Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Lazio - Feyenoord (Do 8-9 21:00 uur)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

De eerste helft was het slechtste voetbal dat ik onder Slot heb gezien, we werden op alle vlakken overklast. Sarribal in optima forma. Niemand scoorde voldoende, met negatieve uitschieters op het middenveld, onze backs en al helemaal onze onzekere keeper. Tweede helft was iets beter, met name omdat Lazio gas terugnam. Ik vond Gimenez en Paixao goed invallen. Uiteindelijk is de uitslag verteerbaar en overkomelijk in de rest van de Europese campagne.

 

+1/-0

Beetje overdreven, 1e doelpunt is hands van degene die de eindpass geeft van hun, wat de var helaas en vreemd genoeg niet ziet. Tweede matig ingegrepen door Hartman die ook al bij de 1e goal de binnenkant niet dekt. En matig optreden Bijlow wat een keer kan gebeuren, hij had ook een paar goede ingrepen. 2-0 tegen een goed team met ons nieuwe team wordt dan gewoon lastig. De 4-0 is ook enorm lucky, bal valt precies tussendoor. Maar idd was niet best 1e helft en 2e kom je bij a nog op 4-3. Tweede was meer een pingel dan de 1e, vreemd dat de var die 2e afkeurt, je kan m zeker geven is zeker geen grote fout scheids die de var moet corrigeren namelijk

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 09 september 2022 om 17:27:

Graag de achterhoede zo spelen: Hancko- Rasmussen- Trauner - Pedersen / Benita. Trauner en Rasmussen hielden wel driemaal de nul en Hancko is een top lb!!



Zeker ene kant snap ik wel dat je 3 lb's hebt dus daarvan iemand wil opstellen maar Hankco was bij zijn debuut op LB echt super en Rasmussen begon ook zijn draai tevinden.

 

+2/-0

Of de uitslag nu okay is of niet, je zag wel dat het nog bij lange geen team is en dat het wel wil ballen, maar dat er gewoon geen lijn in zit waar alle speler op zitten. Ik durf te beweren dat het veldteam van vorig seizoen wel had kunnen winnen van Lazio en met goed spel. Individueel lijken de aangetrokken spelers heel wat maar collectief is het matig. Daarbij zijn er ook nog spelers waarvan ik vind dat ze het prima zullen doen bij de betere Europese middenmoter, maar in cruciale wedstrijden flink door de mand vallen, Dilrosun, Danilo, sorry ik zie geen duidelijke meerwaarde, geef mij in de plaats Sinesterra en Dessers, niet altijd garantie voor doelpunten maar veel creatiever, onvoorspelbaar, ze zijn er gewoon. Ik vraag mij af hoe je huidige mix van smaken en soorten tot een geheel kunt brengen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 september 2022 om 11:28:

Of de uitslag nu okay is of niet, je zag wel dat het nog bij lange geen team is en dat het wel wil ballen, maar dat er gewoon geen lijn in zit waar alle speler op zitten. Ik durf te beweren dat het veldteam van vorig seizoen wel had kunnen winnen van Lazio en met goed spel. Individueel lijken de aangetrokken spelers heel wat maar collectief is het matig. Daarbij zijn er ook nog spelers waarvan ik vind dat ze het prima zullen doen bij de betere Europese middenmoter, maar in cruciale wedstrijden flink door de mand vallen, Dilrosun, Danilo, sorry ik zie geen duidelijke meerwaarde, geef mij in de plaats Sinesterra en Dessers, niet altijd garantie voor doelpunten maar veel creatiever, onvoorspelbaar, ze zijn er gewoon. Ik vraag mij af hoe je huidige mix van smaken en soorten tot een geheel kunt brengen.




Je vergeet één speler: AURSNESS. Hij wordt NODE gemist

 

+1/-0

De as is weg.
Aursness, Senesi, Toornstra, Sinisterra, Dessers.

Ja ook Toornstra, we missen werkers.

 

+2/-0

Het is zo en zo nog geen team, ook in de eredivisie hebben ze het moeilijk.
De eerste echt goede wedstrijd moet nog gespeeld worden ik ga er van uit dat komt omdat ze niet op elkaar zijn ingespeeld en de automatismen er nog niet in zitten.
Ik hoop dat ze deze tijd zonder te veel punten te verspelen doorkomen anders is het seizoen naar de knoppen.

 

+1/-0

Slot verwacht zelf dat het de komende weken beter zou worden dus daar houd ik me aanvast, tegen Lazio was vooral het verschil in tempo schrikbarend het tempo moet flink omhoog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 september 2022 om 12:12:

De as is weg.
Aursness, Senesi, Toornstra, Sinisterra, Dessers.

Ja ook Toornstra, we missen werkers.




nee missen alleen AURSNESS. Hij bewaakte de balans. Te gemakkelijk laten gaan

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 september 2022 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 september 2022 om 12:12:

De as is weg.
Aursness, Senesi, Toornstra, Sinisterra, Dessers.

Ja ook Toornstra, we missen werkers.




nee missen alleen AURSNESS. Hij bewaakte de balans. Te gemakkelijk laten gaan



Aursness maakte heel veel fouten vorig jaar, het viel goed in elkaar en dat redde hem ook vaak.
Het is een goede speler, wat je zegt klopt deels, maar maakte daarin ook vaak verkeerde keuzes.
Dat is een leercurve waarin die zat en dit jaar had moeten doortrekken, maar koos voor het geld.

Wat arrow1 zegt klopt dus wel, de as is weg en dan valt je fundering weg en stort alles in. Je zult dus nu moeten stutten en nieuwe fundering leggen waarop een nieuwe as gaat ontstaan.

Dat heeft tijd nodig, maar dan moet Slot ook wel voor rust kiezen en zeker in de achterhoede, want daarin wisselt die veel te veel.

Had nog even doorgegaan met Pedersen-Trauner-Rasmussen-Hancko dat stond en had over paar weken rustig veranderingen aangebracht.

We hebben nu iedere wedstrijd met een andere linksback gespeeld en een centrum de laatste wedstrijden wat elkaar nog niet kent, waardoor je nu 7(!!!) doelpunten tegen hebt gekregen in twee wedstrijden.

Dus ik hoop dat Slot hier ook van leert en niet koppig nu doorzet, want dan kan de balans ook net verkeerd uitslaan en stort de boel alsnog volledig in.

 

+1/-0

Het is niet alleen de as. Bijlow en Trauner zijn de enige nog met twee reservespelers van vorig jaar. Helaas is Gertruida geblesseerd, ook dat scheelt. Tel daarbij op dat het net de toren van Babel is, zoveel nationaliteiten.
Komt tijd, komt raad. Het is niet anders. En vertrouwen in Slot, ook al zal ook hij wel eens een mispikker maken.
Vroeg of laat zal hij het op de rit krijgen.

 

+1/-0

Met de Toren van Babel valt nog te leven, heel wat Europese topclubs hebben een mega-multi-culti selectie. Maar er moet asap een spellijn in komen, een huisstijl om zo maar eens uit te drukken. Het is een beetje van alles wat, te veel los zand. Je kunt uit gaan van een stevig verdedigend blok, een controlerend middenveld, een aanvallend middenveld, vleugelacties of een 16-meter Sturm und Drang, betonvoetbal of een combinatie maar je zult wel keuzes moeten maken en ook streven naar de beste veldselectie, van het laatste ben ik momenteel niet zo overtuigd. Nu maar proberen binnen de top vijf de competitie te blijven.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 september 2022 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 september 2022 om 12:12:

De as is weg.
Aursness, Senesi, Toornstra, Sinisterra, Dessers.

Ja ook Toornstra, we missen werkers.




nee missen alleen AURSNESS. Hij bewaakte de balans. Te gemakkelijk laten gaan



Dat heeft niet lang bij je geduurd, dat je weer doorslaat in je eenzijdige, simplistische opvattingen en probeert iedereen te overschreeuwen die een wat genuanceerdere beeld schetst.

Het is duidelijk, volgens jouw bekrompen wereldbeeld mist Feyenoord enkel en alleen Aursnes (1 hoofdletter is genoeg, we zijn hier niet doof of blind) en geen enkele andere speler die afgelopen zomer vertrokken is.

Ik ga hier eenmaal op in, Feyenoord is een handvol sterkhouders kwijtgeraakt waaronder Aursnes. Vrijwel allemaal zijn vervangen, maar geen enkele nieuweling kan het vertrek 1-op-1 opvangen. Voorlopig. Daar is tijd voor nodig.

Een echte controlerende middenvelder kon helaas niet meer aangetrokken worden, het type Aursnes zal node gemist worden. Slot hoopt dit op te kunnen vangen door het middenvelder anders te laten spelen, dat was althans voorgaande wedstrijden het idee. Tegen Lazio werkte dat (nog) niet.

Maar er speelde veel meer dan het gemis van 1 speler, het ontbrak nog aan automatismes en een mate van ‘ingespeeldheid’. Binnen het team is men nog steeds aan het wennen aan elkaar. Dat kost tijd. En een ploeg van het kaliber Lazio was voor nu een maatje te groot. Dat weten we nu ook weer.

Blijven schreeuwen dat we een speler te gemakkelijk hebben laten gaan lost niks op. Daarnaast, Aursnes speelde wel tegen Vitesse en Heerenveen. Dat hield ook niet over.

Ik besef me dat deze post te lang is voor je spanningsboog, maar doe je best zou ik zeggen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 september 2022 om 12:38:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 september 2022 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 september 2022 om 12:12:

De as is weg.
Aursness, Senesi, Toornstra, Sinisterra, Dessers.

Ja ook Toornstra, we missen werkers.




nee missen alleen AURSNESS. Hij bewaakte de balans. Te gemakkelijk laten gaan



Dat heeft niet lang bij je geduurd, dat je weer doorslaat in je eenzijdige, simplistische opvattingen en probeert iedereen te overschreeuwen die een wat genuanceerdere beeld schetst.

Het is duidelijk, volgens jouw bekrompen wereldbeeld mist Feyenoord enkel en alleen Aursnes (1 hoofdletter is genoeg, we zijn hier niet doof of blind) en geen enkele andere speler die afgelopen zomer vertrokken is.

Ik ga hier eenmaal op in, Feyenoord is een handvol sterkhouders kwijtgeraakt waaronder Aursnes. Vrijwel allemaal zijn vervangen, maar geen enkele nieuweling kan het vertrek 1-op-1 opvangen. Voorlopig. Daar is tijd voor nodig.

Een echte controlerende middenvelder kon helaas niet meer aangetrokken worden, het type Aursnes zal node gemist worden. Slot hoopt dit op te kunnen vangen door het middenvelder anders te laten spelen, dat was althans voorgaande wedstrijden het idee. Tegen Lazio werkte dat (nog) niet.

Maar er speelde veel meer dan het gemis van 1 speler, het ontbrak nog aan automatismes en een mate van ‘ingespeeldheid’. Binnen het team is men nog steeds aan het wennen aan elkaar. Dat kost tijd. En een ploeg van het kaliber Lazio was voor nu een maatje te groot. Dat weten we nu ook weer.

Blijven schreeuwen dat we een speler te gemakkelijk hebben laten gaan lost niks op. Daarnaast, Aursnes speelde wel tegen Vitesse en Heerenveen. Dat hield ook niet over.

Ik besef me dat deze post te lang is voor je spanningsboog, maar doe je best zou ik zeggen.




Wat een zielig geouwehoer zeg. Met scheldwoorden en al. Ik hoop dat je een ban krijgt van 3 maanden

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 11 september 2022 om 17:48:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 september 2022 om 12:38:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 september 2022 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 september 2022 om 12:12:

De as is weg.
Aursness, Senesi, Toornstra, Sinisterra, Dessers.

Ja ook Toornstra, we missen werkers.




nee missen alleen AURSNESS. Hij bewaakte de balans. Te gemakkelijk laten gaan



Dat heeft niet lang bij je geduurd, dat je weer doorslaat in je eenzijdige, simplistische opvattingen en probeert iedereen te overschreeuwen die een wat genuanceerdere beeld schetst.

Het is duidelijk, volgens jouw bekrompen wereldbeeld mist Feyenoord enkel en alleen Aursnes (1 hoofdletter is genoeg, we zijn hier niet doof of blind) en geen enkele andere speler die afgelopen zomer vertrokken is.

Ik ga hier eenmaal op in, Feyenoord is een handvol sterkhouders kwijtgeraakt waaronder Aursnes. Vrijwel allemaal zijn vervangen, maar geen enkele nieuweling kan het vertrek 1-op-1 opvangen. Voorlopig. Daar is tijd voor nodig.

Een echte controlerende middenvelder kon helaas niet meer aangetrokken worden, het type Aursnes zal node gemist worden. Slot hoopt dit op te kunnen vangen door het middenvelder anders te laten spelen, dat was althans voorgaande wedstrijden het idee. Tegen Lazio werkte dat (nog) niet.

Maar er speelde veel meer dan het gemis van 1 speler, het ontbrak nog aan automatismes en een mate van ‘ingespeeldheid’. Binnen het team is men nog steeds aan het wennen aan elkaar. Dat kost tijd. En een ploeg van het kaliber Lazio was voor nu een maatje te groot. Dat weten we nu ook weer.

Blijven schreeuwen dat we een speler te gemakkelijk hebben laten gaan lost niks op. Daarnaast, Aursnes speelde wel tegen Vitesse en Heerenveen. Dat hield ook niet over.

Ik besef me dat deze post te lang is voor je spanningsboog, maar doe je best zou ik zeggen.




Wat een zielig geouwehoer zeg. Met scheldwoorden en al. Ik hoop dat je een ban krijgt van 3 maanden



Er staat geen scheldwoord tussen, mocht je mijn omschrijvingen als beledigend ervaren; doe er wat aan.

En dan bedoel ik niet dat je iemand een schorsing poogt aan te smeren, wat je nu doet. Dat is op een forum net zo verwerpelijk als in het veld. Daar bestaan woorden voor die waarschijnlijk wel als scheldwoord worden beschouwd.

Waar het mij omgaat is dat je met die kansloze oneliners die je tot in den treure blijft herhalen, geen enkele constructieve bijdrage levert aan de discussie. Als je de moeite zou nemen je mening te onderbouwen, kan je wellicht zelf al tot inzicht komen dat het nergens op slaat wat je wil zeggen…

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 september 2022 om 20:25:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 11 september 2022 om 17:48:

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 11 september 2022 om 12:38:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 10 september 2022 om 17:34:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 10 september 2022 om 12:12:

De as is weg.
Aursness, Senesi, Toornstra, Sinisterra, Dessers.

Ja ook Toornstra, we missen werkers.




nee missen alleen AURSNESS. Hij bewaakte de balans. Te gemakkelijk laten gaan



Dat heeft niet lang bij je geduurd, dat je weer doorslaat in je eenzijdige, simplistische opvattingen en probeert iedereen te overschreeuwen die een wat genuanceerdere beeld schetst.

Het is duidelijk, volgens jouw bekrompen wereldbeeld mist Feyenoord enkel en alleen Aursnes (1 hoofdletter is genoeg, we zijn hier niet doof of blind) en geen enkele andere speler die afgelopen zomer vertrokken is.

Ik ga hier eenmaal op in, Feyenoord is een handvol sterkhouders kwijtgeraakt waaronder Aursnes. Vrijwel allemaal zijn vervangen, maar geen enkele nieuweling kan het vertrek 1-op-1 opvangen. Voorlopig. Daar is tijd voor nodig.

Een echte controlerende middenvelder kon helaas niet meer aangetrokken worden, het type Aursnes zal node gemist worden. Slot hoopt dit op te kunnen vangen door het middenvelder anders te laten spelen, dat was althans voorgaande wedstrijden het idee. Tegen Lazio werkte dat (nog) niet.

Maar er speelde veel meer dan het gemis van 1 speler, het ontbrak nog aan automatismes en een mate van ‘ingespeeldheid’. Binnen het team is men nog steeds aan het wennen aan elkaar. Dat kost tijd. En een ploeg van het kaliber Lazio was voor nu een maatje te groot. Dat weten we nu ook weer.

Blijven schreeuwen dat we een speler te gemakkelijk hebben laten gaan lost niks op. Daarnaast, Aursnes speelde wel tegen Vitesse en Heerenveen. Dat hield ook niet over.

Ik besef me dat deze post te lang is voor je spanningsboog, maar doe je best zou ik zeggen.




Wat een zielig geouwehoer zeg. Met scheldwoorden en al. Ik hoop dat je een ban krijgt van 3 maanden



Er staat geen scheldwoord tussen, mocht je mijn omschrijvingen als beledigend ervaren; doe er wat aan.

En dan bedoel ik niet dat je iemand een schorsing poogt aan te smeren, wat je nu doet. Dat is op een forum net zo verwerpelijk als in het veld. Daar bestaan woorden voor die waarschijnlijk wel als scheldwoord worden beschouwd.

Waar het mij omgaat is dat je met die kansloze oneliners die je tot in den treure blijft herhalen, geen enkele constructieve bijdrage levert aan de discussie. Als je de moeite zou nemen je mening te onderbouwen, kan je wellicht zelf al tot inzicht komen dat het nergens op slaat wat je wil zeggen…




Sorry pik, ik blijf bij mij mening en jij mag het anders zien, maar scheldwoorden etc ben ik niet van gediend anders rapporteer ik je gewoon klaar.(niks met aansmeren te maken, zeker niet als je niet normaal kunt doen ipv schelden)

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Lazio - Feyenoord (Do 8-9 21:00 uur)