Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (07/08/2022-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2022 om 20:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 augustus 2022 om 19:41:

Er valt wel wat van te maken dit seizoen maar ik denk niet dat we hele hoge ogen gaan gooien.



Die andere twee trainers moeten het wel helemaal waarmaken, Feyenoord heeft wat dat betreft een voorsprong met Slot.



Dat is de voorsprong van Feyenoord ten opzichte van PSV en Ajax. De financiële voorsprong van de twee ploegen ten opzichte van Feyenoord is echter zodanig dat ik niet denk dat een hoofdtrainer die is gebleven dit volledig compenseren kan.

Zelfs niet als die trainer Slot heet…

Maar we moeten hem nog wel een paar weken gunnen. De groep is nog steeds niet compleet en alle mutaties zorgen voor een hoop onrust. Er kan nog een hoop progressie geboekt worden, en dat gaat Slot ook nog wel realiseren.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

socrates schreef op 07 augustus 2022 om 19:42:


Ik vind het fantastisch dat dit bestuur en de trainer de korte termijn (en daarmee het eigen belang) opzij durven zetten ten behoeve van de toekomst van de club.



En dan ook nog de korte tijd waarin dit is gebeurd. Voor Slot zat er geen voetbal in, stond er geen waarde op het veld. Nu is er voetbal en we zijn in een zomer financieel zo gezond dat er zelfs al mensen gaan praten over het uitkopen van de VvF (wat ik niet zie gebeuren, maar dat terzijde). Het is echt heel knap wat er in een jaar is gebeurd.

En 2-5 bij een ploeg waar je vorig seizoen twee keer van verloor is natuurlijk best lekker. :B

 

+1/-0

Feyenoord begon heel zwak. Herstelde zich goed. Toch wat verdedigende onbenulligheden. Bij die 2-2 werd ook niet goed ingestapt. Ook Trauner ging niet voluit. Qua voetbal gaat het alleen maar beter worden. Hopelijk is die Lopez een versterking. Dan heb je in ieder geval een basis om mee verder te werken. Dilrosun vind ik een kruising tussen Sini en Nelson. Minder dan Sini en beter dan Nelson. Timber toch vrij onzichtbaar. Rasmussen heel matig maar is een backup. Danilo rendeert als het aanvallend goed loopt. Zo niet, heb je er niks aan. Aursnes was vandaag weer de oude. Ik hoop stiekem dat hij blijft. Maar ben bang dat hij toch vertrekt.

 

+1/-0

Knappe prestatie. Vijf doelpunten in een uitwedstrijd is top! Eindelijk ook iemand die een vrije trap op maat kan trappen.

 

+1/-0

Rasmussen hoorde ook pas dit weekend dat hij Senesi moest vervangen jongen zal wel nerveus geweest zijn. Heb er nog wel vertrouwen in Hendrix is over trouwens denk ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

MIddenveldert schreef op 07 augustus 2022 om 20:32:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 augustus 2022 om 20:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 augustus 2022 om 19:41:

Er valt wel wat van te maken dit seizoen maar ik denk niet dat we hele hoge ogen gaan gooien.



Die andere twee trainers moeten het wel helemaal waarmaken, Feyenoord heeft wat dat betreft een voorsprong met Slot.



Dat is de voorsprong van Feyenoord ten opzichte van PSV en Ajax. De financiële voorsprong van de twee ploegen ten opzichte van Feyenoord is echter zodanig dat ik niet denk dat een hoofdtrainer die is gebleven dit volledig compenseren kan.

Zelfs niet als die trainer Slot heet…

Maar we moeten hem nog wel een paar weken gunnen. De groep is nog steeds niet compleet en alle mutaties zorgen voor een hoop onrust. Er kan nog een hoop progressie geboekt worden, en dat gaat Slot ook nog wel realiseren.



Financieel leg je het af omdat alleen het startgeld van de CL al 40 miljoen is plus de spelers zijn dan veel meer waard nog Champions League moet het doel zijn en vanaf dit seizoen is 2e plek rechtstreekse plaatsing. Europa League winnen mag ook. ;)

 

+1/-0

Als je positief naar het programma kijkt zou je 18 uit 6 moeten kunnen halen en dan naar psv. Daar teken ik voor dezelfde uitslag als vorig jaar en zelf met een kwart daarvan ben ik tevreden :-).

 

+1/-0

Slechte start waaraan Rasmussen en Geertruida een groot aandeel hadden. Maar veerkracht is goed en Symanski een kanjer. Terechte overwinning van Feyenoord.

 

+1/-0

De eerste drie punten zijn binnen; lekker. Er komen nog onrustige weken aan, waarin Slot verder moet bouwen en de nieuwelingen moet inpassen. Het is belangrijk dat Feyenoord blijft winnen, dat is gezien de fase waarin de ploeg zit al een grote uitdaging.

 

+1/-0

Deze overwinning en gelijk koppositie is heel goed voor het moraal 5 mooie goals van de nieuwe aanval geeft ook hoop had ik echt niet verwacht had een moeizame vervelende wedstrijd verwacht maar het was een prima pot.

 

+1/-0

Ehhh? Wordt dit een deja-vu met een aantal jaren geleden (2017)? Van meet af aan bovenaan en uiteindelijk kampioen worden? Vele sceptici die onder Van Bronkhorst geleide elftal geen kampioenschap in het verschiet zagen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 augustus 2022 om 16:13:

DEBUUT: Noah Naujoks.




En nu alle wedstrijd emoties er een beetje uit zijn :B wat vond je van de wedstrijd.


Vond zelf een slecht onwennig begin maar wat heel normaal is natuurlijk.
Was en ben erg tevreden met onze Pool en zie ook genoeg potentie in onze andere spelers.
Mooi dat er eindelijk een keer door selecteert word ipv te blijven hangen oude spelers die het vorig jaar goed deden.
En ook leuk te zien dat ook Feyenoord een goede scouting kan hebben.

 

+1/-0

Het eerste kwartier was voor Vitesse, en ik dacht dat gaat niets worden.
Feyenoord ging steeds beter spelen maar Vitesse was geen goede tegenstander meer toen ze achterstonden.

Als je erbij neemt dat de spelers nog niet zijn ingespeeld is het een knappe overwinning, en ik denk dat wij per saldo de selectie sterker is dan vorig seizoen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Vitesse-Feyenoord (07/08/2022-14:30)