Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker - Zondag 19-12 14.30

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 18 december 2021 om 14:47:

Enkele supporters van Feyenoord hebben zaterdag een misselijkmakend spandoek getoond met betrekking tot de kinderen van Steven Berghuis. De aanvaller maakte afgelopen zomer de veelbesproken overgang van Feyenoord naar Ajax. Berghuis zal zondag voor de eerste keer, in het tenue van de Amsterdammers, terugkeren in De Kuip.


Op het spandoek staat de tekst: ‘Vandaag is rood, Lizzy en Joy bij Borsato op schoot’. Lizzy en Joy zijn de twee kinderen van de familie Berghuis. De laatste weken doen diverse geruchten over Marco Borsato de ronde. De zanger zou zich op verschillende momenten grensoverschrijdend hebben gedragen ten opzichte van minderjarige meisjes.



Dit is echt te ziekelijk voor woorden.

Dat dit soort idioten niet gelijk gecorrigeerd worden door de rest, wat een hersenloze mongolen!

 

+2/-0

Hopelijk is Trauner fit scheelt een slok op een borrel. ;)

Zum Wohl Gernot! :pul

 

+1/-0

heb ergens gelezen dat hij (gewoon) speelt

 

+1/-0

Typisch een Klassieker die gewoontegetrouw twee richtingen op rol a) wij worden verpletterd, of B) wij stijgen boven ons zelf uit en winnen met mythisch spel. Van cruciaal belang is natuurlijk de 12e speler, Het Legioen, die ontbreekt en dat scheelt ...

 

+1/-0

Vandaag is het gewoon "de PSV tactiek" uitvoeren, laten komen en vanuit een goede organisatie steeds meer eronder uit voetballen. Berghuis weet je hoe die speelt, dus die kun je heel makkelijk neutraliseren, vanuit daar moeten Pedersen en Malacia hun werk doen om de vleugels uit te schakelen.
Sinistera zal voor de snelheid voorin moeten zorgen, waarbij Til en Toornstra telkens achter Linssen switchen tussen rechts en de "10".

Met de juiste focus kunnen we gewoon winnen vandaag, maar spelen we zoals afgelopen weken wordt het een "simpele" 0-3 voor 020.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 december 2021 om 08:37:

heb ergens gelezen dat hij (gewoon) speelt



In het AD? :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 19 december 2021 om 11:28:

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 december 2021 om 08:37:

heb ergens gelezen dat hij (gewoon) speelt



In het AD? :)




nee is een 020 krant

 

+1/-0

Slecht nieuws; kale klets ontbreekt.

 

+1/-0

Geen Trauner
Feyenoord moet het vandaag doen zonder Trauner.

Geen Trauner
Feyenoord moet het vandaag doen zonder Gernot Trauner. De verdediger van de Rotterdammers heeft te veel last van een blessure aan zijn dijbeen en staat daarom niet in de basis.

Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Malacia; Aursnes, Kökcü, Til; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen, Benita, Hendriks, Diemers, Milambo, Teixeira, Jahanbakhsh, Nelson, Dessers, Bannis.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 19 december 2021, 13:40:17.

 

+1/-0

Vrouwen 020-Feyenoord: 2-0...

 

+1/-0

Zonder Trauner = Feyenoord 50% minder achterin

 

+1/-0

En de smalle selectie wreekt zich nu. Er zit nog maar 1 echte verdediger op de bank in de persoon van Hendriks. RKC heeft meer verdedigers op de bank zitten…..

 

+1/-0

Mijn vertrouwen in een goede afloop is naar het nulpunt gedaald nu helaas.
Geertruida na zijn blessure is het gewoonweg niet

 

+1/-0

Feyenoord moet karakter tonen vanmiddag en laten zien wat ze werkelijk kunnen.
Als ze dat kunnen, dan hebben ze een goede kans op een goed resultaat.

Na vanmiddag weten we waar we werkelijk staan....

 

+1/-0

Waterkanon net ingezet bij De Kuip.

Kleine groep wilde niet weg gaan.

 

+1/-0

Ik hoop zoals altijd dat we winnen, maar ik teken voor een gelijkspel. In principe heeft ajax de betere spelers, al wil dat niet altijd wat zeggen.

Dat die Schuurs speelt komt ons ook goed uit. Ik heb er in ieder geval zin in! Laat het maar een mooie wedstrijd worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 19 december 2021 om 14:03:

Waterkanon net ingezet bij De Kuip.

Kleine groep wilde niet weg gaan.


Gezellig :\(

 

+1/-0

Mijn hart gaat tekeer als een gek al de hele ochtend,ik hoop ook dat Bijlow wakker is vandaag.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 19 december 2021 om 13:51:

Mijn vertrouwen in een goede afloop is naar het nulpunt gedaald nu helaas.
Geertruida na zijn blessure is het gewoonweg niet



Slot heeft al zijn toppers gewonnen met 0 goals tegen, daar hou ik me aan vast.

 

+1/-0

Feyenoord begint veel te gespannen, moeten snel dat van zich afgooien, want ze maakten al gelijk heel veel onnodige fouten....

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 6 pagina's: 1 2 3 4 5 6

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » De Klassieker - Zondag 19-12 14.30