Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Twente-Feyenoord (15/12/2021-18:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ze speelden vandaag grote delen van de wedstrijd gewoon prima voetbal, maar ze vergeten dat wederom gewoon om te zetten in doelpunten. Daar zit het hele probleem hem, en dat wordt ieder foutje meteen fataal.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 15 december 2021 om 20:58:

Ze speelden vandaag grote delen van de wedstrijd gewoon prima voetbal, maar ze vergeten dat wederom gewoon om te zetten in doelpunten. Daar zit het hele probleem hem, en dat wordt ieder foutje meteen fataal.



Te weinig echte klasse voorin en achterin een onbetrouwbare senesi en Bijlow.

 

+1/-0

Keerpunt de blunder van Bijow, 10 minuten voor tijd. Het was tot dat moment een gelopen koers nota bene!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 15 december 2021 om 22:19:

Keerpunt de blunder van Bijow, 10 minuten voor tijd. Het was tot dat moment een gelopen koers nota bene!



Complete onzin, want ze kregen de bal nauwelijks meer weg.

Ja het was een ongelofelijke blunder (opnieuw) van Bijlow, als hij die niet had gemaakt had je (mogelijk) gewonnen.
Echter het was wel een bevestiging van het ongelofelijk inspiratieloze, arrogante spel van Feyenoord.
Ze proberen op 60% een wedstrijd uit te spelen en dat kan deze ploeg niet, die moet ALTIJD 110% geven.

 

+1/-0

Ze waren de boven liggende partij, maar ze scoren te weinig. Ze speelden heel behoorlijk. Ook Til, Jahanbakhsh en Nelson lieten zich zien.

 

+1/-0

Gewoon erg zuur het spel was goed verzorgd hoor, maar ik miste de wil om tewinnen spelers liepen mij te ontspannen rond lachen naar elkaar van het komt wel goed en dan krijg je de deksel op je neus.

Denk wel dat dit bij het proces hoort, voetbal is ok maar er komt meer bij kijken. 13 wedstrijden waren ze ongeslagen tot vandaag.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 15 december 2021, 23:49:04.

 

+1/-0

Dat verhaaltje dat we zo leuk ballen en genoeg kansen creëren hoor ik nou al weken. Super onprofessioneel geleuter wat helemaal nergens over gaat. Je komt zwaar tekort tegen subtoppers en clubjes die je nog geen eens subtopper kan noemen. Je zit met een defensie die zo lek is als een mandje en een aanval die niet kan scoren.
En Feyenoord kennende stijgen ze heel misschien zondag tegen Ajax boven zich zelf uit om het dan een paar dagen daarna tegen Heerenveen weer helemaal te laten lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 december 2021 om 00:09:

Dat verhaaltje dat we zo leuk ballen en genoeg kansen creëren hoor ik nou al weken. Super onprofessioneel geleuter wat helemaal nergens over gaat. Je komt zwaar tekort tegen subtoppers en clubjes die je nog geen eens subtopper kan noemen. Je zit met een defensie die zo lek is als een mandje en een aanval die niet kan scoren.
En Feyenoord kennende stijgen ze heel misschien zondag tegen Ajax boven zich zelf uit om het dan een paar dagen daarna tegen Heerenveen weer helemaal te laten lopen.



Ja teveel wedstrijden doe je je zelf tekort dan ga je het niet redden tegen psv of ajax in een heel seizoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

En Feyenoord kennende stijgen ze heel misschien zondag tegen Ajax boven zich zelf uit om het dan een paar dagen daarna tegen Heerenveen weer helemaal te laten lopen.



Laat het dan toch maar tegen Ajax zien...

 

+1/-0

Tegen scum gaan ze zeker los vrees wel dat het uit de hand kan lopen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 16 december 2021 om 00:22:

Tegen scum gaan ze zeker los vrees wel dat het uit de hand kan lopen.



Geloof er niets van. Wordt een sfeerloze wedstrijd in het lege stadion waar de keeper van Ajax het kan horen als Bijlow een wind laat.

 

+1/-0

In ieder geval zit ik met een kater opgescheept. Ik ben uit de lucht tot na zondag a.s. Het ga jullie goed.

 

+1/-0

Na een paar wedstijden onder Slot in het begin, werdt er 100% geknokt om te winnen en dat ging ook een stuk beter, er werdt vaak gewonnen met meer als één doelpunt verschil.

Je zag wel dat ze net na de beginfase in de tweede helft van de wedstrijd helemal leeg en er doorheen zaten, het ging langzaam beter totdat het constand hoge druk naar vooren zetten wat loslieten.

Het tempo ging omlaag meteen in de eerste helft al ze trachten wel naar voren druk te blijven zetten maar het tempo werdt steeds lager. Daar kwam bij dat er achterin steeds meer fouten werden gemaakt.

Ik zag het nu ook weer het ga op het spelletje onder advocaat lijken te langzaam opbouwen naar voren, zeer slecht in overspelen, nonchalant is het spel.

Dat kansen krijgen kennen wij nu wel, een stuk harder werken en trainen in overspelen en het tempo moet omhoog. De tegenstanders zijn wel snel in het opzetten van een aanval en dan heeft het ander team niet de tijd om achterin alles dicht te houden, en ben je niet zo voorspellend met je spel, te langzame opbouw.

 

+1/-0

Zoveelste onnodige puntverlies in een uitwedstrijd, ik denk dat er wat moet gaan veranderen in die type wedstrijden. Het systeem van slot functioneert prima tegen kleine ploegen. Maar bij taaie uitwedstrijden zal het verdedigend iets stabieler moeten worden. Eigenlijk deden ze dat ook bij PSV. Wie weet kiezen voor 4 middenvelders en ik zou Guus Til nu echt eens even op de bank zetten behalve als je tegen kleintjes speelt.

 

+1/-0

Wat een stelletje dramaqueens hier zag. Voorafgaand aan dit seizoen waren we al dood en begraven door zo’n beetje alles en iedereen. Nu ongeveer halverwege het seizoen zijn we voor het eerst door in Europa met veel overtuiging, doen we nog steeds mee om de titel en dat ook nog eens met erg goed voetbal.

We hebben nou eenmaal geen perfect elftal en ja het is jammer dat we al een paar keer punten laten liggen ondanks zoveel veldoverwicht en dat we nu ook uitgeschakeld zijn in de beker. Maar we doen Slot en zijn mannen echt te kort als er nu al meteen weer zoveel gezanik komt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 december 2021 om 00:09:

Dat verhaaltje dat we zo leuk ballen en genoeg kansen creëren hoor ik nou al weken. Super onprofessioneel geleuter wat helemaal nergens over gaat. Je komt zwaar tekort tegen subtoppers en clubjes die je nog geen eens subtopper kan noemen. Je zit met een defensie die zo lek is als een mandje en een aanval die niet kan scoren.
En Feyenoord kennende stijgen ze heel misschien zondag tegen Ajax boven zich zelf uit om het dan een paar dagen daarna tegen Heerenveen weer helemaal te laten lopen.


Het doel moet zijn om bij de 16 beste clubs van Europa te gaan horen. Zo ver zijn ze nog lang niet. De afgelopen 20 jaar zag het voetbal er vaak slecht uit. Alleen in grote wedstrijden was het soms goed. Het voetbal onder Slot is verbeterd. Ook gisteravond was het voetbal acceptabel. Alleen Sinesterra had zijn dag niet. Hij heeft niks laten zien. De kritiek op Bijlow en Senesi is niet terecht. De weg om bij de beste 16 van Europa te komen, daar kan je verschillend over denken. Slot maakt zijn keuzes. Zelf zie ik liever Geertruida, Toornstra en Diemers in de basis. Til en Jahanbakhsh zijn op dit moment niet goed genoeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 16 december 2021 om 10:44:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 16 december 2021 om 00:09:

Dat verhaaltje dat we zo leuk ballen en genoeg kansen creëren hoor ik nou al weken. Super onprofessioneel geleuter wat helemaal nergens over gaat. Je komt zwaar tekort tegen subtoppers en clubjes die je nog geen eens subtopper kan noemen. Je zit met een defensie die zo lek is als een mandje en een aanval die niet kan scoren.
En Feyenoord kennende stijgen ze heel misschien zondag tegen Ajax boven zich zelf uit om het dan een paar dagen daarna tegen Heerenveen weer helemaal te laten lopen.


Het doel moet zijn om bij de 16 beste clubs van Europa te gaan horen. Zo ver zijn ze nog lang niet. De afgelopen 20 jaar zag het voetbal er vaak slecht uit. Alleen in grote wedstrijden was het soms goed. Het voetbal onder Slot is verbeterd. Ook gisteravond was het voetbal acceptabel. Alleen Sinesterra had zijn dag niet. Hij heeft niks laten zien. De kritiek op Bijlow en Senesi is niet terecht. De weg om bij de beste 16 van Europa te komen, daar kan je verschillend over denken. Slot maakt zijn keuzes. Zelf zie ik liever Geertruida, Toornstra en Diemers in de basis. Til en Jahanbakhsh zijn op dit moment niet goed genoeg.



Ik ben het geheel met je eens. Stonden zat verdedigers om die bal weg te krijgen. Voorin gaat de bal op de paal of heeft een Sinisterra zijn dag niet. De keeper haalt alles er uit, je hebt van die dagen.
Verder ben ik het ook eens met het vertoonde spel. In tegenstelling tot voorgaande jaren ben je nu dominant. Dan moet je het afmaken. Echter is nu elke kans een tegengoal. Hopelijk gaat dat er ook een beetje uit.
Spelers die niet in vorm zijn een keer wisselen is ook niet verkeerd.

 

+2/-0

Ik vond het veldspel best aardig en er werden redelijk wat kansen gecreëerd. Helaas is de kwaliteit voorin en achterin te mager, we missen aanvallers die wat extra´s brengen en kansen afmaken. Dan loop je af en toe tegen een zeperd op. Bovendien vond ik het elftal niet echt een winnaarsmentaliteit uitstralen, te weinig killersmentaliteit. Die gekke fout van Bijlow vond ik daarvan een goed voorbeeld, dat kost je een wedstrijd.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 16 december 2021 om 08:48:

Wat een stelletje dramaqueens hier zag. Voorafgaand aan dit seizoen waren we al dood en begraven door zo’n beetje alles en iedereen. Nu ongeveer halverwege het seizoen zijn we voor het eerst door in Europa met veel overtuiging, doen we nog steeds mee om de titel en dat ook nog eens met erg goed voetbal.

We hebben nou eenmaal geen perfect elftal en ja het is jammer dat we al een paar keer punten laten liggen ondanks zoveel veldoverwicht en dat we nu ook uitgeschakeld zijn in de beker. Maar we doen Slot en zijn mannen echt te kort als er nu al meteen weer zoveel gezanik komt.



Het hoort ook bij het proces waarmee ze bezig zijn dat gaat boven verwachting goed dus verwachten we ook meer, maar ook psv en ajax spelen slechte wedstrijden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 15 december 2021 om 21:18:

open/sluit de onderstaande quote:

Noud schreef op 15 december 2021 om 20:58:

Ze speelden vandaag grote delen van de wedstrijd gewoon prima voetbal, maar ze vergeten dat wederom gewoon om te zetten in doelpunten. Daar zit het hele probleem hem, en dat wordt ieder foutje meteen fataal.



Te weinig echte klasse voorin en achterin een onbetrouwbare senesi en Bijlow.



Klopt helemaal. Voorin komt het allemaal nogal doelloos over. Achterin is het gewoon veel te slordig. Senesi is geen schim meer van wat ie was en de rest gaat mee de diepte in. Onze keepers zijn dan ook nog eens echt droef.
Ik zeg nogmaals : kappen met het loop/ren/draaf voetbal van Slot. Het wordt elke week dommer om te zien.
Slot is een goede coach om een sociale coherentie binnen de selectie te krijgen maar of hij nu ècht geschikt is om de selectie naar een hoger niveau te tillen, daar heb ik mijn twijfels over.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Fc Twente-Feyenoord (15/12/2021-18:00)