Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Olympique Marseille (28/04/2022-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

traint Bijlow al weer mee????

 

+1/-0

Schijnt van wel, maar nog niet fit. Hopelijk bij de finale mochten wij die halen.

 

+2/-0

Ja, ik verbaasde me ook dat we gelijkwaardig waren aan een Champions League kandidaat, door effectiever dan hen te zijn met het scoren van goals. Ik hoop dat ons cluppie in Marseille de zaak gaan afmaken. Wat een club, wat een team. Puike prestatie van Slot om met een handjevol europees waardige spelers te trainen en ze zover laat komen.

 

+1/-0

Ik zat met verbazing te kijken gisteren. Ik had wel de intenties verwacht te zien, maar vreesde dat het door bijvoorbeeld een domme actie van Kökçü na 15 minuten 10 tegen 11 zou zijn. Of wel het deksel op de neus en juist met 2-0 achter na 20 minuten. Iets dergelijks. Maar zulke dingen zijn er grotendeels uit bij Feyenoord. Wat hebben ze gevochten en ook gewoon ontzettend knap gevoetbald. Ja, na 70 minuten was het wel ongeveer op. En de wissels vangen dat niet heel goed op. Dat is het meerjaren plan. En ik hoop dat Slot, Arnesen en co ook de komende 2 jaar nog verder mogen/kunnen/willen bouwen.

Maar wat ze nu laten zien met z'n allen, gesteund door het legioen... Wat een avond, zo trots weer!

 

+2/-0

Heel blij mee maar toch ben ik nog nergens gerust op met die keeper. Je kan zo als je er geen maakt 2 doelpunten achter staan in Marseille en dan wordt het krap. Ik moet het nog zien maar het zou fantastisch zijn om weer een finale te halen.

 

+1/-0

die ene bal die onze keeper met zijn benen stopte wist hijzelf niet eens

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 30 april 2022 om 10:44:

Heel blij mee maar toch ben ik nog nergens gerust op met die keeper. Je kan zo als je er geen maakt 2 doelpunten achter staan in Marseille en dan wordt het krap. Ik moet het nog zien maar het zou fantastisch zijn om weer een finale te halen.



Na de 3-2 heeft Feyenoord toch netjes een hele helft de boel dichtgegooid zegt ook wel dat het achterin goed zat.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2022 om 12:11:

Na de 3-2 heeft Feyenoord toch netjes een hele helft de boel dichtgegooid zegt ook wel dat het achterin goed zat.



Het stond achterin ook goed. Senesi was geweldig, Trauner heeft betere wedstrijden gespeeld maar was ruim voldoende, Geertruida was op een gegeven moment 'op' maar tot die tijd prima, en Malacia speelde ondanks dat hij vrij snel tegen een kaart aanliep ook heel goed. Met die snelle gasten vreesde ik na de openingsfase het ergste, dat iemand nog een keer aan de noodrem had moeten trekken ofzo.

Gebeurde niet, en ondanks zijn 'momenten' deed ook Marciano het niet eens zo slecht. Knappe reddingen, zelfs een waarvan hij zich niet bewust was.

Toch zal het voor mijn gemoedsrust veel beter zijn als we donderdag aanstaande Olympique nog verder van de goal af kunnen houden.

 

+1/-0

zelf hopelijk als eerste scoren...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 30 april 2022 om 12:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 30 april 2022 om 10:44:

Heel blij mee maar toch ben ik nog nergens gerust op met die keeper. Je kan zo als je er geen maakt 2 doelpunten achter staan in Marseille en dan wordt het krap. Ik moet het nog zien maar het zou fantastisch zijn om weer een finale te halen.



Na de 3-2 heeft Feyenoord toch netjes een hele helft de boel dichtgegooid zegt ook wel dat het achterin goed zat.



Van Advocaat geleerd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Olympique Marseille (28/04/2022-21:00)