krijgen we hem weer topfit terug na de interlandbreak.''

Slot weet verder te melden dat Feyenoord weer kan beschikken over Ofir Marciano. De training van morgen zal moeten uitwijzen of de doelman weer tot de selectie kan behoren. Ook Sebastian Szymański is weer inzetbaar. Wanneer de training van morgen geen problemen oplevert reist de Pool met Feyenoord mee naar Eindhoven. Verder beschikt de Rotterdamse club over een volledig fitte selectie.

Szymanski meldt zich op trainingsveld; Geertruida traint apart

Feyenoord kon vandaag weer beschikken over Sebastian Szymanski. De aanvallende middenvelder is volledig hersteld van een hamstringblessure en sloot vandaag weer aan op de openbare training van de Rotterdammers.

Dit meldt RTV Rijnmond. Trainer Arne Slot zag verder Lutsharel Geertruida individueel trainen. De verdediger kampt met de ziekte van Pfeiffer en heeft nog even nodig om weer op zijn oude niveau te komen. Feyenoord trainde daags na de wedstrijd tegen SK Sturm Graz voornamelijk met wisselspelers.

 

+1/-0

Iedereen is zo positief over Feyenoord en dat we zondag wel even winnen dat ik het nog maar moet zien.
Feyenoord is in mijn ogen nog steeds in de eerste fase en dan ga je soms hard op je bek en kan je soms ook super uithalen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 17 september 2022 om 00:58:

Iedereen is zo positief over Feyenoord en dat we zondag wel even winnen dat ik het nog maar moet zien.
Feyenoord is in mijn ogen nog steeds in de eerste fase en dan ga je soms hard op je bek en kan je soms ook super uithalen.



eens

 

+1/-0

Je moet de media niet geloven, het is en blijft 1 van de moeilijkste wedstrijden op de kalender. PSV heeft genoeg kwaliteiten om gewoon van ons te winnen en dan bij de oppertunisten is het weer psv titelkandidaat. Met een gelijkspel zou ik prima tevreden zijn.

 

+2/-0

Ik hoor weer never change a winning team maar met de mogelijkheden die Arne op de bank heeft zitten kan je best met een verrassing komen morgen.

 

+1/-0

Ik laat me graag positief verrassen. Ik heb er geen hoge verwachting van, de media lijkt ons nu wat te hypen na twee makkelijke overwinningen tegen relatief matige tegenstanders. PSV heeft nog steeds veel kwaliteit, ze zijn bijzonder effectief in matige wedstrijden. Ik denk dat een gelijkspel op dit moment het hoogst haalbare is voor ons, gezien de ruimtes die we af en toe weggeven omdat de hoge druk af en toe niet collectief wordt uitgevoerd.

 

+1/-0

PSV moet weer het spel maken thuis, middenveld is cruciaal maar Kokcu-Dilrosun-Timber zou ik niet veranderen nu.

 

+1/-0

Ik moet het nog maar zien. Feyenoord lijkt al tot favoriet te zijn gebombardeerd, ik zie ze liever vanuit de underdogpositie verrassen dan dat de buitenwacht een overwinning verwacht.

Dit speelt PSV in de kaart, een ploeg waar het rommelt en die tot nu toe nog niet overtuigd heeft. Zij mogen nu bijna achterover leunen, terwijl ik vind dat ze juist kwetsbaar zijn als zij de bovenliggende partij worden geacht te zijn.

Tegen Rangers, Bodo/Glimt en Twente ging het misschien wel juist niet omdat alles en iedereen wel dacht dat het goed zou komen.

Het kan echt alle kanten op morgen, om er nog een cliché uit te gooien. Ik ben ervan overtuigd dat Feyenoord kan winnen, maar het gaat echt geen makkie worden. PSV kan door al het gerommel daar zomaar de geest krijgen, er kan een collectief opstaan dat gaat vechten voor een resultaat en waar Feyenoord het heel moeilijk mee gaat krijgen.

 

+1/-0

In het verleden was het beter om underdog tezijn maar sinds Slot en het vertoonde spel is het zo dat je ook de favorietenrol aan moet kunnen.

 

+1/-0

Pffff zenuwen……

 

+1/-0

Til mag weer een keer beginnen.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Hancko, Lopez; Timber, Dilrosun, Kökcü; Jahanbakhsh, Danilo, Idrissi.

Wissels Feyenoord: Wellenreuther, Marciano, Benita, Bjørkan, Hartman, Rasmussen, Wieffer, Bullaude, Szymański, Wålemark, Gimenez, Paixão.

-Geertruida(Pfeiffer), -Remie, -Troost, -Taabouni,-Dermane, -Milambo, -Naujoks, -Valk, -Kleijn(Buiten Wedstrijdselectie).

Dit bericht is gewijzigd op 18 september 2022, 13:34:02.

 

+1/-0

Kameraden succes vanmiddag:pul:feyenoord

 

+1/-0

4" Idrissi: 0-1

 

+1/-0

Goede pressing van Danilo en Ali als je Idrissi zo vrij laat weet hij er wel raad mee heeft altijd een goed schot.

 

+1/-0

16" Branthwaite: 1-1

Feyenoord roept het volledig over zichzelf af.

Veel meer rust aan de bal
Compacter spelen
Druk naar voren

Ze hebben psv dan volledig in de tang.

 

+1/-0

Nou dat zag er beroerd uit Justin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 september 2022 om 14:48:

Nou dat zag er beroerd uit Justin.



Was geen fout Bijlow, die Branthwaite had beter verdedigd moeten worden.
Bijlow was kansloos, ook bij die kans er voor was hij niet fout, was een hele rare bal.

 

+2/-0

Vanmiddag mis je Geertruida rechtsback en haal Danilo er alsjeblieft z.s.m. af.
Die loopt alleen maar in de weg en doet werkelijk niks goed, op die ene kans na...

Feyenoord speelt dramatisch en roept alles volledig op zichzelf af.

26" Gahkpo: 2-1

Voorsprong is dik verdient...

 

+1/-0

Nou daar gaan we met al die optimistische geluiden vooraf……

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 5 pagina's: 1 2 3 4 5

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Psv-Feyenoord (18/09/2022-14:30)