Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fc Twente (15/05/2022-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 16 mei 2022 om 11:48:

:offtopic

Ik vind het typisch dat Willem II is gedegradeerd met van Geel aan het roer daar. Wat een ongelofelijke puinzooi hebben zij ervan gemaakt. Na bij ons na 2017 bijna niets goed te hebben gedaan is hij nu ook bij Willem II verantwoordelijk voor een financiële en sportieve ramp.

Niet dat ik verder iets met die club heb. Naast Sparta is het een van de minst sympathieke clubs in de eredivisie wat mij betreft.



:offtopic

Ik heb niks met Willem II, ik vind het wel mooi dat Sparta erin is gebleven en er komend seizoen in ieder geval weer een stadsderby is. Blijft Rotterdam toch uniek in.

Martin van Geel heeft bij Feyenoord ook goede dingen gedaan, maar hij lijkt behoorlijk onderhevig aan een bepaalde houdbaarheidsdatum. Dat was voor zijn periode bij Feyenoord ook al zo. Hij kan naar een piek toe werken, en laat gedurende dat traject andere verantwoordelijkheden versloffen. Na de piek/prestatie is het dan klaar.

Bij Willem II is het zeer onrustig geweest afgelopen jaar, en ik kan me niet van de indruk onttrekken dat van Geel met al zijn ervaring gedurende het seizoen niet verder kwam dan de cliche-maatregelen van bestuurders bij een club in (degradatie)nood. Iedereen eruit, tot zijn boezemvriend Mathijsen aan toe. Erg sjiek allemaal. En aan van Geel zelf lag het allemaal niet, kennelijk...

 

+1/-0

Het blijft een vreemde zaak dat je zo ongelooflijk afhankelijk bent van de luimen van een paar spelers. Soms lijkt het alsof Slot er geen pak op heeft. Gezegd moet worden dat de ( reguliere ) invallers ook al geen toegevoegde waarde zijn. Mat, maar ook kwalitatief slecht spel.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fc Twente (15/05/2022-14:30)