Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [EL] Feyenoord - FC Porto

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Europa league wedstrijd 2 tegen de "Super Dragões" uit Portugal, donderdag 3 oktober om 18.55

Dit team is zo ongeveer van het niveau Sevilla. Ik denk dat we wel punten kunnen pakken met een beetje mazzel :feyenoord

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 oktober 2019, 15:06:07.

 

+1/-0

Porto gaat ons helemaal gek spelen, 3 klassen beter. Zeker met die brakke verdediging.

 

+1/-0

Ik hoop op een stiekem gelijk spelletje, maar ik denk dat het eerder 1-4 wordt.

 

+1/-0

Wordt een zware pot.

Hangt heel veel af van de fitheid van spelers: Fer en Karsdop wel/niet is een wereld van verschil. En ik ben benieuwd op Stam iets verdedigender gaat spelen. Je kunt Haps en Karsdorp tegen Porto niet ongestraft naar voren laten draven. Of een extra verdediger erbij (Senesi?) of de backs een soberder taak geven.

En vooral Tapia uit de basis laten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yoda schreef op 02 oktober 2019 om 09:56:

Wordt een zware pot.

Hangt heel veel af van de fitheid van spelers: Fer en Karsdop wel/niet is een wereld van verschil. En ik ben benieuwd op Stam iets verdedigender gaat spelen. Je kunt Haps en Karsdorp tegen Porto niet ongestraft naar voren laten draven. Of een extra verdediger erbij (Senesi?) of de backs een soberder taak geven.

En vooral Tapia uit de basis laten




Met iets andere accenten kan je toch prima spelen

-------------Sinisterra----------------

Larson--------Toornstra--------Berghuis

Haps------------Fer------------Karsdorp
------Senesi--Botteghin--Ié------------

--------------Vermeer------------------

 

+2/-0

Hoop op een redelijk resultaat en daar schaar ik ook een kleine nederlaag bij. Maar gezien de laatste tijd vrees ik het ergste.

 

+1/-0

Morgen met Tapia, Botteghin, Haps en Larsson in de basis, we houden open huis! Dat wordt een regelrechte afgang! Ik hoop dat ik vet ongelijk krijg, maar ik vrees het ergste.

 

+1/-0

Ik denk echt dat vooral Boteghin, Haps en Larsson uit ( uit ! ) de veldselectie moeten blijven. Want anders wordt het een ramp. Haps is te onzeker, Larsson te wisselvallig en Botteghin ( die ik eerst wel zag zitten, sorry ) heeft nu zijn houdbaarheidsdatum wel bereikt.
Liever Senesi, Johnston, Ié, Karsdorp, Fer. 5 - 3 - 2. Midden proberen met Toornstra, Kökçü ( bij gebrek aan beter ... ) en ... Kelly ( okay, klinkt gek, maar kan verdedigend omschakelen ), voor Berghuis en Sinisterra.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 02 oktober 2019 om 22:34:

Ik denk echt dat vooral Boteghin, Haps en Larsson uit ( uit ! ) de veldselectie moeten blijven. Want anders wordt het een ramp. Haps is te onzeker, Larsson te wisselvallig en Botteghin ( die ik eerst wel zag zitten, sorry ) heeft nu zijn houdbaarheidsdatum wel bereikt.
Liever Senesi, Johnston, Ié, Karsdorp, Fer. 5 - 3 - 2. Midden proberen met Toornstra, Kökçü ( bij gebrek aan beter ... ) en ... Kelly ( okay, klinkt gek, maar kan verdedigend omschakelen ), voor Berghuis en Sinisterra.



Waar baseer je Kelly en vooral Johnston dan op? Doen ze het zo goed op de training of bij reservewedstrijden?

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 02 oktober 2019 om 22:34:

Ik denk echt dat vooral Boteghin, Haps en Larsson uit ( uit ! ) de veldselectie moeten blijven. Want anders wordt het een ramp. Haps is te onzeker, Larsson te wisselvallig en Botteghin ( die ik eerst wel zag zitten, sorry ) heeft nu zijn houdbaarheidsdatum wel bereikt.
Liever Senesi, Johnston, Ié, Karsdorp, Fer. 5 - 3 - 2. Midden proberen met Toornstra, Kökçü ( bij gebrek aan beter ... ) en ... Kelly ( okay, klinkt gek, maar kan verdedigend omschakelen ), voor Berghuis en Sinisterra.


Kelly en Johnston kunnen er werkelijk helemaal niks van, of ze weten het de hele tijd op trainingen en bij wedstrijden van jong goed verborgen te houden.

Maar ja, dat krijg je als je bakzitters koopt van degradatiekandidaat uit championship en een talent die nooit een kans kreeg bij topclub en voor habbekrats weg mag.

 

+1/-0

Het is maar een gedachtegang van mij, probleem is gewoon dat er vrijwel niemand echt boven allen uit komt. Over Senesi op de training hoor je ook niet zoveel goeds vertellen, tel dat op bij een zwoegende Kelly, vreemde aanwerving Johnston en een chagrijnige van der Heijden en een half geblesseerde Jörgensson en nog een paar twijfelachtige spelers, dan kan ik mij voorstellen dat Stam elke morgen met hoofdpijn wakker wordt ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 03 oktober 2019 om 08:56:

Het is maar een gedachtegang van mij, probleem is gewoon dat er vrijwel niemand echt boven allen uit komt. Over Senesi op de training hoor je ook niet zoveel goeds vertellen, tel dat op bij een zwoegende Kelly, vreemde aanwerving Johnston en een chagrijnige van der Heijden en een half geblesseerde Jörgensson en nog een paar twijfelachtige spelers, dan kan ik mij voorstellen dat Stam elke morgen met hoofdpijn wakker wordt ...


Meer dan de helft is Stam zijn eigen schuld. Kelly is zijn aankoop en toen VD Heijden weg kon hield hij dit tegen omdat hij hem zag als basisspeler.

Regeren is vooruit zien en Stam heeft in het moment echt grote fouten gemaakt wardoor deze spelers compleet overbodige spelers nu hier zijn.

 

+3/-0

Klopt, we zitten met een kluts van pakweg vier type spelers, de miskopen, zij die weg mochten en toch bleven, de brekebenen en de onervaren jongens. Probeer daar maar eens een afgewogen veldteam van te maken. Er moeten keuzes gemaakt worden,dat lijkt lij welhaast zeker !

 

+1/-0

We liggen lichtjaren achter op de top. 😓

 

+1/-0

Senesi in de basis bitte (!) anders is het uber und schlussen voor Jaap.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Beer schreef op 03 oktober 2019 om 09:12:

open/sluit de onderstaande quote:

arrow1 schreef op 03 oktober 2019 om 08:56:

Het is maar een gedachtegang van mij, probleem is gewoon dat er vrijwel niemand echt boven allen uit komt. Over Senesi op de training hoor je ook niet zoveel goeds vertellen, tel dat op bij een zwoegende Kelly, vreemde aanwerving Johnston en een chagrijnige van der Heijden en een half geblesseerde Jörgensson en nog een paar twijfelachtige spelers, dan kan ik mij voorstellen dat Stam elke morgen met hoofdpijn wakker wordt ...


Meer dan de helft is Stam zijn eigen schuld. Kelly is zijn aankoop en toen VD Heijden weg kon hield hij dit tegen omdat hij hem zag als basisspeler.

Regeren is vooruit zien en Stam heeft in het moment echt grote fouten gemaakt wardoor deze spelers compleet overbodige spelers nu hier zijn.



Ja we hebben geen TD dus dan moet een onervaren trainer alles maar bepalen. Dat werkt dus niet. Troost is inmiddels vastgekleefd aan z'n stoel en z'n baantje en gaat niet meer zo maar plaats maken. Die directeur die we nou hebben is ook z'n zachtaardige druif dus die gaat ook niks veranderen. Wat een teringzooi :kwaad

Maar ik vind dat vele van jullie hier Porto overschatten, tis geen Real Madrid. Een degelijk ploegje maar ver van het niveau Liverpool of Bayern.

 

+1/-0

Ik denk dat de meeste Porto heel goed inschatten hoor, het maximaal haalbare tegen hun is een gelijkspel.

 

+2/-0

Wordt zwaar verlies ( 1-5) als je met Botje op top spits Zé Louis blijft spelen

 

+1/-0

Vooraf helemaal eens met de negatieve verwachtingen op dit forum over de wedstrijd, maar wat een mooi resultaat vanavond.
Een beetje geluk soms maar da dwing je ook wel af natuurlijk.

 

+1/-0

Verdiend gewonnen en meteen ook bovenaan in de groep, lekker!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » [EL] Feyenoord - FC Porto