Transparent
Inloggen
Sluiten

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Az (07/11/2021-16:45)

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Vermoedelijke opstelling: Aursnes, Toornstra, Geertruida

Alireza Jahanbakhsh is een onzekere factor voor het thuisduel van Feyenoord tegen AZ. De aanvaller uit Iran heeft een liesblessure opgelopen en zat daardoor niet bij de wedstrijdselectie afgelopen donderdag tegen Union Berlin.

Het Algemeen Dagblad verwacht dat Jahanbakhsh niet op tijd hersteld is voor zondag. Jens Toornstra gaat daarom wederom zijn plek overnemen in de basisopstelling. Fredrik Aursnes speelde tegen Union Berlin misschien wel zijn beste wedstrijd in het shirt van Feyenoord. De verwachtingen zijn dat de Noor zich daardoor in de basis heeft gespeeld.

Lutsharel Geertruida of toch Marcus Holmgren Pedersen? De strijd wie de rechtsback van Feyenoord moet zijn ligt weer helemaal open. Pedersen heeft een iets mindere fase en vooral te maken met vermoeidheid. Geertruida lijkt daarom te mogen starten aanstaande zondag.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord
Bijlow; Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

 

+1/-0

ik ga er vanuit dat Pedersen spelt. Is 10 x beter dan de tot nu toe zwaar teleurstellende Geertruida.

 

+1/-0

Slot wint altijd in de toppers.

 

+1/-0

Het AD heeft nog nooit de opstelling goed gehad volgens mij.

 

+2/-0

Ik vind az nog niet zo slecht, zal best weer lastig worden denk ik. In het begin hadden ze wat aanpassingsproblemen maar nu loopt het daar toch wel aardig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

'We hebben toch wel een bepaald gevoel gekregen bij dat nieuwe spel wat Arne Slot er in gebracht had'
07 november 2021 10:16
Bron: ESPN
25 reacties
Foto: Pro Shots
Bij Goedemorgen Eredivisie werd er vooruitgeblikt op de wedstrijd van zondag tussen Feyenoord en AZ. Marciano Vink is onder de indruk wat trainer Arne Slot in een korte periode voor elkaar heeft gekregen in Rotterdam.


Vink ziet dat Slot een nieuwe manier van voetballen er in heeft gekregen. 'We hebben toch wel een bepaald gevoel gekregen bij dat nieuwe spel wat Arne Slot er in gebracht had', zegt Vink bij Goedemorgen Eredivisie op ESPN. 'En dat ging binnen drie à vier wedstrijden zat het er best wel goed in.'

De analist ziet dat Feyenoord inmiddels ook lastige wedstrijden kan winnen en kijkt daarom uit naar de wedstrijd van vandaag. 'Ik vind het een interessante wedstrijd. mede omdat AZ, toch wel in de achterhoede een klein beetje problemen ondervindt in de opbouw.'



Opbouw is hun achilleshiel hoog druk zetten dus.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 06 november 2021 om 18:19:

ik ga er vanuit dat Pedersen spelt. Is 10 x beter dan de tot nu toe zwaar teleurstellende Geertruida.



Beide Noren in de basis denk ik en terecht hierna toch interland periode dus in sterkste opstelling.

 

+2/-0

"De irritatie liep helemaal hoog op toen Gernot Trauner, Marcus Holmgren Pedersen en Fredrik Aursnes werden binnengehaald, die stonden namelijk ook op het verlanglijstje van AZ."

:B

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Marc Acardipane schreef op 07 november 2021 om 15:23:

"De irritatie liep helemaal hoog op toen Gernot Trauner, Marcus Holmgren Pedersen en Fredrik Aursnes werden binnengehaald, die stonden namelijk ook op het verlanglijstje van AZ."

:B




Trauner komt uit de koker van Schuiteman, woonachtig in Oostenrijk en scout van Feyenoord.

 

+1/-0

Jammer weer geen Ali of Nelson dus weer zonder rechtsbuiten

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

willem van Hanegem schreef op 07 november 2021 om 15:45:

Jammer weer geen Ali of Nelson dus weer zonder rechtsbuiten



Arne heeft toch nog moeite om Jens keer tepasseren, maar Ali tweede helft ook prima.

Opstelling Feyenoord
Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord
Marciano, Jansen, Geertruida, Hendriks, Diemers, Teixeira, Jahanbakhsh, Dessers, Nelson, Bannis.

 

+1/-0

Opstelling Feyenoord: Aursnes basis; Jahanbakhsh bankzitter

Trainer Arne Slot heeft de opstelling van Feyenoord tegen AZ bekend gemaakt. Alireza Jahanbakhsh heeft gisteren voluit meegetraind en sluit weer aan bij de wedstrijdselectie. De aanvaller moet nog wel genoegen nemen met een plek op de bank.

Jens Toornstra is net als afgelopen donderdag de rechtsbuiten van Feyenoord. Uitblinker Fredrik Aursnes krijgt ook tegen AZ de voorkeur op het middenveld. De Noor speelde tegen Union Berlin een uitstekende wedstrijd en kon rekenen op lovende woorden van Slot. De trainer begint een groot fan te worden van zijn manier van spelen.

Verder keert Marcus Holmgren Pedersen weer terug in de basis bij Feyenoord. De Noor heeft sinds zijn komst bij Feyenoord amper rust gehad en was ook bij zijn oude club al volop bezig met het nieuwe seizoen. Pedersen raakte daardoor onvermoeid. Zijn plek in het elftal gaat ten koste van Lutsharel Geertruida.

Opstelling Feyenoord Bijlow; Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia; Aursnes, Til, Kökcü; Toornstra, Linssen, Sinisterra.

Wissels Feyenoord Marciano, Jansen, Geertruida, Hendriks, Diemers, Teixeira, Jahanbakhsh, Dessers, Nelson, Bannis.

 

+1/-0

Zal lastig genoeg worden.

 

+1/-0

Tijd om de netten maar permanent om het veld te zetten een vak S en daarvoor voorlopig maar helemaal leeg te laten.

 

+1/-0

Verdomme hier had je jezelf toch allang moeten belonen met minimaal 1 maar eigenlijk 2 doelpunten. Linssen vandaag in balbezit echt schrikbarend slecht.

 

+1/-0

Conclusie eerste helft:

Feyenoord prest wel, maar is verder heel matig.
Creëert bijna geen echte kansen, wat schotjes van afstand is het enige.
Continue verkeerde keuzes voorin maken, te ver doorvoeren van acties of iedere keer alles maar door het centrum.
Waar ik helemaal klaar mee ben is dat gepingel achterin, verschrikkelijk, het wordt iedere wedstrijd erger. Bijlow heeft het meeste balbezit van iedereen gehad.

Ik heb donderdag al gezegd, je moet eens met Reiss starten, dan heb je snelheid op de vleugels. Zet Til er maar eens naast, want die maakt continue de verkeerde keuzes, Toornstra op zijn plek en dan gaat het veel beter lopen.

Linssen is ook gewoon weer dom bezig voorin, doet ook nauwelijks wat goed.

Het lijkt allemaal heel wat, maar het is echt heel erg matig voorin.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 17:29:

Tijd om de netten maar permanent om het veld te zetten een vak S en daarvoor voorlopig maar helemaal leeg te laten.


Wie zegt dat het uit vak S kwam? Lijkt mij vanaf vak X te komen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 17:38:

Conclusie eerste helft:

Feyenoord prest wel, maar is verder heel matig.
Creëert bijna geen echte kansen, wat schotjes van afstand is het enige.
Continue verkeerde keuzes voorin maken, te ver doorvoeren van acties of iedere keer alles maar door het centrum.
Waar ik helemaal klaar mee ben is dat gepingel achterin, verschrikkelijk, het wordt iedere wedstrijd erger. Bijlow heeft het meeste balbezit van iedereen gehad.

Ik heb donderdag al gezegd, je moet eens met Reiss starten, dan heb je snelheid op de vleugels. Zet Til er maar eens naast, want die maakt continue de verkeerde keuzes, Toornstra op zijn plek en dan gaat het veel beter lopen.

Linssen is ook gewoon weer dom bezig voorin, doet ook nauwelijks wat goed.

Het lijkt allemaal heel wat, maar het is echt heel erg matig voorin.



Ik ben het eens met het feit dat Linssen in de spits geen oplossing is. Hij maakt soms een goaltje, wie weet tikt hij er 1 in in de 2e helft. Maar het is echt geen spits. Hij loopt Til ook in de weg. Ik roep al weken Aursnes in de basis en Nelson op rechts met Til als een soort valse 9 met Toornstra erachter. Linssen is een fantastische invaller als de verdediging van de tegenstander moe is dan is het scoren voor hem makkelijker, idem dito voor Dessers.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Vuist schreef op 07 november 2021 om 17:42:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 17:29:

Tijd om de netten maar permanent om het veld te zetten een vak S en daarvoor voorlopig maar helemaal leeg te laten.


Wie zegt dat het uit vak S kwam? Lijkt mij vanaf vak X te komen



Vak S is wel vaak de aanstoker, dat hoor ik ook van mensen uit het stadion.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Dirkteur schreef op 07 november 2021 om 17:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Kuijt007 schreef op 07 november 2021 om 17:38:

Conclusie eerste helft:

Feyenoord prest wel, maar is verder heel matig.
Creëert bijna geen echte kansen, wat schotjes van afstand is het enige.
Continue verkeerde keuzes voorin maken, te ver doorvoeren van acties of iedere keer alles maar door het centrum.
Waar ik helemaal klaar mee ben is dat gepingel achterin, verschrikkelijk, het wordt iedere wedstrijd erger. Bijlow heeft het meeste balbezit van iedereen gehad.

Ik heb donderdag al gezegd, je moet eens met Reiss starten, dan heb je snelheid op de vleugels. Zet Til er maar eens naast, want die maakt continue de verkeerde keuzes, Toornstra op zijn plek en dan gaat het veel beter lopen.

Linssen is ook gewoon weer dom bezig voorin, doet ook nauwelijks wat goed.

Het lijkt allemaal heel wat, maar het is echt heel erg matig voorin.



Ik ben het eens met het feit dat Linssen in de spits geen oplossing is. Hij maakt soms een goaltje, wie weet tikt hij er 1 in in de 2e helft. Maar het is echt geen spits. Hij loopt Til ook in de weg. Ik roep al weken Aursnes in de basis en Nelson op rechts met Til als een soort valse 9 met Toornstra erachter. Linssen is een fantastische invaller als de verdediging van de tegenstander moe is dan is het scoren voor hem makkelijker, idem dito voor Dessers.



Til is al weken uit vorm en moet gewoon banken, Dessers valt laatste twee duels erg sterk in en hoe stom dan ook, hij verdient wel een kans misschien binnenkort.

Ik vraag me echt alleen af of hij dit niveau vast kan houden of uit bouwen...

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Feyenoord Forum » Wedstrijden van Feyenoord » Feyenoord-Az (07/11/2021-16:45)