Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Pec Zwolle (21/11/2021-14:30)

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Vermoedelijke opstelling: Bijlow, Aursnes en Toornstra

Feyenoord hervat zondagmiddag de competitie met een thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle. De kans is groot dat Justin Bijlow de wedstrijd van zondag gewoon haalt, al moet hij morgen nog wel de laatste tests doorstaan.

De keeper miste de interland tegen Noorwegen omdat hij 'niet helemaal fit was'. Slot gaf op de persconferentie van vandaag aan te verwachten dat Bijlow kan starten. Ook Marcus Pedersen lijkt gewoon in de basis te staan. De Noor kampte vóór de interlandbreak met wat vermoeidheidsklachten, maar speelde de afgelopen week alweer twee interlands voor Noorwegen.

Ook Fredrik Aursnes lijkt zich wederom op te kunnen gaan maken voor een basisplaats. De Noor miste dit seizoen nog geen competitieduel en maakt de laatste wedstrijden gebruik van de mindere vorm van Alireza Jahanbakhsh. De Iraniër moet de laatste weken genoegen nemen met een plek op de bank en wordt op de rechtsbuitenpositie vervangen door aanvoerder Jens Toornstra. De formatie waarin Feyenoord speelt met beide middenvelders op het veld is overigens succesvol gebleken. Er werd met deze opstelling van zowel Union Berlin (1-2) als AZ (1-0) gewonnen. Mister 92, Cyriel Dessers, lijkt ook zondag weer op de bank te beginnen.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra

 

+1/-0

vermoedelijke opstelling kun je beter weglaten AD en Rijnmond willen de scoop, maar zitten er altijd naast!!!

https://www.feyenoordpings.nl/slot-geeft-jahanbakhsh-basisplaats-tegen-hekkensluiter-pec/link

Dit bericht is gewijzigd op 20 november 2021, 10:51:02.

 

+1/-0

Blij dat het weer begint. PEC in puinhoop, trainer opgestapt en toch denk ik dat we het dan weer presteren om het spannend te maken.

 

+1/-0

Opstellingen Feyenoord: Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord: Marciano, Jansen, Geertruida, Hendriks, Diemers, Teixeira, Jahanbakhsh, Nelson, Dessers, Bannis.

 

+1/-0

Ik ben eens benieuwd of er nu eindelijk eens een overtuigende overwinning komt op een kleinere ploeg. Al dat gelul over druk zetten is leuk maar dan moet je ook eens laten zien dat je daarmee overtuigend kan zijn tegen een team wat die druk volledig accepteert. Het gaat niet om blind pressie spelen maar om het effectief te doen, daar mag wel eens verbetering in komen.

 

+1/-0

Het mag wel wat scherper allemaal, dan kan het een monsterscore worden.

 

+1/-0

Lekker mannen ik zit te genieten, wilde vandaag eens overtuiging zien en eindelijk daar is het.

 

+1/-0

Keurig en doorgaan.

 

+1/-0

Eerste helft rop, tweede helft moeten ze zich kapot schamen dat je niet alle remmen los gooit

Dit is en blijft een Feyenoord kwaal.

Dit moet er echt uit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 november 2021 om 16:25:

Eerste helft rop, tweede helft moeten ze zich kapot schamen dat je niet alle remmen los gooit

Dit is en blijft een Feyenoord kwaal.

Dit moet er echt uit.




Wat een gelul. De wedstrijd was gespeeld en de blik ging na rust op donderdag = heel blijven

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 21 november 2021 om 17:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 november 2021 om 16:25:

Eerste helft rop, tweede helft moeten ze zich kapot schamen dat je niet alle remmen los gooit

Dit is en blijft een Feyenoord kwaal.

Dit moet er echt uit.




Wat een gelul. De wedstrijd was gespeeld en de blik ging na rust op donderdag = heel blijven



Dat is geen gelul. Doelsaldo is heel belangrijk.
Als jd tevreden bent met een 6je, dan toon je gelijk het probleem.

 

+1/-1

Jij je zin, maar ik ben het niet met je eens. Het zijn zware weken de komende tijd. Dan hadden de wissels maar voor vuurwerk moeten zorgen.
Dus kan ik hier wel mee leven

 

+2/-0

De boog kan niet altijd gespannen zijn, 1e helft was het veldspel echt goed en 4-0 na 45 minuten is top ongeacht of je tegen zwolle speelt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 21 november 2021 om 16:25:

Eerste helft rop, tweede helft moeten ze zich kapot schamen dat je niet alle remmen los gooit

Dit is en blijft een Feyenoord kwaal.

Dit moet er echt uit.




Ach dat is wel een beetje overdreven Dirk. Natuurlijk hoop je dat ze er nog een paar bij prikken in de tweede helft maar dat je bewust of onbewust gas terug neemt is normaal. Zeker gezien het aankomende programma en de omstandigheden waaronder je deze wedstrijd moet spelen.

 

+1/-0

Ik heb er gewoon van genoten, leuk potje als je het vergelijkt met het billen knijpen tegen RKC en NEC en nog een hoop kleinere ploegjes. Het zat ook niet echt mee in de 2e helft maar tis een hele verbetering ten opzichte van de vorige wedstrijden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 21 november 2021 om 18:46:

Ik heb er gewoon van genoten, leuk potje als je het vergelijkt met het billen knijpen tegen RKC en NEC en nog een hoop kleinere ploegjes. Het zat ook niet echt mee in de 2e helft maar tis een hele verbetering ten opzichte van de vorige wedstrijden.



Punt.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Pec Zwolle (21/11/2021-14:30)