Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Maccabi Haifa (09/12/2021-21:00)

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

'Mike Kleijn donderdag in wedstrijdselectie Feyenoord'

Feyenoord heeft veel vertrouwen in de 16-jarige Mike Kleijn. De zestienjarige middenvelder traint de hele week al mee met het eerste van de Rotterdammers en zit donderdag zelfs bij de wedstrijdselectie.

Dit weet het goed ingevoerde @Varkenoordfan te melden op Twitter. Feyenoord speelt donderdag de Conference League-wedstrijd tegen Maccabi Haifa. De ploeg van trainer Arne Slot heeft zich al geplaatst voor de volgende ronde en krijgt daarom de ruimte om spelers te sparen.

Mike Kleijn heeft rugnummer 64.

OVERZICHT-Dit is de selectie van Feyenoord die zijn ingeschreven voor de Conference League.

Doelmannen:
Bijlow, Marciano, Jansen, Troost, Remie.

Verdedigers:
Pedersen, Geertruida, Senesi, Haps(), Malacia, Hendriks, Hall, Baars, Hartman, Owusu, Skogen, Van Veldhoven, Valk, Van der Zeeuw, De Blok, Candelaria, Hokke.

Middenvelders:
Diemers, Fer(), Kökçü, Antonucci, Teixeira, El Bouchataoui(), Til, Toornstra, Burger(), Gunduz, Hartjes, Johnsen, Milambo, Silva(), Naujoks, 't Zand, Zitman, Van der Heijden, Kleijn.

Aanvallers:
Sinisterra, Linssen, Balde, Boženík(), Bannis, Conteh(), Azarkan(), Vente(), Jørgensen(), Dos Santos, Belarbi, Benita, Groen, El Moussaoui, Slory.

Dit bericht is gewijzigd op 7 december 2021, 23:31:14.

 

+1/-0

Iedereen heeft het over spelers sparen, maar lijkt me sterk dat hij een half elftal wisselt je moet deze wedstrijd ook als oefening zien voor Zondag spelers moeten ook in hun ritme blijven. Alleen spelers die wat last hebben wisselen maar fitte spelers laten spelen.

 

+1/-0

Slot maakt opstelling voor morgen bekend

Trainer Arne Slot heeft de opstelling van morgen al bekend gemaakt. De trainer verklapt dat Justin Bijlow fit genoeg is om te starten. Verder krijgen onder meer João Carlos Teixeira en Mark Diemers weer de kans om zich te bewijzen.

Cyriel Dessers, Naoufal Bannis en Reiss Nelson mogen zich vanaf de aftrap laten zien in de aanval. Slot maakt duidelijk dat Feyenoord vol voor de overwinning wil gaan. ''Ik denk dat een aantal jongens dat morgen in het veld staat zich heel graag wil laten zien. Die zullen echt voor zichzelf moeten voelen dat ze moeten. Daar komt bij dat we ongeslagen zijn in de groep.''

Feyenoord is al zeker van groepswinst. De voorbereiding op het duel tegen Maccabi Haifa liep zoals iedere andere wedstrijd. ''Als ik de afgelopen dagen dingen anders had gedaan en morgen qua wedstrijdbespreking met de pet ernaar zou gooien geef ik zelf ook een verkeerd signaal af. Dat is absoluut niet aan de orde. We hebben echt nog een aantal dingen om voor te spelen. Die benaderen we op een normale manier.''

Opstelling Feyenoord
Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Bannis.

 

+1/-0

4-2-4????

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Dat hoorde ik Slot ook zeggen. Als je veel druk zet op hun verdediging, kunnen er kansen uit voortkomen. Teixera zal als halve midv/aanvaller spelen, dus als hangende aanvaller, wellicht toch een 4-3-3.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 december 2021 om 13:51:

Iedereen heeft het over spelers sparen, maar lijkt me sterk dat hij een half elftal wisselt je moet deze wedstrijd ook als oefening zien voor Zondag spelers moeten ook in hun ritme blijven. Alleen spelers die wat last hebben wisselen maar fitte spelers laten spelen.

Slot heeft anders beslist, maar wedstrijdritme is een goed argument om met de basis-elf te beginnen en dan in de rust volop wisselen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 08 december 2021 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 december 2021 om 13:51:

Iedereen heeft het over spelers sparen, maar lijkt me sterk dat hij een half elftal wisselt je moet deze wedstrijd ook als oefening zien voor Zondag spelers moeten ook in hun ritme blijven. Alleen spelers die wat last hebben wisselen maar fitte spelers laten spelen.

Slot heeft anders beslist, maar wedstrijdritme is een goed argument om met de basis-elf te beginnen en dan in de rust volop wisselen.



Ach iedere ploeg doet het als je al geplaatst bent

 

+1/-0

Ja verassend om met een bijna geheel B team tebeginnen, maar waarschijnlijk denkt Slot dat die gasten erg gemotiveerd worden zo.

Dit bericht is gewijzigd op 9 december 2021, 00:43:34.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 08 december 2021 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 december 2021 om 13:51:

Iedereen heeft het over spelers sparen, maar lijkt me sterk dat hij een half elftal wisselt je moet deze wedstrijd ook als oefening zien voor Zondag spelers moeten ook in hun ritme blijven. Alleen spelers die wat last hebben wisselen maar fitte spelers laten spelen.

Slot heeft anders beslist, maar wedstrijdritme is een goed argument om met de basis-elf te beginnen en dan in de rust volop wisselen.


Denk je dat ze na bijna 30 wedstrijden nog wedstrijdritme nodig hebben? Rust lijkt me beter in deze fase want de basis conditie is meer dan uitstekend te noemen. Ik ben het volledig met Slot eens dat hij hoopt dat er nog 1 of 2 spelers zich melden voor 'n eventuele basisplaats. Want dat zou idiote opmerkingen als dat Feyenoord 'n 'flinterdunne' selectie zou hebben logenstraffen. Slot zei immers aan het begin van het seizoen dat hij met 'dun' bedoelde dat er weinig eredivisie ervaring op dee bank zat maar dat hij zeer tevreden was met de kwaliteit van zijn gehele selectie! Hetgeen hij dus wekelijks bewijst.

 

+1/-0

Logische beslissing gezien het drukke programma, alleen zonde dat er niet meer talenten worden opgesteld. Ik zou bijvoorbeeld liever Hartjes en Milambo zien in plaats van spelers als Teixeira en Diemers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

F-N-W-A schreef op 09 december 2021 om 12:35:

open/sluit de onderstaande quote:

kees592 schreef op 08 december 2021 om 20:11:

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 08 december 2021 om 13:51:

Iedereen heeft het over spelers sparen, maar lijkt me sterk dat hij een half elftal wisselt je moet deze wedstrijd ook als oefening zien voor Zondag spelers moeten ook in hun ritme blijven. Alleen spelers die wat last hebben wisselen maar fitte spelers laten spelen.

Slot heeft anders beslist, maar wedstrijdritme is een goed argument om met de basis-elf te beginnen en dan in de rust volop wisselen.


Denk je dat ze na bijna 30 wedstrijden nog wedstrijdritme nodig hebben? Rust lijkt me beter in deze fase want de basis conditie is meer dan uitstekend te noemen. Ik ben het volledig met Slot eens dat hij hoopt dat er nog 1 of 2 spelers zich melden voor 'n eventuele basisplaats. Want dat zou idiote opmerkingen als dat Feyenoord 'n 'flinterdunne' selectie zou hebben logenstraffen. Slot zei immers aan het begin van het seizoen dat hij met 'dun' bedoelde dat er weinig eredivisie ervaring op dee bank zat maar dat hij zeer tevreden was met de kwaliteit van zijn gehele selectie! Hetgeen hij dus wekelijks bewijst.


Het heeft meer met scherpte te maken. De basisconditie is goed, daar zijn we het over eens. Er zijn wel voorbeelden te noemen van ploegen die met het B-team gingen voetballen, ook met het argument om spelers te sparen. De volgende wedstrijd ging het mis.

 

+1/-0

Als we de blessures van vorig jaar hadden gehad hadden we nu er heel anders voor gestaan, dus complimenten voor het performance team.

 

+1/-0

Ben toch wel heel erg benieuwd!

Opstelling Feyenoord
Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Bannis.

Wie van de jongens zal boven het maaiveld uitkomen vanavond, oftewel wie heeft er toekomst op Zuid (dan wel wie speelt zich in de schijnwerpers)?

Ik verwacht dat voor Slot een hoop duidelijk wordt vanavond.

 

+1/-0

Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Geertruida, Senesi, Hendriks; Aursnes, Diemers, Teixeira; Nelson, Dessers, Bannis.

Reserves Feyenoord: Marciano, Jansen; Baldé, Benita, Hartjes, Milambo, Naujoks, Valk, Van der Zeeuw.

Opstelling bekend
De definitieve opstelling is zoals Slot deze een dag eerder aankondigde. Nelson, Dessers, Bannis, Diemers, Teixeira, Geertruida en Hendriks mogen het allemaal vanaf de aftrap laten zien. Op de bank veel jeugd, maar in strijd met eerdere berichten ontbreekt de 16-jarige Kleijn.

Arne Slot
Slot hoopt dat de jongens die vanavond de kans krijgen het hem lastig gaat maken voor de komende weken. ''Wat ik van hen verwacht? In elk geval dat ze hun stinkende best doen. De laatste tijd kloppen er meerdere jongens op de deur die laten zien dat ze er klaar voor zijn. Het zou mooi zijn als we er daar na vanavond nog meer van hebben.''

Jeugd aanwezig
Feyenoord-watcher Mikos Gouka weet te melden dat diverse jeugdspelers bij de wedstrijdselectie zitten. Benita, Valk, Van der Zeeuw, Naujoks, Baldé, Hartjes en Milambo beginnen op de bank. Eerder werd bericht dat ook Mike Kleijn bij de wedstrijdselectie zit, maar de zestienjarige middenvelder ontbreekt.

 

+1/-0

Jammer dat Jahanbakhsh geschorst is door de Ayatollahs. Dit had een wedstrijdje voor hem geweest om wat aan zijn vorm en zelfvertrouwen te werken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 december 2021 om 20:20:

Jammer dat Jahanbakhsh geschorst is door de Ayatollahs. Dit had een wedstrijdje voor hem geweest om wat aan zijn vorm en zelfvertrouwen te werken.



Hij is niet geschorst, maar uit principe speelt die niet.

Til is geschorst.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 december 2021 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 december 2021 om 20:20:

Jammer dat Jahanbakhsh geschorst is door de Ayatollahs. Dit had een wedstrijdje voor hem geweest om wat aan zijn vorm en zelfvertrouwen te werken.



Hij is niet geschorst, maar uit principe speelt die niet.

Til is geschorst.



Als ie speelt dreigt het islamitisch schrikbewind van Iran hem aan de hoogste hijskraan van Teheran op te hangen naast een paar homo’s en zijn staatsburgerschap in te trekken. Dus ik zie dat als een schorsing voor deze wedstrijd. Als hij uit principe niet speelt is dat werkweigering. Dan had hij ook niet met onze Israëlische keeper samen gespeeld. Gek trouwens dat dit wel zomaar mag van het Iraans regime.

 

+1/-0

Nou ben benieuwd of het een beetje aan te gluren is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 december 2021 om 20:59:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 09 december 2021 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

VakkieK schreef op 09 december 2021 om 20:20:

Jammer dat Jahanbakhsh geschorst is door de Ayatollahs. Dit had een wedstrijdje voor hem geweest om wat aan zijn vorm en zelfvertrouwen te werken.



Hij is niet geschorst, maar uit principe speelt die niet.

Til is geschorst.



Als ie speelt dreigt het islamitisch schrikbewind van Iran hem aan de hoogste hijskraan van Teheran op te hangen naast een paar homo’s en zijn staatsburgerschap in te trekken. Dus ik zie dat als een schorsing voor deze wedstrijd. Als hij uit principe niet speelt is dat werkweigering. Dan had hij ook niet met onze Israëlische keeper samen gespeeld. Gek trouwens dat dit wel zomaar mag van het Iraans regime.



Ik ga hier niet eens serieus op reageren....

 

+1/-0

1-0 Dessers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 4 pagina's: 1 2 3 4

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Maccabi Haifa (09/12/2021-21:00)