Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (15/01/2022-20:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Senesi is te traag, daar kan de trainer toch op laten trainen, ik ben 20 jaar hardloper geweest, wedstrijden van 1000 m. tot een hele marathon gelopen.

Als wij wisten dat er op de baan wedstrijden gelopen werden van 1000 m. trainde wij een maand lang voor die wedstrijd op snelheid, dat merkte je echt wel dat je sneller de 1000 m. kon lopen.
Dat is (denk ik) voor iedere speler ook goed, een speler als Toornstra kan echt wel sneller worden als hij daar voorzichtig begint om daar op te gaan trainen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 januari 2022 om 17:57:

Senesi is te traag, daar kan de trainer toch op laten trainen, ik ben 20 jaar hardloper geweest, wedstrijden van 1000 m. tot een hele marathon gelopen.

Als wij wisten dat er op de baan wedstrijden gelopen werden van 1000 m. trainde wij een maand lang voor die wedstrijd op snelheid, dat merkte je echt wel dat je sneller de 1000 m. kon lopen.
Dat is (denk ik) voor iedere speler ook goed, een speler als Toornstra kan echt wel sneller worden als hij daar voorzichtig begint om daar op te gaan trainen.



Is er geen verschil in 1000 meter die je sneller kan leren lopen en startsnelheid en sprints van 30 meter? Dat laatste lijkt mij als niet deskundige niet trainbaar. Je hebt die snelheid van nature (over korte afstanden) of je hebt het niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 17 januari 2022 om 18:01:

open/sluit de onderstaande quote:

Bestlander schreef op 17 januari 2022 om 17:57:

Senesi is te traag, daar kan de trainer toch op laten trainen, ik ben 20 jaar hardloper geweest, wedstrijden van 1000 m. tot een hele marathon gelopen.

Als wij wisten dat er op de baan wedstrijden gelopen werden van 1000 m. trainde wij een maand lang voor die wedstrijd op snelheid, dat merkte je echt wel dat je sneller de 1000 m. kon lopen.
Dat is (denk ik) voor iedere speler ook goed, een speler als Toornstra kan echt wel sneller worden als hij daar voorzichtig begint om daar op te gaan trainen.



Is er geen verschil in 1000 meter die je sneller kan leren lopen en startsnelheid en sprints van 30 meter? Dat laatste lijkt mij als niet deskundige niet trainbaar. Je hebt die snelheid van nature (over korte afstanden) of je hebt het niet.



Natuurlijk als je op zeer hoog niveau korte afstanden wedstrijden gaat hardlopen dan heb je dat van nature.
Maar je start snelheid is zeker ook trainbaar, ik weet het uit ervaring.

 

+1/-0

Heb de wedstrijd niet kunnen zien maar alleen de samenvatting en ja, was een 0-0 niet meer dan dat. Jammer dat het weer door een blunder in ons nadeel beslist werd. Beetje het verhaal bij twente beker, groningen uit, en 2x vitesse nu. Je kunt ook te veel willen doen, iemand moet die bijlow een beetje afremmen.

Dan komen ze bij oranje en dan denken ze dat ze elke week iets bijzonders moeten doen en gaan ze heel erg lopen forceren en veel te veel doen. Malacia had daar ook last van. Hou het simpel pik.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Vitesse (15/01/2022-20:00)