Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-RKC 23-03: Oefenwedstrijd

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

open/sluit de onderstaande quote:

e volgende spelers zijn momenteel niet beschikbaar vanwege interlandverplichtingen: Guus Til, Tyrell Malacia, Orkun Kokcü, Fredrik Aursnes, Marcus Holmgren Pedersen, Luis Sinisterra, Alireza Jahanbakhsh, Ofir Marciano, Lutsharel Geertruida, Patrik Wålemark, Mike Kleijn, Karim Dermane, Antoni Milambo, Jaden Slory. Mimheirel Benita, Lennard Hartjes en Nesto Groen.

Opstellingen
Feyenoord: Cojocaru; Hall, Trauner, Senesi, Hendriks; Hendrix, Toornstra, Bassett; Nelson, Dessers, Linssen
RKC Waalwijk: Pereira; Lutonda, Stokkers, Bel Hassani, Mulder, El Bouchataoui, Nieuwpoort, Kuipers, Daneels, Van den Buijs, Wouters.

Wissels
Feyenoord: Jansen, Troost, Van der Zeeuw, Hokke, Valk, Gündüz, 'T Zand, Zahui, Naujoks.
RKC Waalwijk: Spenkelink, Gaari, Meulensteen, Adewoye, Azhil, Min, Büttner.



Opbrengst gaat naar slachtoffers Oekraïne.

Momenteel stand: 3-3

Doelpunt :feyenoord: Linssen 2x, Naujoks

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 maart 2022, 19:48:51.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Cojocaru; Hall(46.Gündüz), Trauner(46.Valk), Senesi(46. Hokke), Hendriks; Hendrix(85. Van der Zeeuw), Toornstra(65. Zahui), Bassett; Nelson(46.Naujoks), Dessers(46. ’T Zand), Linssen.

Wisselspelers Feyenoord: Jansen, Troost, Van der Zeeuw, Hokke, Valk, Gündüz, 'T Zand, Zahui, Naujoks.

 

+1/-0

Bassett en Hokke maakten een goede indruk op mij, voor zover je er een oordeel aan kan verbinden. Ik vind Hokke als centrale verdediger (hij speelde vandaag grotendeels linksback) voetballend veel verder dan Hendriks. Bassett liet zien een aardige pass en creativiteit in huis te hebben, met dezelfde pressintensiteit als Til.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 maart 2022 om 21:06:

Bassett en Hokke maakten een goede indruk op mij, voor zover je er een oordeel aan kan verbinden. Ik vind Hokke als centrale verdediger (hij speelde vandaag grotendeels linksback) voetballend veel verder dan Hendriks. Bassett liet zien een aardige pass en creativiteit in huis te hebben, met dezelfde pressintensiteit als Til.




Basset wordt langzaam gebracht en staat volgend seizoen op de plek van Til.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 24 maart 2022 om 07:52:

open/sluit de onderstaande quote:

Willykment schreef op 23 maart 2022 om 21:06:

Bassett en Hokke maakten een goede indruk op mij, voor zover je er een oordeel aan kan verbinden. Ik vind Hokke als centrale verdediger (hij speelde vandaag grotendeels linksback) voetballend veel verder dan Hendriks. Bassett liet zien een aardige pass en creativiteit in huis te hebben, met dezelfde pressintensiteit als Til.




Basset wordt langzaam gebracht en staat volgend seizoen op de plek van Til.


Is topfit en gemotiveerd, wat mij betreft begin je als je goed genoeg bent.

 

+1/-0

Vond die Naujoks wel erg leuk invallen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

wehave schreef op 24 maart 2022 om 09:49:

Vond die Naujoks wel erg leuk invallen.


Scoorde een prima doelpunt, maar Naujoks komt aan de bal tekort om ooit door te breken bij Feyenoord. Wat ook geldt voor die andere O21 spelers zoals Valk, Hall, T'Zand (die viel me het meest tegen vergeleken bij wat ik van hem zag in de jeugd), vd Zeeuw, Gunduz enz. In potentie kunnen het wel leuke eredivisiespelers worden bij de juiste clubs. Ik denk dat we alleen Hokke vaker zullen terug zien van het regiment jeugdspelers dat gisteren meespeelde, die heeft voetballend meer in huis. Deed me beetje denken aan een linksbenige de Vrij.

 

+1/-0

Het beste moment van de tweede helft was het passje van Toornstra op Linssen, waar de 2-2 uit kwam.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-RKC 23-03: Oefenwedstrijd