Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fc Utrecht (24/04/2022-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Sandler zondag voor het eerst bij de wedstrijdselectie

Philippe Sandler is klaar voor speelminuten in het eerste van Feyenoord. De verdediger zit zondag tegen FC Utrecht voor het eerst bij de wedstrijdselectie.

''Mits het morgen goed gaat zal Sandler bij de selectie zitten'', vertelt trainer Arne Slot. ''Het gaat met hem de goede kant op. Of hij in mijn plan voorkomt voor dit seizoen? Het is denk ik wel bekend dat wij achterin niet veel keuzes hebben. We hebben ook nog een optie om hem twee jaar langer vast te leggen. Het is nu te vroeg om daar antwoord op te geven. Hij is net fit. We hebben deze constructie bedacht om goed te kijken wat zijn kwaliteiten zijn en of die ons kunnen helpen.''

Guus Til is nog altijd een twijfelgeval bij Feyenoord. De middenvelder kampt met een blessure en heeft de afgelopen dagen apart getraind van de groep. Slot liet weten niet op de aanvallende middenvelder te rekenen. Til was ook al niet inzetbaar in de uitwedstrijd tegen Slavia Praag. Ook achter de naam van Alireza Jahanbakhsh staat nog aan groot vraagteken. Jens Toornstra is zoals bekend voorlopig niet van de partij.

Vermoedelijke opstelling: Wålemark in de basis

Feyenoord moet het doen tegen FC Utrecht zonder Jens Toornstra. Ook Guus Til lijkt de wedstrijd van aanstaande zondag niet te halen vanwege een blessure. Trainer Arne Slot moet daardoor keuzes maken in de basis opstelling.

Het Algemeen Dagblad verwacht dat Patrik Wålemark gaat starten als aanvallende middenvelder. De Zweed krijgt de voorkeur op nummer tien. Alireza Jahanbakhsh ontbreekt bij Feyenoord die de wedstrijdselectie. Philippe Sandler zit voor het eerst bij de groep.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Marciano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Wålemark, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Cojocaru, Jansen, Pedersen, Hendrix, Linssen, Hendriks, Benita, Valk, Sandler, Bassett, Hall, Hartjes, Milambo, Kleijn.

Buiten Selectie Feyenoord: Til(Blessure)

Buiten Wedstrijdselectie: -Toornstra(Enkel), -Til(Knie), -Jahanbakhsh(Reden onbekend), -Bijlow(Voet)

Dit bericht is gewijzigd op 23 april 2022, 10:56:56.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Dessers en Linssen in de basis

Trainer Arne Slot kiest voor Bryan Linssen in de basis. De aanvaller is de vervanger van Guus Til in de selectie. Op papier begint de 31-jarige Linssen als nummer tien in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht.

Vanwege de afwezigheid van Jens Toornstra, Alireza Jahanbakhsh en Guus Til zit de 22-jarige spits Delano Ladan op de bank. De aanvaller speelt voornamelijk zijn wedstrijden bij Feyenoord Onder 21. Philippe Sandler is zoals verwacht voor het eerst bij de wedstrijdselectie.

Opstelling Feyenoord: Marciano; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Linssen, Kökcü; Nelson, Dessers, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Cojocaru, Jansen, Pedersen, Hendriks, Sandler, Hendrix, Bassett, Wålemark, Ladan.

Buiten Wedstrijdselectie: -Toornstra(Enkel), -Til(Knie), -Jahanbakhsh(Reden onbekend), -Bijlow(Voet), -Benita(Buiten Wedstrijdselectie), -Valk(Buiten Wedstrijdselectie), -Hall(Buiten Wedstrijdselectie), -Hartjes(Buiten Wedstrijdselectie), -Milambo(Buiten Wedstrijdselectie), -Kleijn(Buiten Wedstrijdselectie).

Dit bericht is gewijzigd op 24 april 2022, 13:50:05.

 

+1/-0

Basset was de ideale vervanger en anders Wallemark.

Linssen is gewoon de slechtste optie die je kunt kiezen.
Je hele middenveld valt weg...

 

+1/-0

Linssen op het middenveld loopt totaal niet.

Hij spartelt als een vis op het droge.
Zodra hij bij de aanval komt gaat het "redelijk".

Tot op heden zijn we daardoor heel erg slordig en laten we Utrecht in de wedstrijd komen.

 

+1/-0

Conclusie eerste helft:

- Feyenoord begon sterk
- Daarna zakte het vrijwel direct helemaal in
- Geen tempo
- Als er al aangevallen wordt is het heel slordig
- Omschakeling is Utrecht er al een paar keer heel gevaarlijk uitgekomen
- Linssen op 10 is een drama, alleen maar balverlies op een pass na in de eerste minuut.
- Ress Nelson ben ik persoonlijk helemaal klaar mee, dat figuur kan helemaal niks goed doen.

 

+1/-0

1-0 48": vd Hoord (Eigen doelpunt)

 

+1/-0

1-1 dik verdient, het is schandalig slecht wat Feyenoord laat zien.

 

+1/-0

2-1 9": SINISTERA!!!!!

 

+1/-0

Marseille zat al in de hoofden, logisch, op naar donderdag.

 

+2/-0

Dik verdiende overwinning op een pover Utrecht (die nog geluk hadden dat ze met hun enige goede kans een doelpunt maakten). Kokcu, zoals vaker dit seizoen, met afstand de Motm. Jammer dat Bassett (op 10) en Walemark niet vanaf het begin waren gestart, Linssen en Nelson brengen aanvallend veel te weinig.

 

+1/-0

https://s3-newsifier.ams3.digitaloceanspaces.com/fr12.nl/images/2022-04/copyright-proshots-16291592-626561f803843.jpglink' ONLOAD='javascript:resize(this);' alt='forumillustratie'>


Het was een slechte wedstrijd tegen een pover Utrecht, wat ook nog eens verdient op 1-1 kwam.

Zoals Slot al zei: We blijven het onszelf aan doen.
Dat moet er komend seizoen gewoon echt uit, want ik blijf zeggen dat we langer om de titel mee hadden kunnen doen.

Vandaag valt die wel, maar als je kijkt hoe vaak we dit seizoen al wedstrijden door domme fouten hebben verkloot, 020 thuis EN uit is daarvan gewoon een keihard voorbeeld.

Ik zeg niet DAT we kampioen waren geworden, maar het had gewoon een stuk beter gekund en gemoeten.

Uit eindelijk blij met de 3 punten en hopelijk dat dit nu helpt om de laatste fase zaken onze kant op te laten vallen, want dit zal niet de laatste keer zijn dat het op deze manier gaat anders.

 

+1/-0

Dessers en Linssen in de basis is niet voor herhaling vatbaar. Zie dan liever Hendrix of Pedersen als derde middenvelder.

 

+1/-0

vond Linssen wel meevallen. Verzette erg veel werk (zat ik de Kuip en heb erg op hem gelet)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 april 2022 om 08:02:

vond Linssen wel meevallen. Verzette erg veel werk (zat ik de Kuip en heb erg op hem gelet)



Sinds tijden niet de hele wedstrijd gezien (gelukkig dan was ik weer een jaar ouder geworden) en alleen de samenvatting.

Daar ziet Linssen er een paar keer prima uit inderdaad. Ik zou hem ipv Nelson erin gaan zetten op rechts als Til (of Jens maar dat duurt nog ff) terug is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuytebijter schreef op 25 april 2022 om 10:55:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 25 april 2022 om 08:02:

vond Linssen wel meevallen. Verzette erg veel werk (zat ik de Kuip en heb erg op hem gelet)



Sinds tijden niet de hele wedstrijd gezien (gelukkig dan was ik weer een jaar ouder geworden) en alleen de samenvatting.

Daar ziet Linssen er een paar keer prima uit inderdaad. Ik zou hem ipv Nelson erin gaan zetten op rechts als Til (of Jens maar dat duurt nog ff) terug is.


Ik zou daar gewoon een vleugelaanvaller zoals Walemark neerzetten en Linssen zich op de spits laten richten. In de wedstrijden dat Linssen op de vleugels speelde was hij dramatisch.

 

+1/-0

We hebben Linssen op rechts nou wel vaak zat geprobeerd in het verleden, heeft geen zin. Linssen heeft af en toe en goeie wedstrijd maar over de lange termijn genomen is hij niet goed genoeg voor het niveau van Feyenoord. Walmark heeft tijd nodig en dat zegt nog niks, Sini had ook een jaartje nodig om zich aan te passen.

Ik neig steeds meer naar een 2 aanvallers systeem want we hebben gewoon op dit moment geen goede buitenspelers, behalve de Colombiaan dan. Til in die rol van 10/valse spits beviel me wel en dan kan je Linssen en Dessers afwisselen als aanvallers naast Sini. Die Amerikaan of Toornstra zou Til prima in een aanvallende rol op het middenveld kunnen ondersteunen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Fc Utrecht (24/04/2022-14:30)