Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sc Heerenveen-Feyenoord (22/12/2021-18:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord rekent niet op Sinisterra tegen Heerenveen

De volgende wedstrijd van Feyenoord staat aankomende woensdag op het programma. De Rotterdammers nemen het dan in een uitwedstrijd op tegen sc Heerenveen. Trainer Arne Slot verwacht niet dat hij kan beschikken over Luis Sinisterra.

Sinisterra werd in de rust tijdens de Klassieker vanwege een blessure gewisseld voor Reiss Nelson. ''Woensdag is heel snel als je er in de rust vanaf moet, daar verwacht ik van dat hij woensdag niet gaat halen'', vertelt een teleurgestelde Slot na afloop in gesprek met ESPN.

Slot moet woensdag mogelijk spelmaker missen: 'Daar verwacht ik van dat hij woensdag niet gaat halen'

Luis Sinisterra moest in de wedstrijd tegen Ajax in de rust gewisseld worden. De aanvaller raakte in de eerste helft geblesseerd en het is de vraag of hij woensdag de wedstrijd tegen sc Heerenveen haalt, zo liet Arne Slot na afloop weten.

'Woensdag is wel heel snel als je er in de rust af moet', zegt Slot na afloop tegen ESPN. 'Daar verwacht ik van dat hij woensdag niet gaat halen.'

Volgens Dennis van Eersel van Rijnmond op Twitter heeft Slot ook bekendgemaakt dat Gernot Tauner de wedstrijd in Friesland naar verwachting niet zal halen.

 

+1/-0

Met de instelling van de laatste weken wordt dit wederom een nederlaag. Het moet gewoon beter.

 

+1/-0

Ach we moeten nu niet doen of Heerenveen de pannen van het dak speelt. Gewoon even geen Jens , maar Balde of Jahanbaks op rechts, zodat er ook vanaf de rechterkant gevaar komt.

 

+1/-0

Jens even op de bank, hopen dat Trauner hersteld is dan kan Marcos ook even banken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 december 2021 om 08:14:

Ach we moeten nu niet doen of Heerenveen de pannen van het dak speelt. Gewoon even geen Jens , maar Balde of Jahanbaks op rechts, zodat er ook vanaf de rechterkant gevaar komt.



Nee Heerenveen speelt ook kut maar we hebben het traditioneel altijd moeilijk daar. Nou ja waar niet eigenlijk…..

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 december 2021 om 08:14:

Ach we moeten nu niet doen of Heerenveen de pannen van het dak speelt. Gewoon even geen Jens , maar Balde of Jahanbaks op rechts, zodat er ook vanaf de rechterkant gevaar komt.



Jahanbaks of Balde op rechts is een goed idéé maar de trainer zou hem wat wedstrijden laten staan.
Als ze het niet meer kunnen belopen kan je in de 60 ste of 70 ste minuut altijd nog wisselen, spelers moet je ook kunnen beoordelen als ze vertrouwen voelen.

 

+1/-0

Hier doe je Slot mee tekort, en dat had ik van jou niet verwacht, beste Bestlander! Arne ziet echt wel waar het aan schort, maar we zijn pas het eerste helft van het eerste jaar met hem bezig. Als hij er zpelers bij krijgt die aan zijn verwachtingen voldoen, dan zie ik een Feyenoord dat om de eerste plaats gaat strijden.

 

+1/-0

Zou echt verbaasd zijn als deze wedstrijd nog veel gaat worden. Slot stelt uiteraard dezelfde 11 op want een paar jongens banken die de vorm even niet hebben is natuurlijk helemaal niet nodig. We laten ze week in week uit dezelfde fouten maken want ja dat kan gebeuren. Maakt het uit dat het structureel is, nee joh.

Spelen ze nu Heerenveen van de mat dan zou ik nog hoop zien voor de 2e helft van het seizoen maar gaat het hier weer fout dan ga je toch langzaam weer richting de teneur van het vorig seizoen.

 

+1/-0

wat een droevig gelul Direkteur. Deze speelwijze is er pas sinds juni ingeslepen. Wees blij dat je je al met de top kunt meten. Dat er af en toe nog fouten zichtbaar zijn is logisch toch

 

+1/-0

Je ziet gasten week op week staan slapen, keertje wakker schudden kan geen kwaad. Leuk dat je tegen een shockerend slechte tegenstander ook heel slecht kan zijn. Ik word er niet warm van.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 december 2021 om 08:07:

wat een droevig gelul Direkteur. Deze speelwijze is er pas sinds juni ingeslepen. Wees blij dat je je al met de top kunt meten. Dat er af en toe nog fouten zichtbaar zijn is logisch toch



Slot is nu pas 5 maanden bezig, Schmidt en Ten Hag al veel langer.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 20 december 2021 om 10:48:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 20 december 2021 om 08:14:

Ach we moeten nu niet doen of Heerenveen de pannen van het dak speelt. Gewoon even geen Jens , maar Balde of Jahanbaks op rechts, zodat er ook vanaf de rechterkant gevaar komt.



Nee Heerenveen speelt ook kut maar we hebben het traditioneel altijd moeilijk daar. Nou ja waar niet eigenlijk…..



Heerenveen is nu al vijf wedstrijden ongeslagen, ze pakte in de afgelopen vijf wedstrijden elf punten. Dus wordt gewoon weer erg moeilijke wedstrijd.

 

+1/-0

Gaat een simpele overwinning worden, dat Heerenveen stelt echt helemaal niks voor. Ik heb helaas meerdere wedstrijden bekeken van Heerenveen en het voetbal is echt om te huilen zo slecht.

We gaan gewoon positief de winterstop in.

 

+1/-0

Feyenoord kan het zich ook niet veroorloven 3 wedstrijden achter elkaar teverliezen, dan kan je wel fantastisch spelen het gaat om de 3 punten.

 

+1/-0

Ik zie ons wel winnen van Heerenveen, een tegenstander die over het algemeen ook wel zal voetballen. Maar de afwezige Sinisterra is een behoorlijke domper, voorin is het wel erg karig nu!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

danall schreef op 21 december 2021 om 01:06:

Hier doe je Slot mee tekort, en dat had ik van jou niet verwacht, beste Bestlander! Arne ziet echt wel waar het aan schort, maar we zijn pas het eerste helft van het eerste jaar met hem bezig. Als hij er zpelers bij krijgt die aan zijn verwachtingen voldoen, dan zie ik een Feyenoord dat om de eerste plaats gaat strijden.



Mijn reactie had te maken met de tekortkomingen van Jens op rechts, daarom dacht ik laten wij eens een speler op zijn plek zetten wat zijn plaats ook is en hem wat vertrouwen geven.
Ik snap heel goed dat Slot de hele week met die jongens traint en het beste kan zien wie en waar iemand het beste kan staan.
Het is meer een gedachte een idéé van mij omdat Jens heel goed zijn best doet en toch mis je wat aan de rechterkant.

 

+1/-0

Ik hoop dat ik morgenavond om een uurtje of negen kan juichen maar ik heb er een hard hoofd in. Weinig vertrouwen in dat we die drie punten meenemen naar Rotterdam. Feyenoord kennende als eenmaal die neerwaartse spiraal is ingezet ben je daar niet een twee drie weer uit.

 

+1/-0

Ik ga er wel vanuit dat wij de drie punten gaan meenemen, de spelers zullen heel goed beseffen dat ze als ze zo door gaan het weer een slecht seizoen gaat worden.
Ik zet ze op winst.

 

+1/-0

Ik moet het nog maar zien. Vorig seizoen leden we daar de meest kansloze nederlaag in jaren terwijl zij net als dit jaar ook totaal niet draaiden.

 

+1/-0

Nee hè toch niet die fucking Leo Driessen :kots

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Sc Heerenveen-Feyenoord (22/12/2021-18:45)